View Single Post
  #6  
Παλιό 07-04-2009, 09:21
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Τα άλλα κράνη τραβήξαμε χώρια χρησιμοποιημένος είτε ένα one-piece είτε two-piece eps σκάφος της γραμμής. S-1, αφ' ετέρου, χρησιμοποιεί ένα σύνθετο, σκάφος της γραμμής πέντε-κομματιού, με τα χωριστά μπροστινά, οπίσθια και overear μαξιλάρια που κολλιούνται σε ένα κεντρικό καπέλο αφρού. ¶δεια αυτό στους Γερμανούς στη χρήση πέντε μέρη για να κάνει τι Z1R κάνει με ένα.

Μερικά από τα ευρωπαϊκά κράνη —το Vemars, οι καρχαρίες και η χρήση—Suomys ένα διαφορετικό είδος eps σκάφους της γραμμής από χρησιμοποιούμαστε στη θέα στα ασιατικός-χτισμένα κράνη. Αντί ενός στερεού σκάφους της γραμμής αφρού μιας συγκεκριμένης πυκνότητας, αυτά τα ευρω-καπάκια χρησιμοποιούν τον πιό δύσκαμπτο, πιό άκαμπτο αφρό με τα βαθιά κανάλια σε το για να μαλακώσουν επάνω τον αέρα συνελεύσεων και διεξόδων μέσω του κοχυλιού. Η επίδραση είναι αυτή ενός ιδιαίτερα αερισμένου κράνους ποδηλάτων που γεμίζεται στο απαραίτητο σκληρό εξωτερικό κοχύλι. Το επιτροπή για την Ευρώπη-εκτιμημένοι Vemars και οι καρχαρίες και η οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη και το ψση-εκτιμημένο Suomys αποδοθείς καλά στο ράφι βασανιστηρίων αντίκτυπου, που παρουσιάζει γενικά χαμηλότερη γ-μετάδοση από είδαμε στα χαρακτηριστικά σνελλ-εκτιμημένα κράνη.

Η ανθρώπινη φυλή

"Αλλά είμαι δρομέας," σας ακούμε. "Πηγαίνω πραγματικά γρήγορα. Πηγαίνω τόσο γρήγορα, στην πραγματικότητα, εκείνη η ανάγκη ι ένα πολύ ειδικό, υψηλής ενέργειας κράνος να προστατεύσω θαυμάσιες manliness και τη σταθερότητά μου." Όχι έτσι, ροσση-αναπνοή.

Εάν πρόκειται να προσγειωθείτε στο επίπεδο πεζοδρόμιο όταν συντρίβετε —και σχεδόν πάντα —μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να φορέσετε ένα μαλακότερο κράνος οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη ή ΣΗΜΕΊΩΝ, επειδή τα μαλακότερα κράνη κάνουν μια πολύ καλή εργασία να απορροφήσουν τις μεγάλες μεγάλες —επιδράσεις επιδράσεων ακόμη και πραγματικά, πραγματικά —στις επίπεδες επιφάνειες. Θυμηθείτε, το σκληρό μέρος για να πάρει ένα κράνος μετά από τα πρότυπα Snell περιλαμβάνει την επιβίωση που μυθικός πορτοκαλής πολύ σκληρός χάλυβα δύο φορές στο ίδιο σημείο στο κράνος, που μιμείται ένα τέρας χτυπά —ή δύο—, για παράδειγμα, σε έναν προφυλακτήρα αυτοκινήτων. Όντας laguna Seca πρόσφατα; Κανένα προφυλακτήρας αυτοκινήτων ή πορτοκάλι χάλυβα οπουδήποτε.

Οι δρομείς δεν χτυπούν χαρακτηριστικά τα μέρη φορτηγών, τους αγωγούς θύελλας, τις θέσεις σημαδιών, τους καταστροφείς εγγράφων δέντρων ή τους πύργους Watt. Πέφτουν μακριά, πέστε μερικές φορές, και σχεδόν πάντα χτυπήστε racetrack. Ή ίσως ένας φράκτης αέρα, μια παγίδα άμμου ή ένα δέμα σανού. Με άλλα λόγια, racetrack είναι το καλύτερος-ελεγχόμενο, καλύτερος-κατασκευασμένο, μαλακότερο, πιό επίπεδο περιβάλλον που πρόκειται να βρείτε. Οι δρομείς είναι ακόμα πιθανότερο να χτυπήσουν το επίπεδο πεζοδρόμιο από τους αναβάτες οδών —και οι αναβάτες οδών χτυπούν το επίπεδο πεζοδρόμιο περίπου 90 τοις εκατό του χρόνου.

Το AMA δέχεται το ΣΗΜΕΊΟ, την οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη 22-05, BSI 6658 τύπος Α ή μ2000-εκτιμημένα τα Snell κράνη. Αυτός για πηγαίνοντας 200 mph σε ένα superbike σε Daytona. Το FIM, που εγκρίνει MotoGP συναγωνίζεται σε όλο τον κόσμο, δέχεται οποιων δήποτε από τα ανωτέρω πρότυπα αλλά το ΣΗΜΕΊΟ. Γιατί όχι ΣΗΜΕΙΟ εάν τα κράνη ΣΗΜΕΙΩΝ είναι συγκρίσιμα με τα κράνη οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη; Επειδή το ΣΗΜΕΙΟ είναι αμερικανικό ίδρυμα, και το FIM δεν κάνει πραγματικά Αμερικανό. Και επειδή τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ δεν απαιτούν οποιοδήποτε εξωτερικό που εξετάζει —ακριβώς τη λέξη των κατασκευαστών που τα κράνη τους περνούν.
Ναι, το μέγεθος πειράζει

Εκεί ένα περισσότερο ζήτημα με το
Snell και τα πρότυπα BSI πρέπει να αναφέρουμε, ακόμα κι αν δεν το εξετάσαμε συγκεκριμένα στη δοκιμή μας.

Το
Snell και BSI υπαγορεύουν ότι κάθε κράνος αντίκτυπος-εξετάζεται με headform ίδιος-βάρους μέσα, κανένα θέμα το μέγεθος του κράνους. Δηλαδή ένα κράνος XS απαιτείται για να αντισταθεί ακριβώς την ίδια συνολική ενέργεια αντίκτυπου με XXL.

Τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ και οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη ποικίλλουν την ενέργεια των επιδράσεων με την ποικιλία του βάρους
headform, κάτω από τη λογική λογική που ένα πολύ μικρό κεφάλι ζυγίζει λιγότερο από πολύ μια μεγάλη. Στα μάτια των κυβερνήσεων και των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, με άλλα λόγια, οι κατασκευαστές κρανών πρέπει να προσαρμόσουν την ακαμψία των κρανών τους για να ταιριάξουν τα επικεφαλής μεγέθη των κομιστών για να προστατεύσουν καθένας τον εγκέφαλο εξίσου.


Reply With Quote