Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...
συμπέρασμα από την εργασία ότι είχε κάνει ότι το κατώτατο όριο του τραυματισμού ήταν επάνω από 400 Gs. Αλλά βεβαίως κάτω από 600 Gs.
"Η βάση για τα 300 γ [ όριο στα πρότυπα Snell M2000 ] είναι ότι το ίδρυμα είναι συντηρητικό. [ Οι διευθυντές ] δεν έχει δει μια ένδειξη ότι το κατώτατο όριο α [ επικεφαλής ζημία ] είναι κάτω από 300 Gs. Εάν και όταν, θα τον λάβουν βεβαίως υπόψη."
Έτσι κανένας δεν εssναι που βλάφθηκε από την προστιθέμενη ακαμψία ενός κράνους Snell, ρωτήσαμε.
"Ότι βεβαίως η ελπίδα μας εδώ," απάντησε becker. "Σε αυτό το σημείο δεν έχω κανέναν λόγο να σκεφτώ τίποτ' άλλο."
Ευρωπαϊκό ύφος
Το ίδρυμα Snell δεν μπορεί να έχει κανέναν λόγο να σκεφτεί τίποτ' άλλο. Αλλά κάθε επιστήμονας μιλήσαμε, καθώς επίσης και οι κυβερνητικά πρότυπο αντιπροσωπείες των Ηνωμένων Πολιτειών και των 50 χωρών που δέχονται τα πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη 22,05, βλέπουν τα πράγματα αρκετά διαφορετικά.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσίευσε πρόσφατα μια εκτενή μελέτη κρανών αποκαλούμενη COST 327, το οποίο περιέλαβε τη στενή μελέτη 253 πρόσφατων ατυχημάτων μοτοσικλετών στη Γερμανία, τη Φινλανδία και το UK Έτσι συνόψισαν την κατάσταση της τέχνης κρανών μετά από να αναλύσουν τα ατυχήματα και τη ζημία που έγιναν στα κράνη και τους ανθρώπους: Τα "τρέχοντα σχέδια είναι πάρα πολύ δύσκαμπτα και πάρα πολύ ελαστικά, και η ενέργεια απορροφάται αποτελεσματικά μόνο στις τιμές HIC [ κριτήρια τραυματισμών στο κεφάλι: ένα μέτρο της δύναμης γ κατά τη διάρκεια του χρόνου ] αρκετά παραπάνω από εκείνους που είναι επιβιώσιμοι."
Όπως είπαμε, είναι μια ζωηρή συζήτηση.
Πώς βλαμμένος βλάπτεται;
Οι γιατροί και οι ερευνητές επικεφαλής-τραυματισμών χρησιμοποιούν μια απλουστευμένη εκτίμηση των τραυματισμών, αποκαλούμενη τη βραχυνμένη κλίμακα τραυματισμών, ή AIS, για να περιγράψουν πόσο σοβαρά ένας ασθενής βλάπτεται όταν μπαίνουν σε μια δυνατότητα τραύματος. Τα μέσα AIS 1 εσείς είναι μόλις τραυματισμένα. Τα μέσα AIS 6 εσείς είναι νεκρά, ή σίγουρα να είναι απολύτως πολύ σύντομα. Εδώ η ολόκληρη κλίμακα AIS:
AIS 1 = ανήλικος
Το AIS 2 = συγκρατεί
AIS 3 = σοβαρός
AIS 4 = αυστηρός
AIS 5 = κρίσιμος
AIS 6 = Unsurvivable
Το αποτέλεσμα AIS ενός ασθενή καθορίζεται χωριστά για κάθε διαφορετικό τμήμα του σώματος. Έτσι θα μπορούσατε να έχετε έναν τραυματισμό AIS 4 στο πόδι σας, ένα AIS 3 στο στήθος σας και έναν τραυματισμό AIS 5 στο κεφάλι σας. Και you'd είναι κουτάβι ένα hurtin ". Το Newman αναφέρεται στη μελέτη δαπανών στα επίπεδα αντίκτυπου πιθανά να προκαλέσουν ορισμένα επίπεδα ζημίας. Πίσω '80s δήλωσε ότι, ως τραχιά οδηγία, ένας μέγιστος γραμμικός αντίκτυπος —το είδος που μετράμε εδώ—200 έως 250 Gs αντιστοιχεί γενικά σε έναν τραυματισμό στο κεφάλι του AIS 4, ή αυστηρός ότι 250 γ σε 300 γ αντίκτυπου αντιστοιχούν στο AIS 5, ή κρίσιμος και εκείνο το τίποτα πάνω από 300 Gs αντιστοιχεί στο AIS 6. Δηλαδή unsurvivable.
Το Newman δεν είναι ο μόνος επιστήμονας που σκέφτεται να πάρει χτυπημένος με πολύ περισσότερο από 200 Gs είναι μια κακή ιδέα. Στην πραγματικότητα, οι ερευνητές έχουν συμφωνήσει λίγο πολύ σχετικά με αυτόν για 50 έτη.
Ο Wayne State Tolerance Curve είναι το αποτέλεσμα μιας αρκετά φρικιαστικής σειράς πειραμάτων πίσω '50s και '60s στα οποία οι εγκέφαλοι των σκυλιών ανατινάχτηκαν με τις εκρήξεις του συμπιεσμένου αέρα, οι πίθηκοι ήταν στο κρανίο, και τα κεφάλια των νεκρών ανθρώπων έπεσαν για να δουν ακριβώς πόσο σκληρά θα μπορούσαν να χτυπηθούν πριν από τον μεγάλος-χρονικό τραυματισμό καθορισμένο μέσα. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης υποστηρίχτηκαν από την ανθρώπινη επικεφαλής καμπύλη ανοχής αντίκτυπου JARI, που δημοσιεύθηκε '80 από μια ιαπωνική ομάδα που προήγαγε τα απερίγραπτα πράγματα στους πιθήκους, μεταξύ των άλλων ιατρικά απαραίτητων αγριοτήτων.
Οι δύο καμπύλες ανοχής συμφωνούν σε πόσο Gs μπορείτε να απευθυθείτε σε ένα ανθρώπινο κεφάλι για πόσο καιρό πριν από μια διάσειση ή άλλο σοβαρότερο εγκέφαλο η ζημία εμφανίζεται. Και ο Wayne State Tolerance Curve συνέβαλε στη δημιουργία των προτύπων κρανών ΣΗΜΕΙΩΝ, με το σχετικά χαμηλό επίδομα γ-δύναμής του.
Και σύμφωνα με τις δύο αυτές τις καμπύλες, που εκθέτουν ένα ανθρώπινο κεφάλι σε μια δύναμη άνω των 200 Gs για περισσότερο από 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου είναι αυτό που οι ιατρικοί εμπειρογνώμονες αναφέρουν ως "κακοί." Τα κεφάλια είναι διαφορετικά, φυσικά. Οι, ισχυροί νέοι μπορούν να πάρουν περισσότερο Gs από τους παλαιούς, αδύνατους ανθρώπους. Μερικά prizefighters μπορούν να πάρουν τα τεράστια χτυπήματα επανειλημμένως και να μην φανούν να υφίστανται οποιαδήποτε ανεπαρκή αποτελέσματα εκτός από μια τάση να πωληθούν οι κουζίνες χάμπουργκερ στην TV πρόσφατος-νύχτας και τις επιδράσεις που ένα ιδιαίτερο κεφάλι έχει υποβληθεί στο παρελθόν μπορεί να καταστήσει εκείνο το κεφάλι πιό ευαίσθητο στον τραυματισμό.
Ένας αντίκτυπος πέρα από το θεωρητικό κατώτατο όριο 200 G/2 χιλιοστών του δευτερολέπτου πρόκειται να σας σκοτώσει; Πιθανώς όχι. Είναι μετάβαση να βλαφθούν;Εξαρτάται από σας, και πόσο πέρα από εκείνο το κατώτατο όριο το ιδιαίτερο χτύπημά σας συμβαίνει για να είναι. Αλλά οι τραυματισμοί στο κεφάλι απότομα του θανάτου δεν είναι κανένα αστείο. Πέντε εκατομμύριο Αμερικανοί πάσχουν από τις ανικανότητες από αυτό που κάλεσε τον τραυματικό τραυματισμό εγκεφάλου —που παίρνει χτυπημένο πάρα πολύ σκληρά στο κεφάλι. Ότι ανικανότητες, που σημαίνουν αυτοί ain't το ίδιο πράγμα όπως χρησιμοποίησαν για να είναι
Εκεί ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που μπαίνει στο παιχνίδι κατά το συζήτηση πόσο σκληρά ένα χτύπημα που πρέπει να επιτρέψετε στον εγκέφαλό σας για να πάρετε: οι άλλοι τραυματισμοί που θα πάρετε πιθανώς σε μια σοβαρή συντριβή, και πώς τα αποτελέσματα των τραυματισμών σας προσθέτουν επάνω
Η πιθανότητα του θανάτου από έναν τραυματισμό στο κεφάλι ανεβαίνει εντυπωσιακά εάν έχετε άλλους σημαντικούς τραυματισμούς επίσης. Ανεβαίνει επίσης με την ηλικία. Ποια μέσα ότι ένα συμπαθητικό, εύκολο AIS 3 επικεφαλής ζημία, που να είναι τέλεια επιβιώσιμη από μόνο της, μπορεί να είναι η ζημία που σας σκοτώνει εάν έχετε ήδη άλλους σημαντικούς τραυματισμούς. Όποιους, όπως συμβαίνει, είναι πολύ πιθανό να έχετε σε μια σοβαρή συντριβή μοτοσικλετών.
Η μελέτη δαπανών περιορίστηκε στους ανθρώπους που είχαν χτυπήσει τα κράνη τους στο πεζοδρόμιο στα ατυχήματά τους. Από αυτούς, 67 τραυματισμένος τοις εκατό κάποιος επικεφαλής. Ακόμη και περισσότεροι; τραυματισμένοι —τοις εκατό ποδιών, και 57 τοις εκατό είχαν τους τραυματισμούς θωράκων. Μπορείτε ακόμη και να υπολογίσετε τις πιθανότητές σας χρησιμοποιώντας το αποτέλεσμα δριμύτητας τραυματισμών, ή ISS. Πάρτε τα αποτελέσματα AIS για τους χειρότερους τρεις τραυματισμούς που έχετε. Τακτοποιήστε κάθε ενός από εκείνα τα αποτελέσματα —δηλαδή τα πολλαπλασιάζει μόνοι τους. Προσθέστε τα τρία αποτελέσματα και τα συγκρίνετε με την κλίμακα ISS της μοίρας κατωτέρω.
Ένα αποτέλεσμα 75 μέσων εσείς είναι νεκρό. Θλιβερός. Πολύ λίγοι άνθρωποι με ένα ISS 70 βλέπουν αύριο καθενός.
|