View Single Post
  #8  
Παλιό 26-09-2010, 22:23
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Γκάλοπ, αναβάτες.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από moby_gr Εμφάνιση μηνυμάτων
Να πω κι εγώ?

Μετά και την εκδρομή στο Νυμφαίο, για στροφές-βουνό siraxanz, δαγκωτό!!!
Η πιο αρχοντική οδήγηση που έχω δει! Σταθερότατος, καθόλου νευρικός, φαίνεται πως έχει τρομερή εμπειρία, εμπνέει τρομερή εμπιστοσύνη για την επόμενη στροφή που ακολουθεί αν και οδηγεί με ελάχιστη χρήση φρένου και τέλος δεν περνάει στο άλλο ρεύμα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
(αυτό πάλι πως το καταφέρνουν διάφοροι και πάνε βαρκάδα από λωρίδα σε λωρίδα στις στροφές χωρίς να το θέλουν και το περνάνε και στο ντούκου, δεν έχω καταλάβει... μάλλον η ομαδική οδήγηση δημιουργεί μια ψευδαίσθηση ασφάλειας).
Εάν όμως δεν είναι ο siraxanz στην εκδρομή, φέρτε μου τον teo71 και τον xenos, αλλιώς δεν έρχομαι


Για Εθνική, ψηφίζω CPretenteriS (αν και με 800άρι, βάζει τα γυαλιά σε πολλούς! αρκεί να μη φυσάει πολύ ), καθόλου αργός (ευτυχώς...), πολύ σοβαρός και με σταθερή τροχιά που πάντα ακολουθεί τη σωστή στοίχηση!!!
Εάν είναι και πρώτος, ακόμα καλύτερα γιατί έχει ένα μοναδικό τρόπο να υποχρεώνει τους ηλίθιους που κατασκηνώνουν στην αριστερή λωρίδα να κάνουν δεξιά!
Που να πάρει και το 1200άρι!!!


Και τέλος (χωρίς να γίνεται ερώτηση γι' αυτό, αλλά πιστεύω πως παίζει επίσης μεγάλο ρόλο για μια άνετη και ασφαλή οδήγηση) για πίσω, προτιμώ τον L3f γιατί δε σε κουράζει με το να μη σε ακολουθεί σωστά και να πρέπει να κοιτάς τον καθρέφτη συνέχεια αντί για μπροστά, δηλαδή αλλάζει θέση άμεσα όταν άλλαζεις κι εσύ λόγω των προπορευόμενων.

Δε θέλω να αδικήσω οποιονδήποτε άλλον με τον οποίο έχουμε συνταξιδέψει αλλά με τους παραπάνω, έτυχε να είμαι κοντά για πολλά χιλιόμετρα ώστε να μπορώ να εκφέρω άποψη.
θυμαστε καποτε που οταν καναμε κοντρα με μικρου κυβισμου μηχανηματα περναμε την σταση ψαρακι???? ειναι η ιδανικη σταση του cp...............s
Reply With Quote