View Single Post
  #24  
Παλιό 21-09-2010, 13:13
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
ΙΣΩΣ και να χρειαστεί!!! Το ''ισως'' υπογραμμισμενο!!!!! Ο λογος ειναι οτι η ροη καυσαεριων στους σωληνες και η διαδρομη τους ΜΕΣΑ στο τελικο ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτα του κατασκευαστη ο οποιος θελει να περνει τα μεγιστα απο τον κινητηρα!

Ομως.......οι ευρο προδιαγραφες θορυβου και καυσαεριων εχουν αναγκασει τους κατασκευαστες να φιμωνουν την εξατμιση συμβαλοντας ετσι και στην αποδοση της ροπης σε χαμηλες στροφες! Αν λοιπον αλλαξεις εξατμιση, ολοκληρη ¨η μονον το τελικο, ενδεχεται (παλι υπογραμμισμενο) να μην παρεις τα αναμενομενα ¨η να χασεις ροπης χαμηλα/μεσαιες και να εχεις αποδοση υψηλα πραγμα που νομιζω δενε ιναι αυτος ο λογος που αγορασες ΟΝ/ΟΦΦ!!!

Αν συμβει αυτο το ''ισως΄΄ και ''ενδεχεται'' τοτε πας για προγραμματα και φιλτρα!!

Οπως εχω ξαναπει σε άλλα ποστς δεν υπαρχει Βαραντερο ποιυ με τις παραπανω αλλαγες να βελτιωθηκε πουθενα!! Ουτε ψηλα ουτε χαμηλα!! Το αντιθετο μαλιστα.....χαθηκαν και 2-3 ιπποι!!
Δεν ξερω αν το ιδιο συμβαινει ¨η μπορει να συμβει σε μια GS, αν και καποια μελη απο άλλο φορουμ με την συγκλεκριμενη μοτοσυκλετα ειχαν επικοινωνησει μαζι μου, μετα απο παρομοιο ποστ, να με ρωτησουν το πως και το γιατι αφου ειχαν προχωρησει σε τετοιες αλλαγες και μαλιστα με εξατμισεις που συστηνει η ''μαμα'' αλλα η αποδοση των μοτοσυκλετων τους επεσε ¨η δεν ηταν αυτη που επριμεναν!!!!

Για μενα, αν εξαιρεσεις τον ωραιο ηχο οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις ειναι πεταμενα λεφτα!!!! Χωρια που σε περιπτωση εφαρμογης των ΚΤΕΔ θα πρέπει να την αλλαζεις με την μαμα ΑΝ της μαμας εχουν των καταλυτη ενσωματωμενο και οι αφτερ μαρκετ δεν εχουν καταλυτη!!!
Εδώ συμφωνούμε....
Reply With Quote