View Single Post
  #16  
Παλιό 05-04-2009, 21:43
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Συμβουλές- Ασφάλεια Πέφτει βροχή…

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από arisxios Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμβουλές- Ασφάλεια Πέφτει βροχή…

...συνηθίζεται το φθινόπωρο και το χειμώνα. Εμείς τι κάνουμε όμως; Κλειδώνουμε τις μοτοσικλέτες μέχρι την άνοιξη; Όχι, φυσικά! Έχουμε αναφερθεί συχνά από αυτή τη στήλη στους κινδύνους που εγκυμονεί η οδήγηση σε «υγρές συνθήκες», αυτή τη φορά όμως θα ασχοληθούμε με κάποιες συμβουλές που αφορούν στον εξοπλισμό.

- Οι περισσότερες μοτοσικλέτες μέχρι 150 κ.εκ. φέρουν για λόγους κόστους, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία δεν φημίζονται για τη συμπεριφορά τους στο βρεγμένο οδόστρωμα. Μια αλλαγή με ένα ποιοτικότερο ζευγάρι ελαστικών θα σας στοιχίσει 80-120 ευρώ, ποσό το οποίο δεν συγκρίνεται φυσικά με την ασφάλειά σας. Άλλωστε, ακόμα και οι μικροπτώσεις λόγω ολισθηρότητας του δρόμου, μπορεί να μην επιφέρουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά κοστίζουν πολλαπλάσια χρήματα για την αποκατάσταση των ζημιών.

- Γίνετε ορατοί. Προτιμήστε έντονα χρώματα στο ρουχισμό σας και στο κράνος. Δεν εννοούμε να κυκλοφορείτε σαν παραδείσια πουλιά, αλλά και το μαύρο-μαύρο-μαύρο δεν είναι ό,τι καλύτερο. Στο εμπόριο κυκλοφορούν ανακλαστικές ζώνες, γιλέκα και αυτοκόλλητες ταινίες που σας κάνουν διακριτούς, ιδιαίτερα στο σκοτάδι. Αν η μοτοσικλέτα σας δεν έχει μόνιμα τα φώτα ανοιγμένα, φροντίστε εσείς για αυτό, ακόμα και την ημέρα.

- Ένα καλό μοτοσικλετιστικό αδιάβροχο αξίζει τα λεφτά που θα δώσετε, γιατί αν υπάρχει κάτι πιο δυσάρεστο από το να οδηγάς σε συνθήκες κατακλυσμού, αυτό είναι να οδηγάς σε συνθήκες κατακλυσμού και να είσαι μουσκίδι. Τα καλύτερα αδιάβροχα είναι τα τύπου ολόσωμης φόρμας, αλλά και τα πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε. Ένα σύνηθες λάθος που πράττουν πολλοί μοτοσικλετιστές είναι ότι δεν μεριμνούν για τη στεγανότητα των άκρων, δηλαδή χεριών και ποδιών. Κακώς, αφού από αυτά τα σημεία αποβάλλεται πολλή θερμότητα από το σώμα, οπότε φροντίστε να τα κρατάτε ζεστά και στεγνά.

- Εκτός από εσάς, από τη βροχή υποφέρει και η αλυσίδα. Μαζεύει όλο το μείγμα νερού, λιωμένου ελαστικού, σκόνης, λαδιών και φυσικά αιθάλης (τη γνωστή… μούργα δηλαδή), η οποία μπορεί να γλιστράει απίστευτα, αλλά στην ουσία δεν φημίζεται για τις λιπαντικές της ικανότητες. Στην πραγματικότητα, «ξεπλένει» την αλυσίδα και κατακάθεται ανάμεσα στους πείρους της και στα O-ring, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο «ζωής» της. Καλό θα είναι λοιπόν μετά από βροχή να ξεπλένετε την αλυσίδα και να τοποθετείτε ειδικό λιπαντικό σπρέι.

Μπράβο Άρη !!!!!
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote