View Single Post
  #3  
Παλιό 07-04-2009, 09:19
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Η επόμενος-μεγαλύτερη ομάδα χαρακτηριστικών ατυχημάτων συμβαίνει τη νύχτα, συχνά σε ένα Σαββατοκύριακο, με τις υψηλότερες ταχύτητες. Είναι πιθανότερο να περιλάβουν το οινόπνευμα, και να πραγματοποιηθούν συχνά όταν πηγαίνει ένας αναβάτης από το δρόμο μόνο. Αυτές οι δύο ομάδες ατυχημάτων αποτελούν σχεδόν 75 τοις εκατό όλων των σοβαρών συντριβών. Έτσι το ατύχημα είμαστε οι πιό φοβισμένοσι, και αυτό τείνουμε να αγοράσουμε τα κράνη μας για —τη συντριβή με τις υψηλές ταχύτητες, έξω η αθλητική οδήγηση —είναι σχετικά σπάνια.
Ακόμα κι αν πολλές μοτοσικλέτες ήταν σε θέση το τέταρτος-μίλι σε 11 δευτερόλεπτα (ή λιγότεροι) και 140 mph πίσω '81, όχι ένα από τα 900-περίεργα ατυχήματα που ερευνήθηκαν στη βλαμμένη μελέτη περιέλαβε μια ταχύτητα πάνω από 100 mph. "Ένα χιλίων" στην ταχύτητα που φάνηκε στη βλαμμένη έκθεση ήταν 86 mph, η σημασία μόνο ενός από τα ατυχήματα που φάνηκαν στη μελέτη 900-συντριβής εμφανίστηκε με ή επάνω από εκείνη την ταχύτητα. Και η μελέτη δαπανών 327, που έγινε πρόσφατα στο έδαφος του autobahn, περιείχε πολύ λίγες συντριβές πάνω από 120 kph, ή 75 mph. Το μεγάλο μάθημα είναι εδώ αυτό: Είναι ένα λάθος να υποτεθεί ότι πηγαίνοντας πραγματικά γρήγορες αιτίες ένας σημαντικός αριθμός ατυχημάτων ακριβώς επειδή μια μοτοσικλέτα μπορεί να πάει πραγματικά γρήγορα.

Ένα άλλο μάτι-ανοιχτήρι: Παρά αυτό που κάποιος να υποθέσει, η ταχύτητα με την οποία ένα ατύχημα αρχίζει δεν συσχετίζει απαραιτήτως στον αντίκτυπο το κεφάλι —ή το κράνος —θα πρέπει να απορροφήσει σε μια συντριβή. Δηλαδή σύμφωνα με τη βλαμμένη έκθεση και την παρόμοια μελέτη της Ταϊλάνδης, που πηγαίνουν γρηγορότερα όταν πέφτετε μακριά δεν οδηγεί χαρακτηριστικά στο κράνος σας που παίρνει ένα σκληρότερο χτύπημα.

Πώς μπορεί αυτό να είναι; Επειδή η μεγάλη πλειοψηφία των επικεφαλής επιδράσεων εμφανίζεται όταν πέφτει ο αναβάτης από το ποδήλατό του και χτυπά απλά το κεφάλι του στην επίπεδη οδική επιφάνεια. Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος σε μια δεδομένη συντριβή θα συμβεί χαρακτηριστικά σε εκείνη την πρώτη επαφή, και η ενέργεια είναι ανάλογη προς το ύψος από το οποίο ο αναβάτης πέφτει —όχι η μπροστινή ταχύτητά του στο χρόνο. Ένα μεγάλο highside μπορεί να δώσει σε έναν αναβάτη κάποιο πρόσθετο ύψος, αλλά σπάνια υψηλότερος από 8 πόδια. Μια μεγάλη συντριβή μπορεί να περιλάβει πολλή ολίσθηση κατά μήκος του εδάφους, αλλά αυτό δεν είναι ιδιαίτερα προκλητικό σε ένα κρανοφόρο κεφάλι επειδή όλα τα σύγχρονα κράνη πλήρης-προσώπου κάνουν μια άριστη εργασία προστατεύω σας από το γδάρσιμο.

Στην πραγματικότητα, η μεγάλη πλειοψηφία των συντριφθέντων κρανών που εξετάστηκε στη βλαμμένη έκθεση έδειξε ότι είχαν απορροφήσει το σχεδόν ίδιο αντίκτυπο you'd λαμβάνουν εάν ανατρέψατε απλά στεμένος, όπως μια καρφίτσα μπόουλινγκ, και χτυπήσατε το κεφάλι σας στο πεζοδρόμιο . Τα ενενήντα-πρόσθετα τοις εκατό των επικεφαλής επιδράσεων που ερευνήθηκαν, στην πραγματικότητα, ήταν ίσα με ή λιγότερο από τη δύναμη που περιλαμβάνεται σε μια πτώση 7-ποδιών. Και 99 τοις εκατό των επιδράσεων ήταν σε ή κάτω από την ενέργεια μιας πτώσης 10-ποδιών.
Σε Snell; Ή όχι σε Snell;

Στην ανάλυση των ατύχημα-περιλήφθείων κρανών, οι βλαμμένοι ερευνητές που απευθύνονται επίσης εάν κράνη επικυρωμένα στα διαφορετικά πρότυπα αποδοθείς πραγματικά διαφορετικά στις πραγματικές συντριβές δηλαδή μια σνελλ-επικυρωμένη εργασία κρανών βελτίωσε στην προστασία ενός προσώπου στον πραγματικό κόσμο από ένα σαφές παλαιό σημείο-επικυρωμένο ή ισοδύναμο κράνος; Η απάντηση ήταν αριθ.. Στους πραγματικούς όρους οδών, το ΣΗΜΕΙΟ ή τα ισοδύναμα κράνη ελειτούργησε εξ ίσου καλά ως σνελλ-επικυρωμένα κράνη.

Στην περίπτωση των μοιραίων ατυχημάτων, υπήρξε μια σημαντικότερη ανακάλυψη στη βλαμμένη έκθεση: Δεν υπήρξε ουσιαστικά κανένας θάνατος στους κρανοφόρους αναβάτες από τους τραυματισμούς στο κεφάλι μόνο.

Μερικοί άνθρωποι στη μελέτη, εκείνοι που περιλαμβάνονται αληθινά σε φοβερό, κόκκαλο-συντριβή, συντριβές αορτή-σκασίματος, τραυματίστηκαν ενδεχομένως μοιραίοι επικεφαλής ακόμα κι αν φορούσαν τα κράνη. Το πρόβλημα ήταν ότι είχαν επίσης, κατά μέσον όρο, τρεις άλλους τραυματισμούς που θα τους είχαν σκοτώσει εάν η επικεφαλής ζημία δεν είχε.

Με άλλα λόγια, μια συντριβή αρκετά βίαια να συντρίψει οποιοδήποτε κόσμιο κράνος θα καταστρέψει συνήθως το υπόλοιπο του σώματος επίσης. Το Newman έβαλε αυτό στην προοπτική. "Στις περισσότερες περιπτώσεις, να φτάσει [ eps ενός κράνους συμπίεσης εντελώς ] δεν πρόκειται να εμφανιστεί εκτός από στα πραγματικά βίαια ατυχήματα. Και σε αυτό το είδος περιπτώσεων, κάποια νόμιμα να αναρωτηθεί εάν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσατε να κάνετε."

Πόσους ανθρώπους σώθηκε επειδή το κράνος τους πρέπει να ακολουθεί πρότυπα σχεδιασμένης "υψηλότερησ" ή "υψηλότερης ενέργειασ" από τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ; Όσο οι βλαμμένοι ερευνητές μπόρεσαν να εξακριβώσουν, κανένας.

Αλλά η βλαμμένη έκθεση έγινε σχεδόν 25 έτη πριν. Έχουν υπάρξει μερικές σημαντικές μελέτες ατυχήματος που γίνονται από τότε. Και οι δύο των οποίων, από την ανάγνωσή μας, τείνετε να υποστηρίξετε τα βλαμμένα συμπεράσματα της έκθεσης.

Η μελέτη δαπανών 327 ερεύνησε 253 ατυχήματα μοτοσικλετών στη Φινλανδία, τη Γερμανία και Βασίλειο, από "95-'98. Από αυτούς, οι ανακριτές επέλεξαν 20 καλά τεκμηριωμένες συντριβές και ξαναδίπλωσαν τον αντίκτυπο από εκείνες τις συντριβές με να κάνουν τις δοκιμές πτώσης στα ίδια κράνη στο εργαστήριο έως ότου πήραν την ίδια ζημία κρανών. Αυτό επέτρεψε σε τους για να ανακαλύψει πόσο σκληρά το κράνος στο ατύχημα ήταν χτυπημένο, και για να συσχετίσει τον αντίκτυπο με τους τραυματισμούς που υπέστη πραγματικά τον αναβάτη ή ο επιβάτης. Τα αποτελέσματα δαπανών 327 έδειξαν ότι μερικοί πολύ σοβαροί και ενδεχομένως μοιραίοι τραυματισμοί στο κεφάλι μπορούν να εμφανιστούν σε επίπεδα αντίκτυπου ότι τα πιό δύσκαμπτα τρέχοντα πρότυπα κρανών —όπως Snell M2000 και M2005 —επιτρέπουν στα κράνη για να υπερβούν.

Και θυμηθείτε, αυτοί οι τύποι ερευνούν τις συντριβές στην Ευρώπη, όπου τα σνελλ-εκτιμημένα κράνη είναι σπάνια επειδή δεν μπορούν να περάσουν γενικά τα μαλακότερα πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη απαίτησαν εκεί.
Με άλλα λόγια, η πιό πρόσφατη σχετική μελέτη, που χρησιμοποίησε τις μεθόδους κατάστασης προόδου και κάλυψε τα ατυχήματα στις χώρες όπου υπάρχει αφθονία του 10-δεύτερου, 160-μπχ superbikes που τρέχει γύρω, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τρέχοντα πρότυπα —ακόμη και που τα σχετικά μαλακά πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη —κεφάλια επιτρέπουν των αναβατών "για να υποβληθούν συνήθως στις δυνάμεις που μπορούν σοβαρά να τα τραυματίσουν ή να σκοτώσουν. Η μελέτη δαπανών υπολόγισε αυτήν καλύτερα, τα ενέργεια-απορροφητικότερα κράνη θα μπορούσαν να μειώσουν τα μοιραία περιστατικά μοτοσικλετών μέχρι 20 τοις εκατό. Εάν εκείνη η εκτίμηση είναι νόμιμη και εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ, θα σήμαινε περίπου τις ζωές 700 αμερικανικών αναβατών ετησίως.

Εκεί κανένας καλός λόγος να θεωρηθούν τα πράγματα δεν είναι διαφορετικός εδώ στα κράτη απ'ό,τι στη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Φινλανδία, όλες οι σύγχρονες, καλά ανεπτυγμένες, σuπερψηκε-πλούσιες χώρες. Τα κεφάλια είναι κεφάλια, η άσφαλτος είναι άσφαλτος, και οι μειωμένοι οργανισμοί λειτουργούν βάσει των ίδιων νόμων της φυσικής όπως εκεί κάνουν εδώ στην Αμερική.

Εάν ρωτήσετε τους περισσότερους επιστήμονες επικεφαλής-αντίκτυπου ή τους αντιπροσώπους των ευρωπαϊκών κατασκευαστών κρανών πώς συμπαθούν τα πρότυπα Snell M2000/M2005, θα σας πουν γενικά αυτό είναι μη ρεαλιστικοί, βάσισαν περισσότερους στην υπόθεση απ'ό,τι στην επιστήμη, και αναγκάζουν τους κατασκευαστές για να κάνουν τα κράνη που είναι πιό δύσκαμπτα από πρέπει να είναι

Εάν ρωτήσετε τους αντιπροσώπους πολλές από τις κορυφαίες σνελλ-εγκεκριμένες επιχειρήσεις κρανών, θα πουν ότι τα πρότυπα Snell είναι ένα θαυμάσιο πράγμα, και θα υπονοήσουν τα κράνη που πιστοποιούνται στα χαμηλός-ενεργειακά πρότυπα —που θα ήταν οποιαδήποτε άλλαδήποτε πρότυπα στον κόσμο —είναι ύποπτα αντικείμενα, όπως τα καπνισμένα ####κια από το κατάστημα 99 σεντ μόνο. Και όχι τόσο καλός στην προστασία σας σε μια εξαιρετικά υψηλής ενέργειας μέγα-συντριβή όπως ένα σνελλ-εγκεκριμένο κράνος είναι

Τι οι συνήγοροι Snell δεν θα πουν εσείς είναι ότι όταν πωλούν αυτοί οι ίδιοι κατασκευαστές τα κράνη τους στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και το UK, δεν είναι τα ίδια κράνη που πωλούν εδώ, και δεν είναι Snell που εκτιμάται. Είναι χτισμένοι μαλακότεροι, προσαρμοσμένος για να προσαρμοστούν ακριβώς στα ίδια πρότυπα οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη ή BSI με τους ευρωπαϊκούς κατασκευαστές.

Εάν παίρνετε αυτές τις δύο ομάδες λαών σε ένα δωμάτιο μαζί και υποβάλλετε αυτές τις ερωτήσεις, θα προτείναμε ένα κράνος οι ίδιοι.
Μπορούν λιγότεροι να είναι περισσότεροι;

Τα τελευταία 10 έως 15 χρόνια διάφορα ασιατικός-γίνοντα εμπορικά σήματα κρανών όπως HJC, η εικόνα, KBC και ο σκορπιός έχουν μπεί στην αγορά για να προκαλέσουν τους μόλις-βασιλεύοντας ιαπωνικούς ηγέτες, το Shoei και το Arai.

Αυτά τα νέα κράνη προσφοράς εμπορικών σημάτων που κοιτάζουν και αισθάνονται λίγο πολύ όπως το Arais και το Shoeis που χρησιμοποιηθήκαμε στη φθορά και τη θέα σε όλες τις καλύψεις περιοδικών, αλλά σε ουσιαστικά χαμηλότερες τιμές. Το πρόβλημα είναι, μια χαμηλότερη τιμή, ειδικά σε ένα ενδεχομένως κομμάτι διάσωσης του εξοπλισμού ασφάλειας, μπορεί να κάνει τόσο πολλή ζημιά όσο και καλό σε ένα εμπορικό σήμα. Εκεί πάντα η αντίληψη που καθυστερεί στο μυαλό ενός αγοραστή που ένα προϊόν δεν μπορεί να είναι τόσο καλό ή να προστατεύσει επίσης εάν δεν κοστίζει όπως πολύς.

Έτσι τι μπορεί ένας σε χαμηλότερη τιμή κατασκευαστής να κάνει για να ενισχύσει τη φήμη εμπορικών σημάτων του; Πάρτε Snell επικυρωμένο. Εάν σκέφτονται ένα κράνος Snell είναι πραγματικά καλύτερος στην επικεφαλής προστασία ή όχι —και εκεί καμία έλλειψη της συζήτησης σχετικά με εκείνο το θέμα που —είναι ουσιαστικά πέρα από ένα βαρέλι. Εάν δεν παίρνουν Snell επικυρωμένο, δίνουν την αντίληψη τα προϊόντα που τους δεν είναι τόσο καλά όσο άλλα στο ράφι. Και τα κράνη τους θα πωλήσουν όπως τα κορίτσια άγρια βίντεο σε μια συναυλία του χωριού ανθρώπων.

Σε της μήνες έρευνας αυτού του άρθρου, μssλησα έξι πολλοί αντιπρόσωποι επιχείρησης κρανών. Μερικοί στους αστικούς τόνους. Κάποιος όχι τόσο μεγάλο μέρος. Το ένα, ειδικότερα, συνόψισε το σνελλ-ή-όχι καλύτερο διλήμματοσ. Ήταν Phil Davy, διευθυντής εμπορικών σημάτων για τα πολύ δημοφιλή κράνη εικόνων και το οδηγώντας εργαλείο. "Όταν χτίζετε ένα κράνος για αυτήν την αγορά, η ανταπόκριση των προτύπων Snell είναι η πρώτη, το δευτερόλεπτο, η τρίτη, τέταρτη και πέμπτη ανησυχία σας. Μπορείτε έπειτα να αρχίσετε ένα κράνος που το χρηματοκιβώτιο, "αυτός είπε.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι καθένα από τα κράνη εικόνων Davy είναι Snell επικυρωμένο. Του κανένας ανόητος.
Reply With Quote