Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis
 ....οπως προαναφερα στην αρχη λογο της υπεραισιοδοξίας των Γερμανων οτι το νεο διαφορικο δεν χρειαζεται καμια συντηρηση δεν αναγραφεται σε κανενα μανουαλ (RepRom) η ακριβης ποσοτητα αλλαγης των λαδιων του διαφορικου. Το λοιπον το αναφέρω γιατί αν και οι 2 πηγές που βρηκα στο internet για να μαθω τη σωστη ποσότητα βαλβολινων που πρέπει να συμπληρώσω μιλουσαν για 220 ml. αυτα που εβγαλα απο μεσα (...τις παλιες) ηταν τελικα περισσοτερα. Παίρνοντας σαν αρχη οτι το ειδικο βαρος της βαλβολινης ειναι γυρω στα 0,88kg/lit .... με βαση τις μετρήσεις που εκανα οταν αποστράγγισα τα παλια λαδια σε ενα πλαστικο ποτηρακι και αφαιρώντας το αρχικο βαρος που ζύγιζε άδειο σχεδον 7 gr.... τοτε ηταν σχεδον 209gr ...
 ............ 
....πραγμα που σημαίνει οτι οι παλιες ηταν σχεδον 237ml δηλαδη σχεδον 20 ml παραπανω απ το θεωρητικα προβλεπομενο(...να μην βαλω και τη χασουρα απ μερικα gr που σιγουρα εμειναν κολλημενα στα τοιχωματα)!...αν σκεφτει κανεις οτι το 12αρι GS δεν εχει συστημα εξαέρωσης στο διαφορικο οπως τα περισσοτερα παρόμοια συστήματα (και ειναι σιγουρο αυτο γιατι οταν ανοιξα τη πλαγια ταπα για να τα βγαλω εκανε ενα "πλαπ" σαν να ανοιξες μπουκαλι κοκα-κολας).... τοτε ισως ειναι πολυ σημαντικό να μαθουμε τη σωστη ποσοτητα ...
...το λοιπον οποιος φιλος εχει καμια ακρη να μαθει απο καπια σιγουρη πηγη ή εχει καποιο link ...ή το χει δοκιμασει και ξερει κατι παραπανω ας το αναφερει!
|
Φίλε μου στο manual rep rom της BMW αναφέρει 0,22l