Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab
Οι συνθήκες λειτουργίας και το μέσο που θα φιλτραριστεί είναι πολύ καλά καθορισμένες. Όπως είπα το φίλτρο είναι φίλτρο...Ενα καλό φίλτρο φιλτράρει καλά σε όλες τις συνθήκες...Αυτό που διαφέρει είναι η διάρκεια του φιλτραρίσματος πριν βουλωσει.
Επι του προκειμένου....
Στο GS μετριέται μόνο η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή και όχι ο όγκος. Επομένως αυξάνοντας την ποσότητα του αέρα, τοποθετώντας ένα άλλο φίλτρο το μόνο που επιτυγχάνεται είναι φτωχότερο μίγμα σε ένα κινητήρα που ήδη τροφοδοτείται με φτωχό μίγμα (για λόγους συμμόρφωσης με τις οδηγίες της ΕΕ).
Χωρίς πείραγμα στον εγκέφαλο ώστε να αντισταθμιστεί η αύξηση του όγκου αέρα το μόνο που επιτυγχάνουμε είναι επιπλεόν απομάκρυνση από την στοιχειομετρική αναλογία και αυξημένες θερμοκρασίες που συνεπάγεται το φτωχό μίγμα.
|
Το ίδιο (η κάτι παρόμοιο) θα συμβεί αν βάλουμε την εξάτμιση ? (μιλάμε για μοντέλο πριν του 2010) εχω ένα gs 1200 κ σκέπτομαι να αλλάξω την εξάτμιση (ίσως μόνο το τελικό ίσως και ολόκληρη από μπροστά μέχρι πίσω ) υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα ?ξέρω ότι μόνο το τελικό δεν παίζει να δημιουργήσει πρόβλημα αλλά επειδή σκέπτομαι να την αλλάξω ολόκληρη φοβάμαι μην έχω κανένα αρνητικό αποτέλεσμα (και μετά θέλω προγράμματα κ φιλτρα)