
19-09-2010, 21:56
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab
Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.
|
Κατ΄αρχην δεν ειπα οτι ειναι θεικο!!! Οπως εγραψα, εγω δεν το χρησιμοποιω πια!! το χρησιμοποιουσα μεχρι την καρμπυρατερατη εποχη, στην ψεκαστη το παρατησα!!!!!!
Το φιλτρο βεβαια ειναι φιλτρο αλλα το καθε φιλτρο ειναι για καποιες χρησεις και οχι για ολες τις χρησεις!!!!! Δεν ειναι αλευρι ''για ολες τις χρησεις''!!!!!!!
Εχεις παει ποτε στα service πριν τις ειδικες του Ραλλυ ακροπολις? το πρωτο πραγμα που αλλαζουν πριν την χωματινη διαδρομη ειναι το φιλτρο αερα.....τοποθετουν ελευθερο μεν Κ&Ν ¨η αλλης μαρκας αλλα με πιο πυκνη πλεξη/διαταξη για να αποφυγουν αυτο που λες εσυ στουμπωμα και αυτοκαθαριζομενο!!! Δηλαδη αποριπτει τα πολλα χωματα και τις τυχον λασπες αφου δεν εχει λαδι ¨η οποιαδηποτε κολλωδη ουσια επανω του οπως τα κοινα μας φιλτρα αλαλ και τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται στους ιδιους αγωνες στις ασφαλτινες ειδικες!!! Αν το δεις μετα την χωματινη ειδικη αυτο το φιλτρο (μετα απο ΜΙΑ ειδικη) αν δεν σου το πουν δεν θα αναγνωρισεις οτι ειναι φιλτρο αερα!!!!
Επισης αλλο φιλτρο χρησιμοποιειται - στο ιδιο αυτοκινητο - στους ιδιους αγωνες στην Φινλαδια (1000 λιμνες) λογω χιονιου και μειωμενου οξυγονου λογω υψομετρου κι αλλο στο ραλλυ Κορσικης οπου υψηλες θερμοκρασιες και σκονη ειναι καταλυτης για την αποδοση του αλλα και του οχηματος!!
Τα ιδια συμβαινουν και στην F1, αλλο φιλτρο για την π.χ. φερραρι στο Μπαχρειν κι αλλο για την Μοντσα!!!
Last edited by GeorgeP; 19-09-2010 at 21:59.
|