
09-10-2010, 15:04
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pharao
ερωτηση πανω σε αυτο .....παρελαβα χτες ελατηρια HYPERPRO μπρος-πισω για το gs1150 adv και στις οδηγιες γραφει SPRING PRELOAD 10-15 CLICKS (εως τωρα ειχα 40 με τα 10 πρωτα να ειναι νερο) και απο κατω διευκρινηζει (anti-clockwise)
REBOUND 0.25-0.5 T.OPEN (T=COMPLETE TURNS ANTI-CLOCKWISE)........
εγω καταλαβαινω οτι για να παει 10-15 αντιθετα απο την φορα του ρολογιου πρεπει να ειναι τερμα σκηρο ..........τι να κανω δεν ξερω ......
|
Το anti-clock wise αναφερεται στο βιδακι της αποσβεσης επαναφορας του αμορτισερ που διαθετει η μοτοσυκλετα σου και οχι στην προφορτιση ελατηριου η οποια μετριεται παντα απο το τερμα χαλαρο!!!! Eνω οι συνιστωμενες στροφες της βιδας για την ρυθμιση της αποσβεσης επαναφορας παντα απο το τερμα σφιχτο ( fully hard position). Δηλαδη το 0,25-0,50 της στροφης για το βιδακι επαναφορας θα το υπολογισεις αφου στρεψεις την βιδα προς το fully hard (τερμα σκληρο) και μετα θα την ξεβιδωσεις (anti clock wise) 0,25-0,50 της στροφης!!!!!!!
Τα 40 κλικς που εβαλες ειναι επικυνδυνα!!!!!!!
σου παραθετω προσφατη (9/9/10) αλληλογραφια με την hyperpro για το θεμα αυτο:
Mr Panteneli,
The rebound and compression adjusters are always counted when you start from fully closed. (εννοει το βιδακι για την αποσβεση επαναφορας και την αποσβεση συμπιεσης αν υπαρχει)
Spring pre-load is always counted from 0 pre-load (or no/minimal pre-load if you have an hydraulic pre-load adjuster) (εννοει την προφορτιση ελατηριου)
Let me know if there are some remaining questions, I’d be happy to answer them.
Met vriendelijke groet,
Regards,
John Troost
Hyperpro Sales
Τα κλικς της προφορτισης ελατηριου που σου συνιστα η hyperpro θα τα μετρησεις ως εξης:- θα ανεβασεις την μοτοσυκλετα σου στο κεντρικο σταντ ¨η καπου αλλου ουτως ωστε ο τροχος να μην ακουμπαει το εδαφος και η αναρτηση να ειναι τελειως στην εκταση
- θα ξεβιδωσεις το ραουλο της προφορτισης στο τερμα χαλαρο, δηλαδη προς τα αριστερα μεχρι το τερμα της
- αρχισε να βιδωνεις (προς τα δεξια) μεχρι να αισθανθεις την πρωτη αντισταση στο βιδωμα και απο εκει κι επειτα μετρας τα 10-15 κλικς!!!
Να ξερεις οτι ενα ΗΡ ελατηριο ειναι πολυ σκληροτερο απο το καθε ''μαμα'' με κοντυτερες σπειρες και κατα πολυ παχυτερο της μαμας!! Ετσι ενω εσενα σου φαινεται μαλακο αυτο δεν ειναι τοσο οσο φαινεται!!!
Για να καταλαβεις την διαφορα κοιτα στις φωτο, το μαυρο ειναι το γνησιο του βαραντερο και το μπλε το ΗΡ για το βαραντερο!
Σκεψου οτι εμενα μου δινει μονον 5 κλικς και οταν ειμαι μονος μου το εχω στο ''0'' κλικς!!!!!
Last edited by GeorgeP; 09-10-2010 at 15:20.
|