Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
εννοείς τα εκπληκτικές αυτές αναρτήσεις που έχει το ΑΤ;

|
τα πρωτα ΑΤ 650 και τα 750 μεχρι το 1992 ειχαν πολυ καλες αναρτησεις!!! Το πισω περαν απο την προφορτιση ελατηριου ειχε και αποσβεση επαναφοράς που εκανε πολυ καλη δουλεια!!! Ενα τετοιο αμορτισερ της προσωπικης μου ΑΤ '91 ειχα επισκευασει!!
ΜΕΤΑ τα πραγματα σκαρτεψαν αφου το βιδάκι της αποσβεσης επαναφορας εγκαταλειφτηκε, τα πισω αμορτισερ των ΑΤ της Showa αρχισαν να φτιαχνονται στην Ισπανια και μετα τοποθετουντο πανω στις ΑΤ κατα την συναρμολογηση στους κατα χωρες Σαρακακηδες!! Τι περιμενεις μετα απο αυτο?
Τα ιδια αμορτισερ της ιδιας εταιρειας (Showa)που τοποθετουνται στα Βαραντερο ειναι φυσικα made in Japan και ''φυσικα'' βγαζουν καποια προβληματα διαροων (κι ομως συμβαινει) σε καποια Βαραντερο απο το 2006 και μετά!!! Το προβλημα γνωστο και καλυπτεται απο την Χοντα ανεξαρτητως εγγυησης και μεσα σε λογικα χρονικα πλαισια (μην παμε μετα απο 6 χρονια π.χ. και δηλωσουμε βλαβη αμορτισερ!!) Αλλα και πάλι ειναι ανεπιτρεπτο να συμβαινει μεσα στα πρωτα 30000κμ όπως δειχνουν οι στατιστικές!
Αλαλ ας ειναι, σημεια των καιρων κιαυτό!!!