Στην εθνική οδό σε Snell
Δύσκαμπτους, τον σκληρός-τύπο η πλευρά αυτής της συζήτησης είναι τα εθελοντικά πρότυπα Snell M2000/M2005, τα οποία υπαγορεύουν κάθε κράνος να είναι σε θέση να αντισταθούν μερικές σκληρές, πολύ υψηλής ενέργειας επιδράσεις.
Το αναμνηστικό ίδρυμα Snell είναι μια ιδιωτική, οργάνωση όχι-για-κέρδους που αφιερώνονται "στην έρευνα, εκπαίδευση, δοκιμή και ανάπτυξη των προτύπων ασφάλειας κρανών."
Εάν σκέφτεστε ότι να κινηθεί γρήγορα πέρα από την επιφάνεια του πλανήτη είναι διασκέδαση και απολαμβάνετε τον εγκέφαλό σας, πρέπει να είστε ευγνώμονες στο αναμνηστικό ίδρυμα Snell. Το SMF έχει βοηθήσει να δημιουργήσει τα πρότυπα που έχουν αυξήσει το φραγμό στην επικεφαλής προστασία σχεδόν σε κάθε αναζήτηση στην οποία οι άνθρωποι χτυπούν τα κεφάλια τους: ποδήλατα, ιππασία, λουρί που συναγωνίζονται, poy, μοτοποδήλατο, skateboards, rollerblades, ψυχαγωγικός που κάνουν σκι, σκι που συναγωνίζονται, οδήγηση ATV, αγώνας αυτοκινήτων και, φυσικά, motorcycling.
Αλλά δεδομένου ότι η τεχνολογία κρανών έχει βελτιωθεί και η έρευνα ατυχήματος έχει συσσωρεύσει, πολλοί εμπειρογνώμονες επικεφαλής-τραυματισμών αισθάνονται το Snell M2000 και τα πρότυπα M2005 είναι, για να αναφέρουν το Δρ Harry Hurt της βλαμμένης φήμης εκθέσεων, "λίγο υπερβολικός."
Ο δολοφόνος —η σκληρότερη δοκιμή Snell για ένα κράνος μοτοσικλετών για να συναντηθεί —είναι μια δοκιμή δύο-απεργίας επάνω σε ένα ημισφαιρικό χοντρό κομμάτι του ανοξείδωτου χάλυβα για το μέγεθος ενός πορτοκαλιού. Το πρώτο χτύπημα είναι σε μια ενέργεια 150 τζάουλ, η οποία μεταφράζει να ρίξει ένα βάρος 5-κιλού περίπου 10 πόδια —ένας εξαιρετικά υψηλής ενέργειας αντίκτυπος. Το επόμενο χτύπημα, επιτόπου ίδιο, τίθεται σε 110 τζάουλ, ή για μια πτώση 8-ποδιών. Για να περάσει, το κράνος δεν επιτρέπεται για να διαβιβάσει περισσότερο από 300 Gs headform ούτε χτυπημένος.
Οι σκληρές δοκιμές όπως αυτό έχουν οδηγήσει την ανάπτυξη κρανών κατά τη διάρκεια των ετών. Αλλά έχουν οποιαδήποτε πρακτική εφαρμογή στην οδό, πού ένα χτύπημα τόσο σκληρό όπως ο σκληρότερος ενιαίος αντίκτυπος Snell μπορεί μόνο να συμβεί σε 1 τοις εκατό των πραγματικών ατυχημάτων; Και πού ένας αντίκτυπος τόσο αυστηρός όπως η δοκιμή hemi δύο-πτώσης συμβαίνει ακριβώς απότομα ποτέ;
Ο Δρ jim Newman, ένας πραγματικός επιστήμονας πυραύλων και ένας ιδιαίτερα σεβαστός εμπειρογνώμονας επικεφαλής-αντίκτυπου —ήταν μόλις τον βάλει ένας διευθυντής ιδρύματοσ—Snell αυτός ο τρόπος: "Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ρεαλιστικά πρότυπα κρανών, δεν πηγαίνετε τα κράνη επάνω στις ημισφαιρικές σφαίρες χάλυβα. Και βεβαίως δεν το κάνετε δύο φορές.
"Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30 ετών," συνεχίζει Newman, "έχουμε έρθει στην πραγματοποίηση που άνθρωποι που πέφτουν μακριά
οι μοτοσικλέτες μετά βίας πάντα, πάντα χτυπούν το κεφάλι τους στην ίδια θέση δύο φορές. Έτσι έχουμε τα κράνη που σχεδιάζονται για να αντισταθούν δύο χτυπήματα επί του ίδιου τόπου. Αλλά με αυτό τον τρόπο, έχουμε σοβαρά, συμβίβασε σοβαρά τη δυνατότητά τους να πάρουν το ένα που χτυπήθηκε και να απορροφήσουν την ενέργεια κατάλληλα.
"Η συνέπεια είναι, όταν χτυπάτε το ένα επί ενός τόπου σε μια κατάσταση ατυχήματος, δύο πράγματα συμβαίνει: Το ένα, εσείς δεν χρησιμοποιεί πλήρως energy-absorbing υλικού αυτού διαθέσιμου. Και δύο, εσείς παράγουν την υψηλότερη φόρτωση γ στο κεφάλι από χρειάζεστε. "Τι συνέβη σε Snell κατά τη διάρκεια των ετών είναι ότι προκειμένου να γίνει τι θεώρησε ως καλύτερο κράνος, συνέχισαν την ενέργεια αντίκτυπου. Τι πρέπει, κατά την άποψή μου, χαμηλώνει την επιτρεπόμενη δύναμη γ.
"Κατά την άποψή μου, Snell πρέπει να κρατήσει μια πτώση 10-ποδιών [ στη δοκιμή του ]. Αλλά πέστε στους κατασκευαστές, "ο.κ., 300 Gs δεν πρόκειται να το κόψουν άλλο. Το προσεχές έτος πρόκειται να πρέπει να φτάσετε κάτω σε 250, και το επόμενο έτος, 200, και το έτος μετά από αυτό, 185, ""