Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar
Σα να μου φαινεται οτι εχετε μπερδεψει λιγο τις τιμες...το tiger me abs κανει 12.500 ευρω...το bmw GS αντιστοιχα κανει με abs 15500 ευρω...τωρα αν εσυ θες να βαλεις θερμαινομενα ηλεκτρικες αναρτησεις αντισπιν συναγερμους ειναι αλλο θεμα... η πραγματικη διαφορα τιμης ειναι 3000 ευρω οπως και με το ΚΤΜ adventure 2010 (κανει 15000 το 2010 μοντ) ειναι 500 ευρω με το tenere 1200 που κανει 16700 με πλαινες και θερμαινόμενα ειναι 0 ευρω!!! καθως το bmw με βαλιτσες και θερμαινομενα κανει εκει γυρω... αρα τι συζηταμε ρε παιδια??? μηπως ανεβαζετε την τιμη του GS??? αν eiχαν τα extra parts και οι αλλοι δεν θα τα πληρωνατε???
|
Είπα απο την αρχή ότι για χάριν παραδείγματος έκανα στογγυλοποίηση...
Πέραν τούτου, το tiger το είδα στην αντιπροσωπεία με βαλίτσες στα 11,500 προσφορά, το GS ADVENTURE ξεκινάει απο τα 16κάτι ΓΥΜΝΟ!! Με τα "βασικά" που θα βάλει κάποιος αμέσως-αμέσως έχεις πάει στα 18 και βάλε, και άν κάποιος "παρασυρθεί" και λίγο το πέρασε το 20ρικο...
Απλά αυτό που λέω είναι ότι η "υπερ"-κοστολόγηση δεν αντανακλά απαραίτητα "υπέρ"-ποιότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι και θέμα πρεστίζ-μάρκετινγ της εταιρίας για να διατηρεί την εικόνα της....
Εγώ προσωπικά πιστεώ ότι (των σκληροπυρηνικών εξαιρουμένων) ότι αν το GS έκανε όσο και το Varadero/Tiger/VStrom θα κυκλοφορούσαν τα μισά στους δρόμους της Ελλάδας, γιατί αυτομάτως θα έχανε το τόσο ποθητό (από μερίδας του πλυθησμού) "πρεστίζ" του...