View Single Post
  #257  
Παλιό 19-09-2010, 21:47
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα το καταλαβα οτι η BMW εχει εισαγει τεχνολογια αεροσκαφων στις μοτοσικλετες της....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε ΤΕΟΣΣ μην επιμενεις... αν και ειμαι βεβαιος οτι ο GeorgeP δεν χρειαζεται συνηγορο, εχει δικιο σε αυτα που γραφει παραπανω (τουλαχιστον αυτα που αφορουν την αποδοση κινητηρων εσ.καυσης)

...οσο αφορα την θερμοδυναμικη αποδοση του κινητηρα, φυσικα και εξαρταται απο τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος και οσο αφορα την ροπη των κινητηρων σουπερσπορτ, ειναι μεν χαμηλη στις 7Κ αλλα αυτοι οι κινητηρες ειναι σχεδιασμενοι να αποδιδουν τα μεγιστα σε σχεδον διπλασιες στροφες...

Ολοι οι κατασκευαστες εχουν παει προς την υδροψυξη, και θα εβαζα και στοιχημα οτι και η BMW θα εγκαταλλειψει λιαν συντομως τον "συλλεκτικο" αεροψυκτο μποξερ για εναν υδροψυκτο "οχι μποξερ" (εν σειρα ή V δηλαδη...)
Μην ορκιζεσε για αυτο.
Οσο για τον ''συλλεκτικο'' να σε ενημερωσω οτι ειναι πιο συγχρονος σχεδιαστικα απο τον V...!!!
Reply With Quote