View Single Post
  #2  
Παλιό 09-10-2010, 15:47
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
θα σε τρελλανουν αυτοι φιλαρακι...


εγω σε συμβουλευω να το τσεκαρεις μονος σου και να βρεις τι σε βολευει..

ο καθενας μας εχει το δικο του στυλ οδηγησης.....
Τα ιδια μου ελεγε και καποιος άλλος απο αλλο φορουμ!! αυτον τον βολευε το μαμα ελατηριο στην θεση +35......''βρε ειναι πολυ σκληρο και ο τροχος αναπηδα αντι να ακολουθει τις ανωμαλιες του δρομου'' τιποτε... αυτος εκει!! ''βρε σπας την μεση σου χωρις λογο!!'' τιποτε αυτος εκει!!! ΄΄Μπαινει στις στροφες σαν racing........'' τρομαρα του ελεγε!!!!! Μεχρι που σε καποιο σαμαρακι με καμποσα κμ κι ελαφρα πλαγιασμενος, ο εμπρος τροχος περασε ο πισω ομως με το που ακουμπησε το σαμαρακι το ελατηριο συμπιεστηκε πολυ και λογω της υπερβολικης προφορτισης, και ως εκ τουτου μηδενικου σχεδον sag, αποσυμπιεστηκε αποτομα ο τροχος και μετατοπιστηκε στο πλαι (μαζι με το πισω μερος της μοτο φυσικα) αντι του σωστου... να ''ακολουθησει'' δηλαδη το περιγραμμα του σαμαρακίου και να περασει οπως ο εμπρος......και ο ''μπαινει σαν racing'' κατεληξε στο νοσοκομειο της Κορινθου ευτυχως με γδαρσιματα και μια σπασμενη κλειδα στον ωμο......μονον!!!!!!

Last edited by GeorgeP; 09-10-2010 at 15:49.
Reply With Quote