View Single Post
  #252  
Παλιό 19-09-2010, 14:26
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ βλέπουμε τι είχε η Honda και με τι το αντικατέστησε…
YouTube - Honda Varadero Rock Crawling
Μεταξύ τους παρεμβάλλεται η μότο (R1100GS) που (ανεπιτυχώς) προσπάθησε να ξεπεράσει η Honda με το vara (το Africa είναι καλύτερο του 1100 στο χώμα και χειρότερο στην άσφαλτο ..το vara είναι χειρότερο παντού!)

-Εδώ βλέπουμε την αξία της μεγάλης παρέας εάν κάνουμε ακακία με μότο 260+ κιλων

YouTube - 4th VARADERO FORUM MEETING

-Αααααα και επί του θέματος …κανένα σπάσιμο δεν έχει αποδοθεί σε αστοχία* (κακή κατασκευή-χύτευση) πολύ περισσότερο δεν υπάρχει θέμα κακής σχεδίασης. Το εάν θα έπρεπε το adv ,λόγο βάρους, να έχει ψαλίδι μεγέθους HP2 για να αντέχει ρυθμούς με 120 klm/h εκτός δρόμου (εκτός δρόμου = όχι σε δρόμο, ούτε χωμάτινο ) συζητείται…


-Και σε ιαπωνικές κατασκευές έχουν υπάρξει κατασκευαστικές αστοχίες (π.χ. φυσαλίδα σε κάρτερ) και σχεδίασης( πλαισίων που έσπαγαν) .



*Για να αποδειχτεί αυτό χρειάζεται εξέταση του σπασμένου μετάλλου σε ειδικά εργαστήρια και δεν γνωρίζω να έχει γίνει κάτι τέτοιο.. h επίσημη παραδοχή και ανάκληση
(έστω τεχνική οδηγία) σε παρτίδα παραγωγής από το εργοστάσιο … κάτι που επίσης δεν γνωρίζω να έχει γίνει.


-Υ.Γ. Γιώργο (GeorgeP) έχεις βαλθεί να με ξεκάνεις ? αφού με έχεις καραφλιάσει προ καιρού τώρα μου ‘ριξες μπουνιά στο μάτι … ωωωχ ..αμάν ..τι ‘ναι τούτα..?

-Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!!!
Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!!
-Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!!

-Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη??


-Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος



ΟΛΑ! Δώσε λινκ γιατί αλλά γράφουν οι άνθρωποι και αλλιώς τα μεταφέρεις εσύ <<με δικά σου λόγια>>

Π.χ. αυτό <<-Θερμοδυναμική απόδοση λέγεται!! όσο καλύτερη είναι η μετατροπή της παραγόμενης θερμοκρασίας σε έργο τόσο περισσότερη δύναμη θα πάρεις!!!! >>δεν βγάζει νόημα γιατί δεν παράγετε θερμοκρασία αλλά θερμότητα και αναφερόμενοι σε εμβολοφόρους παλινδρομικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης η θερμότητα είναι απώλεια και όχι έργο ,δεν περνούμε έργο από την θερμότητα, άρα η έχεις μπερδέψει τα πράγματα με τους κινητήρες ανοικτής καύσης όπου ισχύει αυτό (έργο από θερμότητα, αλλά άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση)) η διάβασες ότι όσο μεγαλύτερη θερμοκρασία έχει ο θάλαμος καύσης τόσο καλύτερη γίνεται η καύση του μίγματος και ανεβαίνει η απόδοση… άσχετο και αυτό με αερόψυκτα -υδρόψυκτα.

Το θέμα υπερθέρμανσης πάλι είναι άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση γιατί σε αυτήν την κατάσταση ο κινητήρας αδυνατεί να καύσει την προβλεπόμενη ποσότητα μίγματος (κυρίως λόγο προανάφλεξης) έχουμε μείωση στην ισχύ και όχι στην θερμοδυναμική απόδοση.

Πανομοιότυποι κινητήρες έχουν πανομοιότυπη απόδοση, δεν έχουν ουσιαστική διαφορά εάν φορούν υδροχιτώνια η όχι(από τη μύγα ξύγκι πάμε να βγάλουμε)…Στην δυνατότητα όμως έχουμε θέμα με την υπερτροφία! Εκεί είναι και το ουσιαστικό πλεονέκτημα της υδρόψυκτης ότι δηλαδή μπορεί να απάγει από τον κινητήρα μεγαλύτερο μέγεθος θερμότητας <<απώλειες>> !

Εδώ εάν μπορείς κάνε μια έρευνα .Στην αγορά δεν υπάρχουν <<πανομοιότυποι>> κινητήρες, άλλες διαστάσεις κυλίνδρων, βαλβίδων, αυλών εισαγωγής, συστήματα εξατμίσεων κ.α. αλλα εντελως ενδεικτικα βρες τα σχεδιαγραμματα ισχυ-ροπη των κινητηρων της κατηγοριας(vara,990,tiger,multi,Vstrom1000,stelvio,r1200)και δες την απόδοση μέχρι τις 7.000 -7.500 σ.α.λ.

-Σκόπιμα παρέλειψα το 1200 tenere γιατί οι άσχετοι μηχανικοί της Yamaha στην απέλπιδα προσπάθεια αντιγραφής έβαλαν σε καινούριο μηχανάκι παλαιομοδίτικο ξεπερασμένο κινητήρα με δυο(2) εκκεντροφόρους επί κεφαλης O.M.G.=>από χέρι χαμένη υπόθεση η απόδοση!!!!!!!!!

Για τα τανκ μην βάλεις τίποτα ….είναι σαφώς χιούμορ
Reply With Quote