Θέμα
:
Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
View Single Post
#
6
08-10-2010, 20:01
aeriko
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,585
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
GeorgeP
Οταν το κανεις θα καταλαβεις και μονος σου γιατι εινα διαφορετικη! και μονον οτι θα παρεις διαφορετικη ενδειξη απο την Νο. 2 λεει πολλα απο μονο του!!!
Ηθελα να σου πω και κατι άλλο απαντωντας στην πιθανη ερωτηση σου ''
καλα ρε φιλε καθε φορα που θα βαζω δευτερο ατομο θα πρέπει να φωναζω και τους φιλους μου να ρυθμιζω την αναρτηση??""
Οχι υπαρχει και πιο ευκολος τροπος........απο τον προβολεα της μοτοσυκλετας!!!!!!!! Μην γελας!!!!!!!
Οταν θα εχεις βρει το σωστο sag για σενα θα πας και θα ρυθμισεις τα φωτα σου σε εναν τοιχο με τον ακολουθο τροπο (θα χρειασθεις εναν κολλητο)
βρισκεις επιπεδο τοιχο (αν εχεις γκαραζ ειναι τελειο)
βαζεις τον εμπρος τροχο της μοτο στα 4,5μ απο τον τοιχο μετρωντας απο τον αξονα αυτου
Βαζεις την μοτο ορθια
με εσενα επανω
και ο φιλος σου μετραει την αποσταση απο το εδαφος προς την λαμπα Η7 του προβολεα,
την ευρεθεισα αποσταση του Νο3 την βαζεις στον τοιχο τραβωντας μια οριζοντια γραμμη επανω της (καλο θα ηταν να παραμεινει μονιμα εκει αυτη η γραμμη, θα σου χρειαστει για το sag
)
αναβεις τον προβολεα
στην μεσαια σκαλα
και
με εσενα επανω
,
το πανω μερος της δεσμης πρέπει να ειναι 5 ποντους κα;τω απο την γραμμη που τραβηξες στον τοιχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και τωρα που εχεις ρυθμισμενο sag και τελεια ρυθμισμενα φωτα με εσενα επανω......., για να βρεις το σωστο sag οταν βαλεις δευτερο ατομο π.χ. την κοπελια σου αρκει να πηγαινεις στον τοιχο να την βαζεις (την κοπελια) επανω στην μοτο και να κοιτας την δεσμη στην οριζοντια γραμμη! αν ειναι κατω απο την γραμμη εισαι ΟΚ, αν ειναι πανω απο την γραμμη σφιγγεις το ελατηριο (προφορτιζεις) μεχρι τους 5 ποντους κατω απο αυτην!! Ομοιως και οταν βαλεις βαλιτσες, βαλιτσες και δευτερο ατομο κ.λ.π.!!
Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων των αναρτησεων βολευουν το 90% των αναβατων, ομως.......αν παρόλο που εχεις ρυθμιαει το sag σωστα στην Εθνικη οδο αισθανεσαι να ''ψαρευει'' η μοτοσυκλετα ¨η αν μεσα στην πόλη την ωρα που στριβεις σε στροφες 90 μοιρών με 0 κμ αισθανθεις το τιμονι ''ελαφρυ ¨η/και ασαφες ειναι δειγμα οτι πρέπει να δωσεις 2-3 κλικς + στην προφορτιση επιπλεον!!!
Ολα αυτα θα σου γινουν δευτερη φυση οταν τα μαθεις και μετα απο ενα διαστημα θα ξερεις οτι π.χ. με εσενα επανω θελει +15κλικς απο το τερμα χαλαρο, με την Βανα/Μαρια/Αγγελικη κι εσενα θελει άλλα 5 κλικς και απει λεγοντας!!!
Αν η αναρτηση σου διαθετει βιδακι αποσβεσης επαναφορας και δεν ξερεις τι δουλεια κανει πεστο μου να στο εξηγησω!!!! Αυτο το βιδακι ειναι μεγάααααααααλη ιστορια προσφεροντας απιστευτη αισθηση και επιπλεον ασφαλεια αν ξερεις να το ρυθμιζεις............. ειδικα στο ταξιδι!!!!!
Να είσαι καλά Γιώργο για τις πληροφορίες. Πές μου κάτι: με το σύστημα ESA γλυτώνεις απ όλες αυτές τις ρυθμίσεις 100%;
aeriko
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): aeriko