View Single Post
  #2  
Παλιό 07-04-2009, 09:27
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

σας κρανssο στο βασικά μέσα σας επιπλέει Ο εγκέφαλός, dura λουτρό του αυχενικός-νωτιαssου ρευστού και ενός προστατευτικού κουκουλιού αποκαλούμενου μέσα σε ένα. άταν χτυπά κάτι σκληρά ο εγκέφαλος συνεχssζει —, όπως ο όπως ξαφνικά κάνει —σας σταματά κρανssο όταν το Αλλά ο Sir Isaac Newton πρόβλεψε. Κατόπιν έχει τη σύγκρουσή του με το εσωτερικό του κρανssου. Εάν εκεssνη η σύγκρουση εssναι πάρα πολύ αυστηρή, ο εγκέφαλος μπορεss να τραυματιστεss οποιοδήποτε αριθμό, από στον εγκέφαλο, ή μεταξύ του εγκεφάλου και του dura, ή μεταξύ του dura και του κρανssου στην του ιστού εγκεφάλου αιμορραγssα την κουρά. Σας τραυματssζεται τον από εγκέφαλό Και μετά, ακόμη και περισσότερη ζημssα μπορεss να εμφανιστεss. Όταν ο εγκέφαλος εssναι ή τραυμάτισε εσωτερικά, η αιμορραγssα και η ανάφλεξη τον κάνουν να πρηστεss. κρανssο στο μέσα σας εγκέφαλός πρήζεται Όταν ο, εκεss τον για εκεssνο πρόσθετο όγκο για να πάει καμssα θέση. Έτσι πιέζει σκληρότερα ενάντια στο εσωτερικό του κρανssου και προσπαθεss να συμπιέσει μέσω οποιουδήποτε ανοssγματος, σταξssματος του κάτω από τη βάση του κρανssου σας ματιών τις από υποδοχές της διόγκωσης και. Δεδομένου ότι συμπιέζει, περισσότερη σημασssας περιοχές ζωτικής πολύ ζημssα γssνεται σε μερικές.

Καλό αυτό δεν εssναι Κανένα από.
Για να αποτρέψουμε όλη αυτήν την άσχημη ουσssα από να συμβούμε, φοράμε τα κράνη. Σύγχρονα, κράνη πλήρης-προσώπου, εάν έχουμε αρκετούς εγκεφάλους που προστατεύουν, το οποssο εssναι

Ένα κράνος μοτοσικλετών έχει δύο μεγαλύτερα μέρη:το εξωτερικό κοχύλι και το energy-absorbing εσωτερικό σκάφος της γραμμής. Η εσωτερική επένδυση αποτελεssται από το επεκταθέν πολυστυρόλιο ή eps, η στα που χρησιμοποιεssται δοχεssα ψύξης μπύρας, τα φλυτζάνια καφέ αφρού ssδια ουσssα, και το υλικό συσκευασssας. Τα εξωτερικά κοχύλια έρχονται σε δύο βασικές γεύσεις: ένα σύνθετο ρητssνης/ινών, όπως το φssμπεργκλας, η ssνα και Kevlar άνθρακα, ή φορμαρισμένος ένας θερμοπλαστικός ABS ή ο πολυάνθρακας, F-16 προσώπου και τους θόλους στις ουσssα που χρησιμοποιεssται ασπssδες ssδια η βασική όπως τα

Το κοχύλι εssναι εκεss για διάφορους λόγους. Κατ "αρχάς, εssναι υποτιθέμενο για να προστατεύσει από τα pointy πράγματα προσπαθώντας να διαπεράσει eps —αν και αυτό σχεδόν δεν συμβαssνει ποτέ σε ένα πραγματικό ατύχημα. Δεύτερον, το κοχύλι προστατεύει από το γδάρσιμο, το όταν γλιστράτε στη στρεψοδικssα σε Daytona καλό ένα πράγμα οποssο εssναι. Τρssτον, δssνει μια συμπαθητική στον τρόυ Lee, ομαλή επιφάνεια για να χρωματssσει τους δράκους επάνω. Στο εξωτερικό —κοχύλι και το υλικό —του κρανών οι έμποροι δssνουν Οι αναβάτες και πολλή προσοχή. Της εssναι πραγματικά το εσωτερικό σκάφος γραμμής μια συντριβή της μέρος ενέργειας την μέρος του κράνους που απορροφά μεγαλύτερη Αλλά το σε.

μια συγκράτηση, οι εξωτερικές στάσεις κοχυλιών αμέσως δρόμο κράνος χτυπά το ή Όταν το. Μέσα, το κεφάλι της σκάφος γραμμής σας συνεχssζει έως ότου συγκρούεται με το. Όταν αυτό συμβαssνει, η εργασssα του σκάφους τώρα όπως να συνεχssσετε το σας για τον στάση εάν θέλετε —εγκέφαλό μια εssναι να παρουσιαστεss το κεφάλι σε ευγενή της γραμμής, το οποssο εssναι

Καθώς συντρssβει, απορροφά τα μέρη ποσοστό προβλέψιμο της ενέργειας σε ένα Το μεγάλο πράγμα για eps εssναι ότι. άπως ένα ελατήριο, το πssσω αναπηδούσε επάνω, τινάζοντας μόνο μιά φορά, αλλά δύο φορές σας επειδή το κεφάλι θα κακό πράγμα ήταν ένα οποssο θα την την ενέργεια Δεν αποθηκεύει και αναπήδηση σας όχι τον εγκέφαλό. Eps απορροφά σας ενέργεια του κινούμενου κεφαλιού, αφρός καταρρέει την πραγματικά κινητική καθώς ο ποσό θερμότητας μικρό που δημιουργεss ένα πολύ.
Στην περssπτωση ενός κράνους πολυανθράκων, ή λυγssζει, συντρssβει και delaminates στην περssπτωση ενός σύνθετου κράνους φssμπεργκλας όπως λυγssζει την του κράνους απορροφά επssσης ενέργεια Το κοχύλι.

Για να ελαχιστοποιήσετε μαλακό στο τις γ-δυνάμεις, καθώς σταματά, θέλετε να επιβραδύνετε το κεφάλι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σας διαχυτικό εγκέφαλό μια από σας πέρα απόσταση. Έτσι το τέλειο κράνος θα ήταν τεράστιο, με 6 ssντσες ή mosre μαλακό, μια μέντα σε ένα μαξιλάρι όπως σας πολύτιμο κεφάλι λικνssζοντας το χνουδωτό eps.

Το πρόβλημα είναι, κανένα δεν θέλει ένα 2-πόδι-ευρύ κράνος, αν και να μπεί handly εάν για το Jack στο κιβώτιο εμπορικό. Έτσι οι σχεδιαστές κρανών έχουν καθαρίσει κάτω από το πάχος του αφρού, χρησιμοποιώντας πυκνότερο, πιό δύσκαμπτο eps για να αποτελέσουν τη διαφορά. Αυτό αυξάνει τη γ-φόρτωση στον εγκέφαλό σας σε μια συντριβή, φυσικά. Και τα λεπτά σημεία πόσου Gs ένα κράνος διαβιβάζει στο κεφάλι, για πόσο καιρό, και σε ποιο είδος μιας συντριβής, είναι οι μεταβλητές που κάνουν την κράνος-τυποποιημένη συζήτηση gosh έτσι να καταριέται τη διασκέδαση.
Τυποποιημένα πρότυπα

Για να κάνουν την αγορά ενός κράνους U.S όπως συγχέοντας όπως πιθανό, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερα πρότυπα που ένα κράνος μοτοσικλετών οδών μπορεί να ανταποκριθεί. Η τιμή της εισόδου είναι τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ, αποκαλούμενα FMVSS 218, ότι κάθε κράνος οδών που πωλείται εδώ απαιτείται νόμιμα για να περάσει. Υπάρχουν τα ευρωπαϊκά πρότυπα, αποκαλούμενα οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη 22-05, που γίνεται αποδεκτή από περισσότερες από 50 χώρες. Εκεί τα BSI 6658 πρότυπα τύπων Α από τη Μεγάλη Βρετανία. Και τελικά τα πρότυπα Snell M2000/M2005, εθελοντικά, ιδιωτικά πρότυπα που χρησιμοποιούνται πρώτιστα στις ΗΠΑ Έτσι κάθε κράνος για τη χρήση οδών πρέπει εδώ να ανταποκριθεί στα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ, και εμπόρεσε ή δεν να συναντήσει έναν από άλλους. Ακριβώς με την εξέταση τις δημοσιευμένες απαιτήσεις για κάθε πρότυπα, θα υποθέτατε ότι ένα σημείο-μόνο κράνος θα σχεδιαζόταν για να είναι το μαλακότερο, με ένα κράνος οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη πολύ κοντά, έπειτα ένα κράνος BSI, και έπειτα ένα κράνος Snell.

Επειδή υπάρχουν λίγοι ανθρώπινοι εθελοντές για το κράνος υψηλός-αντίκτυπου που εξετάζουν —και επειδή θα συγχέονταν λίγο μετά από μια σκληρή ημέρα των επιδράσεων 200-γ —γίνεται σε μια εγκατάσταση γεώτρησης δοκιμής.

Τα κράνη πέφτουν, χρησιμοποιώντας τη βαρύτητα για να επιταχύνουν το κράνος σε μια δεδομένη ταχύτητα προτού να συνθλίψει επάνω σε ένα αμόνι δοκιμής που αμπαρώνεται στο πάτωμα. Με την ποικιλία του ύψους πτώσης και του βάρους headform μαγνήσιου μέσα στο κράνος, το ενεργειακό επίπεδο της δοκιμής μπορεί να ποικληθεί εύκολα και να επαναληφθεί ακριβώς. Σαν πτώσεις κρανών/headform καθοδηγείται από είτε μια διαδρομή χάλυβα είτε ένα ζευγάρι των καλωδίων χάλυβα. Εκείνο το καθοδηγώντας σύστημα προσθέτει την τριβή για να επιβραδύνει την πτώση ελαφρώς, έτσι ο τεχνικός δοκιμής διορθώνει για αυτό με να αυξήσει το αρχικό ύψος πτώσης αναλόγως.

Headform έχει ένα εσωτερικό επιταχυμέτρων που καταγράφει ακριβώς τη δύναμη που headform λαμβάνει, παρουσιάζοντας πόσο Gs headform πήρε καθώς σταμάτησε και για πόσο καιρό.

Εάν εξετάζετε μια δέσμη των κρανών υπό τους ίδιους όρους, μπορείτε να πάρετε μια καλή ιδέα πόσο καλά καθεμία απορροφά ένα ιδιαίτερο χτύπημα. Και είναι σημαντικό να καταλάβει ότι όπως στους χρόνους περιτυλίξεων, τα αποτελέσματα γκολφ και τους γάμους, ένας χαμηλότερος αριθμός είναι πάντα καλύτερος όταν μιλάμε για your head receiving extreme G forces.
Reply With Quote