Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...
Το εμπορικό σήμα που οδηγεί το εμπορικό σήμα
"Η αυτοκόλλητη ετικέττα Snell," συνεχές Newman, "έχει γίνει ένα τέχνασμα μάρκετινγκ. Με τα έξοδα 60 σεντ [ που πληρώνονται στο ίδρυμα Snell ], ένας κατασκευαστής βάζει εκείνη την αυτοκόλλητη ετικέττα στο κράνος του και μπορεί να αυξήσει την τιμή κατά $30 ή $40, ή ακόμα και $60 ή $100,
"Επειδή εκεί αυτή η γοητεία, αυτό το χάρισμα, αυτή η εικόνα που συνδέεται με μια αυτοκόλλητη ετικέττα Snell που λέει," Hey, αυτό είναι ένα καλύτερο κράνος, και επομένως πρέπει να αξίζει ολόκληρο ένα μέρος περισσότερα χρήματα." Και παρά τις πολύ καλύτερες προθέσεις καθεμία σε Snell, δεν είχαν τα στοιχεία τομέων [ στα πραγματικά ατυχήματα ] που έχουμε τώρα [ όταν επινόησαν τα πρότυπα ]. Και αν και εκείνο το στοιχείο ήταν γύρω από έναν μακροχρόνιο χρόνο, έχουν επιλέξει, σε αυτό το σημείο, να μην τον λάβουν υπόψη."
Ένας κόσμος βλαμμένος
Ο Δρ Hurt βλέπει τα πρότυπα Snell λίγο πολύ στο ίδιο φως.
"Τι πρέπει το [ όριο γ ] στα κράνη να είναι; Ακριβώς όπως τα σχέδια κρανών πρέπει να είναι rounder, ομαλότερος και ασφαλέστερος, πρέπει επίσης να είναι μαλακότερα, μαλακότερος, μαλακότερος. Επειδή οι άνθρωποι φορούν αυτά τα αποκαλούμενα υψηλής απόδοσης κράνη και παίρνουν τους διασκορπισμένους [ τραυματισμούς εγκεφάλου ]... καλά, παρεκκλίνονται για τη ζωή. Η λήψη 300 Gs δεν είναι ένα ασφαλές πράγμα.
"Έχουμε τους ανθρώπους ότι έχουμε ξαναδιπλώσει το κράνος [ επιδράσεις ] σε αυτή πήραμε 250 ..230 Gs [ στα ατυχήματά τους ]. Και they've παρμένος σε μια διάχυτη ζημία που δεν είναι gonna ξεφορτωθείτε. Το κράνος έχει ένα καλό whack σε το, αλλά έτσι τι; Εάν they'd είχε ένα μαλακότερο κράνος they'd είναι καλύτερο."
Πώς το ίδρυμα Snell αποκρίνεται στην κριτική των επιστημόνων επικεφαλής-τραυματισμών από όλο τον κόσμο ότι τα πρότυπα Snell δημιουργούν τα κράνη πάρα πολύ δύσκαμπτα για τη βέλτιστη προστασία στη μεγάλη πλειοψηφία των ατυχημάτων;
"Ολόκληρη η επιχείρηση της δοκιμής των κρανών είναι βασισμένη στην υπόθεση ότι υπάρχει ένα κατώτατο όριο του τραυματισμού," λέει τους ΕΔ becker, εκτελεστικός διευθυντής του ιδρύματος Snell. "Και οι κλονισμοί εκείνου του αντίκτυπου κάτω από εκείνο το κατώτατο όριο πρόκειται να είναι μη-επιβλαβείς. "Πηγαίνουμε με 300 Gs επειδή αρχίσαμε με 400 Gs πίσω τις πρώτες ημέρες. Και βασισμένος [ George Snively's, ο ιδρυτής του SMF ] στη δοκιμή, και τις πληροφορίες he'd που αποκτήθηκαν από το βρετανικό ίδρυμα προτύπων, 400 Gs φάνηκαν λογική πλάτη έπειτα. Το αναθεώρησε προς τα κάτω κατά τη διάρκεια των ετών, κατά ένα μεγάλο μέρος επειδή τα πρότυπα κρανών ήταν για τους υγιείς νεαρούς άνδρες που οδηγούσαν τα αυτοκίνητα φυλών. Αλλά αφότου είχε λάβει motorcycling εκείνα τα ίδια κράνη, λογαρίασε ότι όχι καθένα που συμμετέχει motorcycling επρόκειτο να είναι νεαρός άνδρας. Έτσι κατέληξε στο συμπέρασμα από την εργασία ότι είχε κάνει ότι το κατώτατο όριο του τραυματισμού ήταν επάνω από 400 Gs. Αλλά βεβαίως κάτω από 600 Gs.
"Η βάση για τα 300 γ [ όριο στα πρότυπα Snell M2000 ] είναι ότι το ίδρυμα είναι συντηρητικό. [ Οι διευθυντές ] δεν έχει δει μια ένδειξη ότι το κατώτατο όριο α [ επικεφαλής ζημία ] είναι κάτω από 300 Gs. Εάν και όταν, θα τον λάβουν βεβαίως υπόψη."
Έτσι κανένας δεν βλάπτεται από την προστιθέμενη ακαμψία ενός κράνους Snell, ρωτήσαμε.
"Ότι βεβαίως η ελπίδα μας εδώ," απάντησε becker. "Σε αυτό το σημείο δεν έχω κανέναν λόγο να σκεφτώ τίποτ' άλλο."
Ευρωπαϊκό ύφος
Το ίδρυμα Snell δεν μπορεί να έχει κανέναν λόγο να σκεφτεί τίποτ' άλλο. Αλλά κάθε επιστήμονας μιλήσαμε, καθώς επίσης και οι κυβερνητικά πρότυπο αντιπροσωπείες των Ηνωμένων Πολιτειών και των 50 χωρών που δέχονται τα πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη 22,05, βλέπουν τα πράγματα αρκετά διαφορετικά.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσίευσε πρόσφατα μια εκτενή μελέτη κρανών αποκαλούμενη COST 327, το οποίο περιέλαβε τη στενή μελέτη 253 πρόσφατων ατυχημάτων μοτοσικλετών στη Γερμανία, τη Φινλανδία και το UK Έτσι συνόψισαν την κατάσταση της τέχνης κρανών μετά από να αναλύσουν τα ατυχήματα και τη ζημία που έγιναν στα κράνη και τους ανθρώπους: Τα "τρέχοντα σχέδια είναι πάρα πολύ δύσκαμπτα και πάρα πολύ ελαστικά, και η ενέργεια απορροφάται αποτελεσματικά μόνο στις τιμές HIC [ κριτήρια τραυματισμών στο κεφάλι: ένα μέτρο της δύναμης γ κατά τη διάρκεια του χρόνου ] αρκετά παραπάνω από εκείνους που είναι επιβιώσιμοι."
Όπως είπαμε, είναι μια ζωηρή συζήτηση.
|