View Single Post
  #26  
Παλιό 09-10-2010, 10:04
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρόσφατα μου μπήκαν τέτοιες ιδέες για την μηχανή μου.....

...................................μπας και μου έρθει κάποια ιδέα....

...μέχρι τότε κανείς άλλος;;;;


Κατ' αρχήν φίλε μου επέτρεψέ μου να σου πω ένα μεγάλο μπράβο για τον τρόπο σκέψης σου. Είδες το πρόβλημα και ασχολήθηκες μαζί του και δεν το άφησες λέγοντας " έτσι είναι τι να κάνουμε τώρα". Επίσης μπράβο σου που μοιράστηκες μαζί μας την λύση που έδωσες καθώς και την εξήγηση για τα "χαμένα - κρυμμένα λίτρα".

Ο τρόπος που προσέγγισες το πρόβλημα είναι απολύτως σωστός. Έβαλες κι εμάς στην πρίζα να δούμε τι συμβαίνει με τα δικά μας μηχανάκι.



Τώρα θα ήθελα να σου πω ένα κολπάκι που έχω κατά νου για να εξασφαλίσεις το ότι το σωληνάκι της κάθε αντλίας "κάθεται" στο πιο χαμηλό σημείο του ρεζερβουάρ. Το κόλπο αυτό το χρησιμοποιούσα για όσα χρόνια ασχολήθηκα με τον τηλεκ/νο μοντελισμό και μάλιστα με ναυτομοντελισμό (πάρα πολύ γρήγορα τηλ/να σκάφη με θερμικούς κινητήρες. Πάντα στα τεπόζιτα καυσίμου βάζαμε σωληνάκια σιλικόνης. Πάρα πολύ ανθεκτικά στο καύσιμο και την άκρη τους προσαρμόζαμε ένα βαρύ μεταλλικό αντικείμενο (φαντάσου μια μεταλλική προσθήκη που είχε τη διάμετρο του σωλήνα την οποία στερεώναμε στην άκρη του σωλήνα. Έτσι προσθέτεις λίγο βάρος στην άκρη του σωλήνα και τον αναγκάζεις να είναι πάντα στραμμένος προς το κατώτερο σημείο του τεποζίτου. Το λέγαμε "βοσκό" γιατί ακριβώς αυτή ήταν η δουλειά του, να βόσκει δηλ καύσιμο. Πατέντα εγγυημένη και πάντα έδινε αποτελέσματα.


Καλούς δρόμους να έχεις και πάντα όρθιος.
Reply With Quote