
28-09-2010, 18:07
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: NEA TΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos
δε μου ακουγεται και πολυ δικαιο...
|
βρε καλα του κανει!!!! Θελεις Κε 4000 κυβικα αυτοκινητο? μαλιστα, καλα κανεις!!!!! Κι εγω θα σε σκισω διοτι, μολυνεις περισσοτερο, πιανεις περισσοτερο χωρο, καταναλωνεις περισσοτερο και.....τα κερατα της αρκουδας!!!! Που ειναι το αδικο?
Εδω βεβαια το στρεβλο ειναι οτι βαζουν τους παντες στο ιδιο σακι αφου για ολα τα παραπανω πληρωνεις αυξημενα τελη κυκλοφοριας!!!!
Στην Ολλανδια ομως, για να χρησιμοποιησω την χωρα που ανεφερε ενα συναδελφος πιο πανω, και οπου ειναι μετανανστης και ολλανδος υπηκοος ο αδελφος του πεθερου μου και ο οποιος εχει μια Mercedes 500 του 1991 πληρωνει τελη κυκλοφοριας 80ε τον χρονο και ασφαλεια (χωρις κλοπες, θραυση κρυσταλλων κι αλλες τετοιες ελληνικες παπαριες) 2500ε!!!!!!!
Για δε το 1,6 πληρωνει ασφαλεια καπου στα 1000+!!!
Απ ότι μου ειπε στους καφεδες μας στην Σαλαμινα οι ασφαλεια περικλιει και τα τελη κυκλοφοριας (ενα μεγαλο μερος αυτων),
η βενζινη το ιδιο κ.λ.π.
Τι προτιματε?
|