View Single Post
  #34  
Παλιό 07-04-2009, 09:25
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Έχω προσπαθήσει, όπως ο συγγραφέας στο μοτοσυκλετιστή, να εγχύσω κάποιο χιούμορ σε αυτό. Αλλά ακόμη και δεδομένου ότι έχω εργαστεί σε το, έχω πάρει τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία από τους ενδιαφερόμενους αναβάτες που θέλουν να ξέρουν εάν τα έχουμε παραπλανήσει και εάν τα κράνη τους ήταν πάντα καθόλου καλά. Ελπίζω όλοι σας θα κοιτάξουν μετά από τίποτα να βρείτε επιπόλαιος ή ακατάλληλος εδώ και να καταλάβετε ότι τα πρότυπα Snell και επικυρωμένα τα Snell κράνη αντιπροσωπεύουν την καλύτερη λύση στην επικεφαλής προστασία αντίκτυπου που εδώ στο αναμνηστικό ίδρυμα Snell μπορούμε να προτείνουμε.

Το Snell και τα κράνη έχουν έρθει ένας μακροχρόνιος τρόπος σε πενήντα έτη. Πίσω προς το τέλος της δεκαετίας του '50 όταν σύντασσε ο Δρ Snively τα πρώτα πρότυπα Snell, εργαζόταν με μια καθαρή πλάκα. Σχεδόν τίποτα που να κάνει θα ήταν μια βελτίωση. Αλλά στην πραγματικότητα, ήταν startlingly επιδέξιος σε όλες τις επιλογές και τις πολιτικές του. Καλύτερα από να βελτιώσει τα κράνη, απασχολήθηκε σε μια επανάσταση. Χάρι στην προσπάθεια και τη μεγαλοφυία του, και στην υποστήριξη των κατασκευαστών κρανών Snell και όλων των αναβατών και των οδηγών που φορούν επικυρωμένα τα Snell κράνη, Snively έχει ταλαντούχος εμείς όλων με μια τεράστια κληρονομιά. Και με εκείνη την κληρονομιά έρχεται ένα τεράστιο φορτίο. Μια κακώς επιλεγμένη πολιτική ή μια μπερδεμένη τεχνική κρίση θα μπορούσε σε αυτό το σημείο καλά να καταστρέψει ότι κληρονομιά και διακινδυνεύει όλους εκείνους τους αναβάτες που εξαρτώνται από επικυρωμένα τα Snell κράνη. Είμαστε τρόπος μερών επάνω ένα βουνό σε ένα στενό ίχνος και ένα λανθασμένο βήμα θα σημάνει μια μακροχρόνια, μακροχρόνια πτώση. Οι καλές ειδήσεις, εν τούτοις, είναι εμείς είναι στο σωστό ίχνος και κινούμαστε πρός τα πάνω. Εάν το απορροφήσουμε επάνω, προσέξτε τα σημάδια και αγνοήστε τα κουνούπια που θα συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο.

Ειλικρινά,
Snell
Κεφάλι: Απάντηση μοτοσυκλετιστή

Όπως μπορείτε να δείτε, το αναμνηστικό ίδρυμα
Snell δεν είναι ευτυχές με την κράνος-εξεταστική ιστορία μας, "φυσώντας το καπάκι από", στο ζήτημα Ιουνίου '05.

Η πρόθεσή μας να κάνει τις δοκιμές και το γράψιμο της αρχικής ιστορίας δεν ήταν να επιτεθούμε στο ίδρυμα
Snell, τα πρότυπα SnellM2000/2005, ή οποιοδήποτε εμπορικό σήμα κρανών. Και μια δίκαιη ανάγνωση της ιστορίας θα έδειχνε ότι όχι. Επινοήσαμε απλά τις δοκιμές μας, με σκοπό να αντιπροσωπεύσουν τη μεγάλη πλειοψηφία των πραγματικών συντριβών εμείς και οι αναγνώστες μας έχουν πραγματικά, βασισμένος στις καλύτερες επιστημονικές πληροφορίες που θα μπορούσαμε να πάρουμε. Εξετάσαμε τα κράνη, αρκετά και αντικειμενικά, και αφήσαμε τα τσιπ να πέσουν όπου έπεσαν. Και η συντριπτικά θετική απάντηση που πήραμε από σας, οι αναγνώστες μας, έδειξε ότι εκτιμήσατε την προσπάθεια.

Οι επιστήμονες αναφέραμε, ο Δρ
jimNewman, καθηγητής HarryHurt και DaveThom, ήταν μερικές φορές ειλικρινές στην κριτική τους του ιδρύματος Snell. Πού ήταν οι επιστήμονες που είναι υπέρ των προτύπων Snell; Γιατί δεν τους αναφέραμε; Η απάντηση είναι πραγματικά απλή. Σε όλη την έρευνά μας, στις ΗΠΑ, Αγγλία και Ευρώπη, κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου μέρους ενός έτους, δεν έχουμε βρεί ενός.

Στην άκρη

Εάν ο Σνελλ ίδρυμα θέλω να επι:κρίνω μας μεθοδολογία και μας ιστορία, εμείς θα έχω ελπίζω ότι αυτός θα έχω απεικονίζω ο ιστορία ακριβώς. Αυτό το απόσπασμα την απάντησή τους επιδεικνύει την εκλεκτική ανάγνωσή τους: "(Μοτοσυκλετιστής) βάσισαν τη σύγκρισή τους στην επίπεδη απόδοση αντίκτυπου..."

Αγνόησαν τις 32 μεμονωμένες δοκιμές που κάναμε, όχι σε μια επίπεδη επιφάνεια, αλλά σε ένα αμόνι ακρών, ένα κομμάτι δυσάρεστος-κοιτάγματος των όρθιων χρήσεων
Snell φραγμών ανοξείδωτου χάλυβα στην τυποποιημένη δοκιμή της.Υπολογίσαμε αυτές τις δοκιμές άκρη-αμονιών στις μέσες μέγιστες γραφικές παραστάσεις γ, ακριβώς όπως τις δοκιμές επίπεδος-πεζοδρομίων. Γράψαμε για αυτές τις δοκιμές άκρη-αμονιών επανειλημμένα στην ιστορία. Σκιαγραφούνται σαφώς στο κλειδί για τη γραφική παράσταση σύγκρισης. Εκεί μια εικόνα μια από αυτές τις δοκιμές άκρη-αμονιών στη δεύτερη διάδοση —πλήρη με έναν τίτλο. Το Snell έχασε τις δοκιμές άκρη-αμονιών, προχωρώντας σαν δεν τις είχαμε κάνει ποτέ. Και έπειτα επιτεθειμένος η δοκιμή μας επειδή όλα έγινε στις επίπεδες επιφάνειες. Όποιος δεν ήταν.

Σημαντικός αντίκτυπος

Το
Snell επαναβεβαιώνει επίσης την επιστημονικά ανυπόφορη θέση τους ότι η λήψη των βίαιων επιδράσεων στο κεφάλι είναι "μη-επιβλαβής," εφ' όσον παίρνετε λιγότερο από 300g το όριό τους. Καλά, ο κατάλογος επιστημονικών εγγράφων, μελετών ατυχήματος και διαπρεπών επιστημόνων επικεφαλής-τραυματισμών ο κόσμος πέρα από ποιοι διαφωνούν με Snell σε αυτό είναι συντριπτικός.

Ο Δρ
jimNewman, ένας ιδιαίτερα σεβαστός επιστήμονας επικεφαλής-τραυματισμών και ένας πρώην διευθυντής του αναμνηστικού ιδρύματος Snell, έχουν δηλώσει ότι ένας 200g αντίκτυπος στο κεφάλι μπορεί να είναι μοιραία, ότι ένας αντίκτυπος 200-250g αντιστοιχεί σε ένα AIS 4, ή αυστηρή, επικεφαλής ζημία, που 250g-300gs αφορούν ένα AIS 5, ή κρίσιμη επικεφαλής ζημία, και που ένα χτύπημα πέρα από 300g αντιστοιχεί στα μέσα AIS 6. AIS 6 απολύτως.

Στρατιωτικά πρότυπα

Ακόμη και οι στρατιωτικοί μας διαφωνούν με
Snell σε αυτό. Το αεροϊατρικό ερευνητικό εργαστήριο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ στρατού (USAARL) έχει δημιουργήσει πρότυπα γ-ανοχής για τα κράνη ελικοπτέρων crewpersons'. Για ένα ύψος πτώσης δύο-μετρητών, το ίδιο ύψος πτώσης που χρησιμοποιήσαμε στο 3/4 της δοκιμής μας, ο στρατός επιτρέπει λιγότερος από 150 gs στις περιοχές earcup του κεφαλιού, το οποίο έχουν καθορίσει είναι ιδιαίτερα τρωτοί, και λιγότερος από 175 gs σε άλλες περιοχές. Πρέπει μοτοσυκλετιστές —που είναι συχνά παλαιότερος, όχι ως τακτοποίηση, και όχι αρκετά τόσο πρόθυμος να πεθάνει ή να τραυματιστεί επικεφαλής ως πρόθυμους νέους
Reply With Quote