View Single Post
  #1  
Παλιό 07-04-2009, 09:26
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

στρατιώτες —να δεχτούν τα όρια ανοχής γ 300g για τα ίδια χτυπήματα;

Συζήτηση διασκέψεων στρογγυλής τραπέζης

Στην απάντησή τους, Snell επιλέγει μια παράγραφο από το ευρωπαϊκό COST 327 τελική έκθεση —η πιό πρόσφατη σημαντική μελέτη μοτοσικλέτα-ατυχήματος και επικεφαλής-τραυματισμών. Η παράγραφος λέει ότι οι κρανοφόροι αναβάτες χτύπησαν ένα "στρογγυλό αντικείμενο" 79% του χρόνου. Και Snell το χρησιμοποιεί για να δικαιολογήσει την αμφισβητούμενη ημισφαιρική δοκιμή αμονιών τους, οι δοκιμές που καθιστούν τα σνελλ-εκτιμημένα κράνη πιό δύσκαμπτα από άλλα.

Ο αριθμός "στρογγυλού αντικειμένου" έρχεται σε αντίθεση με άμεσα τα συμπεράσματα τουλάχιστον 6 αξιόπιστων μελετών ατυχήματος μοτοσικλετών, που γίνονται σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30 ετών, τα οποία έχουν δείξει ότι μεταξύ 75% και 87% του κράνους οι επιδράσεις συμβαίνουν στην επίπεδη οδική επιφάνεια. Όποιος έχει νόημα. Επειδή μια τεράστια πλειοψηφία του χρόνου, ο δρόμος είναι αυτό που οδηγάτε πότε πέφτετε. Και όταν πέφτετε, πέφτετε κάτω. Είναι εκείνο το καταρημένο πράγμα βαρύτητας.

Μερικοί επιστήμονες που έχουμε μιλήσει, που είναι ακριβώς όπως δεδομένου ότι είμαστε με αυτό το ιδιαίτερο COST 327 βρίσκοντας, έχουμε προτείνει ότι αυτό το στοιχείο προήλθε από την εξέταση των κρανών στο εργαστήριο μετά από τις συντριβές, και την εύρεση γύρω από τα σημάδια στα κράνη. Αλλά όταν χτυπάτε έναν εύκαμπτο, ουσιαστικά γύρω από το κράνος σε μια επίπεδη επιφάνεια, παίρνετε ένα στρογγυλό σημάδι στο κράνος —που μπορεί να είχε παρερμηνευθεί από το προσωπικό εργαστηρίων ως αντίκτυπος ενός "στρογγυλού αντικειμένου".

Εάν οι άνθρωποι δαπανών 327 σκέφτηκαν πραγματικά 79% των θυμάτων χτυπούν τα κράνη τους στα "στρογγυλά αντικείμενα," κάποιο θα σκεφτόταν ότι θα είχαν βάλει ένα αμόνι hemi "στρογγυλού αντικειμένου" στα προτεινόμενα πρότυπα κρανών τους. Όχι. Οι άνθρωποι δαπανών προτείνουν να χτυπήσουν τα κράνη σε ένα επίπεδο αμόνι και ένα αμόνι συγκρατήσεων —κανένα αμόνι hemi καθόλου.

Εδώ τι ο Δρ Bryan Chinn, editor-In-Chief του COST 327 τελική έκθεση, λέει για τα ημισφαιρικά αμόνια Snell υπαγορεύει: "Από την έρευνά μας, (ημισφαιρική δοκιμή αμονιών) είναι μια ιδιαίτερα αυστηρή δοκιμή και μπορεί να οδηγήσει σε ένα πολύ δύσκαμπτο σκάφος της γραμμής που μειώνει ενδεχομένως την απόδοση σε άλλους τύπους αντίκτυπων, ιδιαίτερα στο επίπεδο."

Υπολογισμός του COST

Είναι πιθανώς μια κακή ιδέα, μακροπρόθεσμα, για Snell για να υποστηρίξει τη θέση τους με τις γραφικές παραστάσεις και τα αποκόματα ενός ζευγών έξω-$$$-ΠΛΑΙΣΊΟΥ από την τελική έκθεση δαπανών 327-σελίδων. Επειδή υπάρχει καμία έλλειψη των θέσεων στην οποία η μελέτη δαπανών έρχεται σε αντίθεση με άμεσα το Snell "300gs δεν είναι ΕΝΤ¶ΞΕΙ" θέση.

Όπως αυτό το απόσπασμα: Η "μέγιστη γραμμική επιτάχυνση (στο κεφάλι) πρέπει να είναι λιγότερο από 250g." (Εισαγωγή δαπανών 327, σελίδα v)

Ή αυτός: Τα "τρέχοντα σχέδια (κρανών) είναι πάρα πολύ δύσκαμπτα και πάρα πολύ ελαστικά, και η ενέργεια απορροφάται αποτελεσματικά μόνο στις τιμές HIC (κριτήριο τραυματισμών στο κεφάλι, ένα μέτρο της δύναμης γ κατά τη διάρκεια του χρόνου) αρκετά παραπάνω από εκείνους που είναι επιβιώσιμοι." (Εισαγωγή δαπανών 327, σελίδα X)

Ή σχήμα 7.28, σελίδα 166. Αυτή η γραφική παράσταση επιδεικνύει πώς το πραγματικό παρατηρηθέν επίπεδο επικεφαλής-τραυματισμών θυμάτων ατυχήματος αυξάνεται με τα μέγιστα γραμμικά gs τα θύματα που παραλαμβάνονται στη συντριβή τους. 250g, τα θύματα ατυχήματος είχαν μια πιθανότητα 80% ενός AIS 3, ή το σοβαρό, τραυματισμό στο κεφάλι. Σε 300gs, η πιθανότητα ενός τραυματισμού AIS 3 ανέβηκε σε 93%. Δεδομένου ότι οποιος δήποτε που μπορεί να διαβάσει μια γραφική παράσταση μπορεί να δει, να πάρει χτυπημένο λιγότερο σκληρά είναι, καλά, λιγότερο κακό.

Ή τελικό πρότεινε το COST 327 πρότυπα τα ίδια κρανών. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με ακριβώς για όλα Snell παντρεύει. Απαιτεί πραγματικά τα υψηλός-ενεργειακά χτυπήματα από οποιοδήποτε αντίκτυπο σνελλ- M2000/2005, και υπαγορεύει τη χαμηλότερη επιτρεπόμενη αιχμή gs για εκείνες τις επιδράσεισ—275g εναντίον 300g Snell. Δεν έχει κανένα χτύπημα χεμη-αμονιών σνελλ-τύπων. Δεν έχει κανένα διπλό χτύπημα σνελλ-τύπων. Χρησιμοποιεί μια two-tiered θεραπευτική αγωγή αντίκτυπος-δοκιμής, με χαμηλότερο, τα όρια 180-γ για τις χαμηλός-ενεργειακές επιδράσεις, αυτές που συμβαίνουν πραγματικά μια τεράστια πλειοψηφία του χρόνου. Και αντίθετα από Snell, βαθμολογεί τις headform μάζες σύμφωνα με το επικεφαλής μέγεθος, για να κρατήσει τους ανθρώπους με τους ελαφρύτερους μικρούς —άνδρες κεφαλιών, τις γυναίκες και τα παιδιά —από τη λήψη των σκληρότερων χτυπημάτων σε μια συντριβή.

Επίσης αντίθετα από τα πρότυπα Snell, τα πρότυπα δαπανών περιλαμβάνουν μια δοκιμή πηγούνι-φραγμών που περιορίζει την αιχμή gs. Αυτό είναι σημαντικό, επειδή ένα χτύπημα κατ' ευθείαν στο πρόσωπο είναι ένα σχετικά κοινό ατύχημα —και ένα που οδηγεί συχνά σε ένα μοιραίο περιστατικό, από ένα βασικό σπάσιμο κρανίων.

Σκεφτόμαστε τα πρότυπα δαπανών 327, που προτείνονται για να αντικαταστήσουν τα τρέχοντα Η.Ε/οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη 22,05 θεραπευτική αγωγή, είναι τα εξυπνώτερα συσκευασμένα πρότυπα που έχουμε δει —την καλύτερη αντανάκλαση της τρέχουσας γνώσης για την ανθρώπινη ανοχή και την κάνω-και-εξεταστική κατάσταση κρανών του αρθ.

Malcontents

Το ίδρυμα Snell ήταν επίσης λιγότερο από καλό σε κάποιο διάσημο κεφάλι - επιστήμονες τραυματισμών για την προσπάθεια να βρεθούν, και να δοθούν οι αναγνώστες μας, η αλήθεια.

Αναμείναμε περισσότεροι από ένα ίδρυμα που οι πολύτα από εμάς, για πολλά έτη, έχουν εμπιστευθεί με τα χρήματά μας, τις ζωές μας, την υγεία μας και την ευημερία των οικογενειών μας.

Σε ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σε ένα μέλος του καταλόγου ιδιοκτητών Norton, ο εκτελεστικός διευθυντής Snell κάλεσε το άρθρο μας "επίθεση," διαπραγμένος από "τα malcontents."

Εδώ είναι μερικοί από τους ανθρώπους που βοήθησαν με την έρευνά μας, ή που έχουν εκφράσει τη συμφωνία τους με τις εξεταστικές μεθόδους μας και τα συμπεράσματά μας που —είναι λίγο πολύ ποιοι που των διαπρεπών επιστημόνων επικεφαλής-τραυματισμών σε όλο τον κόσμο:

Ο Δρ Bryan Chinn, συντάκτης στον προ!ιστάμενο, COST 327 των Η.Ε/οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη τελική έκθεση.

Ο Δρ jim Newman, πρώην διευθυντής ιδρύματος Snell, και ιδιαίτερα σεβαστός επιστήμονας επικεφαλής-τραυματισμών. Ο Δρ Newman είναι πραγματικός επιστήμονας πυραύλων, έχει εγκατασταθεί στη διεθνή αίθουσα υγείας και ασφάλειας της φήμης, και κρατά διάφορα διπλώματα ευρεσιτεχνίας κρανών.

Ο Δρ Terry Smith, της δυναμικής έρευνας που ενσωματώνονται, μιας άλλης διεθνώς σεβαστής μοτοσικλέτας - και αυτοκινητικός-ατυχήματος ερευνητής και επιστήμονας επικεφαλής-προστασίας.

Θ*Ανδρεω Mellor, του ιδρύματος FIA, ένας διάσημοι επιστήμονας κράνος-σχεδίου και ένας δημιουργός της έξοχης προδιαγραφής κρανών FIA για τον τύπο 1 οδηγοί.

Dave Thom, της δυναμικής σύγκρουσης και τραυματισμών, ένας ενθουσιώδης αναβάτης και ένας διαπρεπείς ερευνητής και ένας επιστήμονας μοτοσικλέτα-ατυχήματος. Συνεργάστηκε με μας για πολλά έτη που προσπαθούμε να αποτρέψει τα ατυχήματα, να βελτιώσει τα κράνη και να σώσει τις ζωές.

Και ο καθηγητής Emeritus Harry Hurt, του επικεφαλής ερευνητικού εργαστηρίου προστασίας καθηγητής Hurt έτρεξε το εργαστήριο επικεφαλής-τραυματισμών HPRL στο πανεπιστήμιο νότιας Καλιφόρνιας για πολλά έτη. Και η βλαμμένη έκθεση είναι ακόμα μια από τη σημαντικότερη, οι περισσότερες αξιόπιστες μελέτες των ατυχημάτων μοτοσικλετών που ο κόσμος έχει δει πάντα.

Malcontents, πράγματι.

Διάλογος. Όχι διατριβή.

Θα ήμαστε ευτυχείς να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε παραγωγική ανταλλαγή των ιδεών με το ίδρυμα Snell, τις επιχειρήσεις κρανών, τους επιστήμονες, ή τον οποιο δήποτε αλλιώς ποιος αφιέρωσε, όχι μόνο στη διατήρηση του καθεστώτος στα πρότυπα κρανών και το σχέδιο κρανών, αλλά να καταστήσει τα κράνη ασφαλέστερα και προστατευτικότερα. Η κατώτατη γραμμή είναι εδώ στην παρεμπόδιση των τραυματισμών και τη διάσωση των ζωών. Εάν οποιος δήποτε θέλει ειλικρινά να μας βοηθήσει σε αυτήν την αναζήτηση, ξέρουν πού να μας βρεθεί

Μέρος ΙΙ του σας τον να καταλάβει πώς ένα κράνος προστατεύει ή —δεν προστατεύει εγκέφαλό —τιμονιών μασ Για, πόσο εύθραυστος ότι το όργανο εssναι πραγματικά ακριβώς βοηθά να εκτιμήσει. άπως του ανθρώπινου εγκεφάλου εssναι θερμό Jello Η συνέπεια. πτώμα οι παθολόγοι έναν εγκέφαλο από ένα, cheesecloth πρέπει να χρησιμοποιήσουν ένα εssδος κρανssο όταν αφαιρούν gooey που τόσο Εssναι από το καθώς βγαssνει τον να κρατήσουν αιώρας για μαζss.
Reply With Quote