View Single Post
  #176  
Παλιό 16-09-2010, 22:34
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsompanis Εμφάνιση μηνυμάτων
όσο αναφορά το 1. δηλαδή όσοι καβαλάνε gs είναι άσχετοι απο μηχανολογία και τρώνε ότι τους πασάρει η ρεκλάμα?μάλιστα...
δηλαδή ταξιδευτές σαν τον jefe έχουν παραμυθιαστεί?..
Ο ταξιδιωτισμος δεν εχει σχεση με ''παραμυθια''!!! Οι γνωσεις μηχανικης και μηχανολογιας εχουν!! ειτε το θελεις ειτε οχι!!!!
Οταν μεχρι το 2003 η GS πουλαγε 300 κομματια τον χρονο και το βαρα 1200 (δες τα στοιχεια ειανι στο διαδυκτιο) και μετα εγινε το αναποδο τι νομιζεις οτι εγινε? η διαφημιση του ''unstoppable'' με ωραιες φωτογραφιες και βιντεο σε καθε γωνια του νετ (οταν απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), τα προγραμματα χρηματοδοτησης (οταν επισης απο την άλλη μερια υπηρχε το απολυτο 0), η ΄΄τρελα'' του ελληνα να αποκτησει μια προπελα στην ζωη του (τι νομιζεις οτι τυχαια ειμαστε η πρωτοι στην ευρωπη σε προπελες) αλλα και η ξεχωριστη οψη του GS λες να αφησε ασυγκινητους καποιους????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsompanis Εμφάνιση μηνυμάτων
και αφού θέλεις να το εμβαθύνεις το θέμα και μιας και ξέρεις απο μηχανολογία,το τεχνολογικό θαύμα που έχει λύσει τα χέρια αυτών που τα δουλεύουν και είναι αερόψυκτο (ακόμα και σε σταθερές γεννήτριες!!!!!!!!!!)ακούει στο γερμανικό όνομα deutz.
ψάξε τώρα να βρεις εσύ γιατί είναι 2πλάσια η τιμή των εμβόλων -χυτωνίων κ.λ.π. στην ντόιτς απο ότι σε άλλη εταιρία.
ψάξε να βρεις επίσης για ποιόν λόγο δεν κυκλοφορούν γεννήτριες και άλλα πολλά απο τις γιαπωνέζικες εταιρίες και περιορίζονται στα 10 έως 15kwa.
γιατί δεν παράγουν αγροτικά μηχανήματα παρα μόνο αρκούνται στα ερασιτεχνικά (όπως kubota).
αν δεν το βρεις θα σου απαντήσω εγώ.
αυτά με τα αερόψυκτα,που ακόμη και στα αγροτικά μηχανήματα είναι έτη φωτός μακριά...
Μην μου συγκρινεις Cessna με Boeing!!! το πρωτο ειναι αεροψυξτο εμβολοφορο και το άλλο ελαιοψυκτο jet!! Με τι θα ταξιδευες εσυ??????
Και μην πας να μου πεις πραγματα αυτονοητα...τα γνωριζω πριν απο σενα!!! Πως ειναι δυνατον το μεταλλο ενος αεροψυκτου να ειναι φτηνοτερο απο ενος υδροψυκτου οταν το πρωτο εχει να αντιμετωπισει θερμικα φορτια πολλαπλασια του υδροψυκτου?? αυτο το κανει....''ετη φωτος μακρια''? Σου υπενθυμιζω οτι αεροψυκτες ηταν οι μοτοσυκλετες μεχρι το 1985, οποταν ειναι γνωστη αυτη η τεχνολογια εν πρωτοις!!!!
Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη??? Ετσι ισως καταλαβεις γιατι ο 1000αρης του βαραντερο φτανει τα 164 άλογα και τα 11 κιλα ροπης (VTR SP2) και ο μποξερ 1200 της GS τα 110 μαξ σε οποιο μοντελο της εταιρειας φοριεται!!!!!!! Οτι εκκεντροφορους του φορεσεις, οτι διαχειριση καυσιμου και να κανεις, οτι εξατμιση και να βαλεις αντε να παρει 10 ιππους μαξ!!!! Ξερεις γιατι!!!!! Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!! και αυτο κανεις αεροψυκτος δεν μπορει να το κανει!!! Διοτι απλα μεγαλο μερος αυτης της θερμοκρασιας διαχέεται στον αερα!!! Ετσι θα εξηγησεις και την μειωμενη αποδση ενος αεροψυκτου μετα απο συνεχη κυκλοφορια στην κινηση!!! Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!! Λες να μην ηθελαν να ξεφορτωθουν το εξτρα βαρος του νερου? Πριν απαντησεις βεβιασμενα ρωτα να μαθεις!!! κι ασε τις ανεμογεννητριες και τις σταθερες γεννητριες κατα μερους.....αλλο τα μηλα άλλο τα αχλαδια.....το κοινο τους στοιχειο ειναι οτι και τα δυο ειναι φρουτα!!!
Αν ειχες ταξιδεψει στην ιαπωνια θα ηξερες, εφοσον ασχολιοσουνα, οτι υπαρχουν γεννητριες με πολυ περισσότερα KwA οι οποιες διατηρουν τα εργοστασια εν λειτουργια μετα απο διακοπη ρευματος εν ωρα σεισμου!! Ξερεις τι σεισμους εχει αυτη η χωρα!!!!! θα ηξερες ακομη οτι η εισαγωγη τετοιων βαρεων μηχανηματων στην ΕΕ φορολογειται ανελεητα αφου υπαρχει η ευρωπαικη Deutz (κι αλλες γαλλικες) και δεν υπαρχει γιαπωνεζικο εργοστασιο κατασκευης τους στην Ευρωπη οπως π.χ των αυτοκινητων/μοτοσυκλετων!!!
οσο για τα αγροτικα μηχανηματα θα ηξερες, αν ειχες παει στην Ιαπωνια ¨η αν ειχες ανοιξει κανενα σαιτ να μαθεις, οτι η χωρα αυτη ΔΕΝ εχει αγροτια τετοια που να δικαιολογει....αγροτες!! μολις το 1-3% του εδαφους της καλλιεργειται αφου ως γνωστον το 95% τυο εδαφους ειναι ηφαιστειογενη πετρα!!! και ως γνωστον στις πετρες δεν φυτρωνει τιποτε!! ολα τα αγροτικα-ζωικα προιοντα ειναι εισαγομενα απο απεναντι.....Κινα, Βιετναμ, Καμποτζη!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsompanis Εμφάνιση μηνυμάτων
2.άμα ήταν όλοι value for maney θα κυκλοφορούσαν στην ελλάδα μόνο c-50 και βαριά κανένα v-strom 650.δεν είναι όμως έτσι.....
Δεν καταλαβες φιλε και συναδελφε τσοπανη, οταν λεμε ''value for money'' δεν εννοουμε μονον τα ακριβα προιοντα, αλλα ΚΑΘΕ προιον φτηνο ¨η ακριβο το οποιο αξιζει απο 0.10ε μεχρι και απειρα ευρο!!!! Ενοουμε με αλλα λογια αν αξιζει τα λεφτα του γιαυτα που προσφερει οσο και να κοστιζει!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsompanis Εμφάνιση μηνυμάτων
και τέλος για όσους δεν γνωρίζουν,υπάρχει και v strom 1000..έτσι για την ιστορία..
Οπως υπαρχει και ΚΤΜ 990, Τiger 900, XTZ 1300 (πια)......αλλα εδω μιλαμε για GS vs Varadero!! και μαλιστα οχι για το ποιο ειναι καλυτερο απο τα δύο αλλα πιο ειναι πιο κοντα στο ''να αξιζει τα λεφτα του'' βαση του κοστους χρηση, βλαβων, σερβις κ.λ.π.!!!


Σημ. Το Triumph Sprint 955i που εχεις, για πες μας τι ευρωπαικο εχει επανω του?????? Γιατι εγω θα σου απαρυθμισω τι γιαπωνεζικο εχει, κι απο ποιο εργοστασιο ειναι το καθενα!! αρχισε απο τα φρενα!!!!!!
Attached Images
File Type: jpg P1000735-1.jpg (23.7 KB, 12 views)

Last edited by GeorgeP; 16-09-2010 at 22:52.
Reply With Quote