Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar
Εγω παντως ειχα transalp αλλα απο καποιο σημειο και μετα σταματησα να ασχολουμαι με μηχανακια τεχνολογιας του '90...με οτι σημαινει αυτο...καλη η αξιοπιστια αλλα ελεος ρε παιδια το ψαλιδι του transalp ειναι ιδιο απο το 1995 μεχρι και σημερα...ας μη μιλησω για κρατηματα φρενα πλαισιο...τι συζηταμε...συγκρινουμε μηχανες τεχνολογιας '90 με μηχανες τεχνολογιας 2010?
Μπορειτε αν θελετε να το συγκρινετε με το 1150, ειναι τελειως ασκοπη η
συγκριση με το 1200 σε ολα (εκτος αξιοπιστιας διοτι στην τελικη το Βαραντερο ειναι και 10 χρονια πισω). Και το transalp που ειχα ειχε γινει μια σκουρια με ξεθωριασμενα πλαστικα σε 4 χρονια οσα ειχα και το πρωτο BMW ακομα και αν το BMW ειχε διπλασια χιλιομετρα...
|
Αυτη τη τσιχλα που μασατε συνεχως για τη τεχνολογια του StarTrek, θελεις να την αναλυσεις λιγο και να επεκταθεις στο πως επιρρεαζει τη χρηση της μοτοσυκλετας?
Η τεχνολογια του μελλοντος ειναι αυτη που καιει καιει περισσοτερο λαδι απο καθε αλλη μοτοσυκλετα ανα χιλιομετρο?
Η τεχνολογια ειναι να αστοχουν τα εξωτικα κραματα ?
Η τεχνολογια ειναι να χρειαζεσε το πρωι παρατεταμενο ζεσταμα πριν βαλεις πρωτη?
Η τεχνολογια ειναι η αντλια λαδιου να λαδωνει ανεπαρκως το μοτερ οταν ειναι στο πλαγιο σταντ?
Η τεχνολογια ειναι οταν χαλαει το ΑΒΣ να μενεις χωρις φρενα?
...η μηπως τα παραπανω συμβαινουν στο 1 τοις 10000 που ειναι το αποδεκτο ποσοστο αστοχιας λογω της εξωτικης τεχνολογιας???