Δυο Solexάκια απ τη δεκαετία του 60!!!
Άλλη μια γυαλιστερή NSU KONSUM 500cc του 1951 του κου Μανώλη Σαραβελάκη.
DKW RT250H, 250cc, 1952 του κου Στέφανου Παπαδάκη. Δίχρονο με 11 άλογα στις 4500 στροφές και ίσα που πέρναγε τα 100 τελική.
Νωρίτερα το 1928, η DKW ήταν η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μοτοσυκλετών στον κόσμο.
Το 1932 συγχωνεύτηκε με την Audi.
Συνέχισε να παράγει αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, ιδιαίτερα διαδεδομένα λόγω του δίχρονου κινητήρα τους και του μικρού κόστους τους.
Φτου φτου που λένε!!!
Άλλο ένα DKW 175cc του 1957 του Παναγιώτη...
Πληροφορίες μου φέρουν τα Χανιά να είναι τίγκα στα Horex!
Εδώ ένα Horex Regina 3, 350cc του 1952, του Παναγιώτη Τσουρουνάκη κι αυτό!
Το πιο πετυχημένο μοντέλο της εταιρείας που ιδρύθηκε το 1923.
Στα τέλη της δεκαετίας του 50, τα πράματα δεν πήγαιναν καλά για την εταιρεία, η οποία έκλεισε και ότι έμεινε το πήρε η Daimler Benz που σταμάτησε την παραγωγή μοτοσυκλετών.
Έχει ήδη ανακοινωθεί όμως πριν 3 μήνες, ότι η Horex ξανανοίγει (!) ετοιμάζοντας ένα
τούρμπο εξακύλινδρο μηχανάκι 1200cc (!) με ιμάντα και μονόμπρατσο πίσω σύστημα που από το 2011 θα πουλιέται στη Γερμανία…
Σα να πάνε να προλάβουνε τα χαμένα χρόνια με μιας μου φαίνεται!!!
Horex Motorcycles Returns with New 1200cc VR6
Λέτε;;;
Λοιπόν σοβαρευτείτε, επιστροφή στο παρελθόν πάλι.
Δείτε αυτό το «ταχυδρομικό» DKW RT 250 VS του 1957.
Ιδιοκτήτης ο κος Φώτης Λιοτσάκης. Η μηχανή αυτή που βλέπετε έχει διανύσει 647.000 χλμ, το γράφω και ολογράφως, εξακόσιες σαράντα εφτά χιλιάδες χιλιόμετρα!
Στην πάνω φωτογραφία βλέπετε αναρτημένη και μία άλλη φωτογραφία που παραθέτω ως έχει με το ζεύγος ιδιοκτητών της:
Να τονίσω ότι στην έκθεση υπήρχαν αρκετές μηχανές που ήταν από «πρώτο χέρι», δηλαδή τις εξέθετε ο πρώτος αγοραστής τους και σημερινός ιδιοκτήτης τους, δεν είμαι σε θέση να τις ξέρω όλες όμως…
Στη συνέχεια είχα την τύχη να συνομιλήσω με τον κο Νίκο Δευτεραίο, συντηρητή και ιδιοκτήτη συνεργείου κλασσικών μηχανών στην Αμαλιάδα, όπου μου έδειξε δυο καμάρια του.
Το ξέρω ότι δε θα ζηλέψετε, γι αυτό σας λέω ότι τα έβαλε και τα δύο μπροστά και τ’ άκουσα! Με την πρώτη εννοείται.
Αναμνήσεις. Κάτι μου έλεγε ότι ο «επισκέπτης» αυτός της εκθέσεως είχε κάτι στο μυαλό του εκείνη τη στιγμή…
Όπως και οι κύριοι αυτοί που σχολίαζαν τις εξωτερικές βαλβίδες της BSA του 28…
«Κοίτα βρε Μανώλη πως την έκαναν καινούργια αυτήν την γριά! Με τις δικές μας τι θα γίνει;;;»
Οι κούκλες ήταν πάρα πολλές στην έκθεση, από πού να αρχίσω και που να τελειώσω!
Μία Moto Guzzi V7 Special του 1973 του κου Ανδρέα Ξυνίδη,
Bultaco Mercurio του 1960, από πρώτο χέρι από τον ιδιοκτήτη της κι αυτή,
R80 του 1980 του κου Γιώργου Λατζάκη.
Τα Garelli είναι λίγο πιο παλιά απ’ ότι νομίζουμε! Αυτό το πενηνταράκι είναι από το 1949 και ανήκει στον κο Βαλάντη Μαλανδράκη
NORTON πεντακοσάρα του 1957 του κου Κώστα Κατσαφράκη!
«Πάρτε» και μια Electra Glide του 1970 του κου Μανώλη Κοζωνάκη!
Η βέσπα του 56, πρώτο χέρι του κου Χάρη Νινολάκη,
Καλέ μου άάάάνθρωπεεεεε!!!!
Ξέρεις από βέσπαααααααα;;;;;
Άλλη μία όμορφη BSA!
Η Birmingham Small Arms Company είναι μία αγγλική εταιρεία που ξεκίνησε το
1861 να προμηθεύει όπλα για την αγγλική κυβέρνηση για τον πόλεμο της Κριμαίας.
Triumph Daytona 500 του 1974 του κου Αργύρη Καραμπινάκη,
Suzuki GS 550 από το 1977 και μετά. Ένα τέτοιο έχει ένας φίλος μου και στη δεκαετία του 80 το βολτάραμε τρελλά…
Πριν τη Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα. Θρυλικά μηχανάκια.
Το εφτάμιση φορ…
Ο μεγάλος παππούς μας για τους τζιεσάκηδες…
Respect!
Sachs του 62, αρκετοί τα θυμάστε αυτά και τα επόμενα στις φώτο,
Δε χρειάζονται συστάσεις νομίζω…
Ούτε δω…
Τα γιαπωνέζικα που όλοι μας είχαμε καβαλήσει χωρίς δίπλωμα κάποτε είχαν περίοπτη και δικιά τους θέση στην έκθεση!
Ήταν μια πολύ αξιόλογη έκθεση και οι Κρητικοί συνάδερφοι την έστησαν με πολύ μεράκι. Δεν νοείται εξ’ άλλου κάτοχος κλασσικής μοτοσυκλέτας και να μην έχει μεράκι για τον μοτοσυκλετισμό!
Όμορφος κόσμος, πανέμορφη πόλη, ηρεμία, καλοί άνθρωποι, ξεκούραστες διακοπές, βρίσκεις τα πάντα στην Κρήτη.
Κλείνω με μια χαρακτηριστική φωτογραφία από το Ελαφονήσι από τις διακοπές μας εκεί. Περιλαμβάνει ότι πιο αντιπροσωπευτικό για μένα από την Κρήτη. Υπέροχες αμμουδιές, καταπράσινη βλάστηση, ψηλά απάτητα βουνά και γαλανό ουρανό! Να τα χαίρεσαι με μοτοσυκλέτα!!!