View Single Post
  #5  
Παλιό 31-03-2009, 21:13
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: R1100 Μετρητής καυσίμου

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
μπράβο φίλε για τον κόπο σου και στο παλικάρι για την επαγγελματική του προσέγγιση

σχετικά με την περίπτωσή μου στο 1100gs, το πρόβλημα της αναντιστοιχίας στην ένδειξη στο rid και στην ύπαρξη βενζίνης στο ρεζερβουαρ διορθώθηκε, με την εξαγωγή της τάπας καυσίμου
- που συγκρατεί την αντλία καυσίμου, το φίλτρο και το φλοτέρ-

και διόρθωση του σωλήνα του φλοτέρ που είχε στραβώσει, με αποτέλεσμα να δείχνει αλλού γι αλλού

πριν προβούμε σε ενέργειες πολύπλοκες, μπορεί η λύση να ναι απλή και κάτω από τη μύτη μας

μετά από το ξεστράβωμα, η ένδειξη στο rid είναι όπως πρώτα,μόνο που έχω μάθει να μην δίνω σημασία στην ένδειξη της βενζίνης όσο στα χιλιόμετρα από το τελευταίο γέμισμα, είναι μακράν πιο αξιόπιστα, μιας και δεν αδειάζει κατά γραμμικό τρόπο το ρεζερβουάρ και παδιδεύεται αναπόφευκτα βενζίνη στο αριστερό μέρος του τανκ, εκτός και αν έχει προηγηθεί εσωτερικός σιφωνισμός με λυγισμένα λάστιχα ή επικοινωνία του κώτο μέρους των δύο χώρων του ρεζερβουάρ, σαν το επόμενο μοντέλο-τουλάχιστον στο 1150gs
Κώστα αυτή την τάπα έβγαλα και εγώ πιο πολύ για να αλλάξω φίλτρο παρά για τον δείκτη βενζίνης ΚΑΙ εφόσον την είχα στο χέρι έκανα και αυτή τη δουλειά .σιγά τη δουλειά δηλαδή στράβωσα τη βάση λίγο με ένα ίσιο κατσαβίδι και είχα το πολύμετρο στη φίσα
Reply With Quote