View Single Post
  #20  
Παλιό 20-09-2010, 22:09
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.".
Δεν κανουν ομως ολα την ιδια δουλεια σε διαφορες καταστασεις!!! Καθε ''κατασταση'' θελει και το δικο της φιλτρο!!!
Οι ασπιρινες δεν κανουν για ολες τις αθενειες!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park.

Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye.".
Ηταν παραδειγματα για να καταλαβεις (δεν ξερω τις γνωσεις σου) τις διαφορες των φιλτρων και των χρησεων τους!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία)..".
εμενα λεει καθε 18000κμ αλλαγη (χαρτινο) με νορμαλ χρηση (οχι χωμα) και το αλλαζω στις 15000. Ουτε αυξημενη καταναλωση εχω ουτε τιποτε άλλο παραδοξο!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα".
Διαφωνω εδω!!! αλλα δεν χρειαζεται να συμφωνησεις μαζι μου.....εχεις τις δικες σου αποψεις επι του θεματος!!! Σεβαστον!!
Reply With Quote