Να πούμε και τις εντυπώσεις απο τη μικρή συμβίωση;
Καταρχήν για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εντυπώσεις μου ως μέτρο σύγκρισης έχω ύψος 1,77 και η μηχανή φοράει τη χαμηλή σέλα.
Με τη παλιά, την εργοστασιακή ζελατίνα, ο αέρας έσκαγε από τον λαιμό μου και πάνω, με έντονη ενόχληση πάνω απο τα 120km/h. Σε συνδιασμό με το ARAI moy είχα επίσης έντονη ενόχληση απο τον θόρυβο (τη ρουφιάνα τη μάρκα δεν μπορώ να την αλλάξω γιατι μου κάθετε γάντι, λές και η φόρμα του γιαπωνέζου σχεδιάστηκε πάνω στο κεφάλι μου!)
Με την καινούργια ζελατίνα τα πράγματα άλλαξαν ΡΙΖΙΚΑ.
Ο αέρας εξαφανίστηκε (μέχρι τα 140 που πρόλαβα και την άνοιξα) και απλά τον νιώθω να χαιδεύει απαλά τις λίγες τρίχες της καράφλας μου που μοιάζουν με ξεροψημένο κανταϊφάκι.
Με το κράνος η πλήρη αταραξία, ο θόρυβος έπεσε ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.
Στα πλευρά μου, όπου ευαγγελίζεται η εταιρία με το Vstream οτι πέφτει η ένταση του αέρα, 'ντάξει υπάρχει κάποια διαφορά αλλά θα βρείτε ζυμωτό εύκολα την επόμενη.
Εκεί που γκρεμίζονται όμως όλοι οι φούρνοι της Αττικής είναι στον άερα που δεχόμαι ψηλά στο κεφάλι. Μιλάμε για "επαφές τρίτου τύπου", σας μιλάω οτι απήχθη ο αέρας απο UFO, τέτοιο πράγμα.
Βρήκα ενα μείον όμως, αλλά ως γαντζόκλειδος θα το λύσω (Στάθη μη γελάς). Στο πάνω μέρος της ζελατίνας οταν οδηγάω αντανακλάνε τα πραγματα απο πίσω μου. Οχι, οχι μην το παίρνετε στη πλάκα γιατι είναι αρκετά σοβαρό διότι αποσπάτε η προσοχή μου την ώρα που οδηγάω.
Η μια λύση είναι να στήσω τίποτα ξώβεργα και να αφήσω τίποτα σπουργίτια να κουτσουλήσουν τη ζελατινα, να βρωμήσει και μετα είμαστε καλά.
Μετα το ξανασκέφτηκα....οχι δεν είμαστε καλά....οχι στο μωρό μου....
Και έτσι σκέφτομαι να ντύσω την εσωτερική της πλευρά με ματ αντηλιακή ζελατίνα. Αυτό και αν είναι έτσι...χεχε.....θα ντύσω τη ζελάτινα με ζελατίνα......
Το μόνο μου ερώτημα είναι να τη ντύσω σκούρα μαύρη ή τελείως ανοιχτή για να κόψω μόνο τις ανακλάσεις; Νομίζω οτι το μαύρο θα της δώσει ολίγον απο punch, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
Mα τους χίλιους boxer, δεν έχω μεγάλη εμπειρία με ζελάτινες αλλά αυτη τη συνιστώ με τα χίλια.
Over and Out.