View Single Post
  #11  
Παλιό 09-10-2010, 18:44
GAGARIN Ο/Η GAGARIN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
Μoto: R 1150 GS ADVENTURE
Μηνύματα: 538
Προεπιλογή Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Το anti-clock wise αναφερεται στο βιδακι της αποσβεσης επαναφορας του αμορτισερ που διαθετει η μοτοσυκλετα σου και οχι στην προφορτιση ελατηριου η οποια μετριεται παντα απο το τερμα χαλαρο!!!! Eνω οι συνιστωμενες στροφες της βιδας για την ρυθμιση της αποσβεσης επαναφορας παντα απο το τερμα σφιχτο ( fully hard position). Δηλαδη το 0,25-0,50 της στροφης για το βιδακι επαναφορας θα το υπολογισεις αφου στρεψεις την βιδα προς το fully hard (τερμα σκληρο) και μετα θα την ξεβιδωσεις (anti clock wise) 0,25-0,50 της στροφης!!!!!!!
Τα 40 κλικς που εβαλες ειναι επικυνδυνα!!!!!!!

σου παραθετω προσφατη (9/9/10) αλληλογραφια με την hyperpro για το θεμα αυτο:

Mr Panteneli,

The rebound and compression adjusters are always counted when you start from fully closed. (εννοει το βιδακι για την αποσβεση επαναφορας και την αποσβεση συμπιεσης αν υπαρχει)
Spring pre-load is always counted from 0 pre-load (or no/minimal pre-load if you have an hydraulic pre-load adjuster) (εννοει την προφορτιση ελατηριου)

Let me know if there are some remaining questions, I’d be happy to answer them.

Met vriendelijke groet,
Regards,

John Troost
Hyperpro Sales




Τα κλικς της προφορτισης ελατηριου που σου συνιστα η hyperpro θα τα μετρησεις ως εξης:
  1. θα ανεβασεις την μοτοσυκλετα σου στο κεντρικο σταντ ¨η καπου αλλου ουτως ωστε ο τροχος να μην ακουμπαει το εδαφος και η αναρτηση να ειναι τελειως στην εκταση
  2. θα ξεβιδωσεις το ραουλο της προφορτισης στο τερμα χαλαρο, δηλαδη προς τα αριστερα μεχρι το τερμα της
  3. αρχισε να βιδωνεις (προς τα δεξια) μεχρι να αισθανθεις την πρωτη αντισταση στο βιδωμα και απο εκει κι επειτα μετρας τα 10-15 κλικς!!!
Να ξερεις οτι ενα ΗΡ ελατηριο ειναι πολυ σκληροτερο απο το καθε ''μαμα'' με κοντυτερες σπειρες και κατα πολυ παχυτερο της μαμας!! Ετσι ενω εσενα σου φαινεται μαλακο αυτο δεν ειναι τοσο οσο φαινεται!!!
Για να καταλαβεις την διαφορα κοιτα στις φωτο, το μαυρο ειναι το γνησιο του βαραντερο και το μπλε το ΗΡ για το βαραντερο!

Σκεψου οτι εμενα μου δινει μονον 5 κλικς και οταν ειμαι μονος μου το εχω στο ''0'' κλικς!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Η σκεψη του ΔΕΝ ειναι σωστη αν διαβασεις κατα γραμμα τι του λενε οι οδηγιες!!!!!!!!

Μιλανε για ''anti clock rebound'' και οχι για ''anti clock preload adjustement''!!!!

δεν διαφωνω και ετσι οπως τα λες τα ξερω και γω αλλα μιλαει και για preload (το σκαναρω και το ανεβαζω.......) και εχω και του varadero αυτο που σκαναρα απο το bmw και λεει και εκει το ιδιο.............
Reply With Quote