View Single Post
  #40  
Παλιό 07-04-2009, 10:29
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Τμήμα δοκιμής

Στην άλλη γωνία των ΗΠΑ το οκτάγωνο κλουβί-πάλης κρανών είναι τα πρότυπα ΣΗΜΕΊΩΝ. Εξουσιοδοτεί μια εξεταστική θεραπευτική αγωγή των μέτριος-ενεργειακών επιδράσεων, οι οποίες συμβαίνουν στα τοις εκατό του 90 ή περισσότεροι των πραγματικών ατυχημάτων, σύμφωνα με τη βλαμμένη έκθεση και άλλη, πιό πρόσφατες μελέτες.

Όπου τα πρότυπα Snell περιορίζουν τη μέγιστη γραμμική επιτάχυνση σε 300 γ, το ΣΗΜΕΊΟ περιορίζει αποτελεσματικά μέγιστο Gs σε 250, μαλακότερες επιδράσεις, χαμηλότερη ανοχή γ. Εν ολίγοις, καλύτερα, ευγενέστερα πρότυπα.

Τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ έχουν αποκτήσει κάτι μιας low-rent φήμης για διάφορους λόγους. Κατ' αρχάς, προέρχεται από το Gubmint, και το Gubmint, όπως ξέρουμε, δεν μπορεί να κάνει τίποτα δεξιά.

Τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ, όπως τους νόμους ενάντια δολοφονούν, για παράδειγμα, στηρίζεται επίσης στο σύστημα τιμής δηλαδή εκεί μόνο μια ποινική ρήτρα περιέλαβε εάν την σπάζετε και πωλείτε ένα μη-συμμορφωμένος κράνος και παίρνετε πιασμένοι. Οι κατασκευαστές πρέπει για να κάνουν τη δοκιμή τους και έπειτα να πιστοποιήσουν ότι τα κράνη τους ανταποκρίνονται στα πρότυπα. Αλλά δίνει επίσης στους σχεδιαστές κρανών αρκετή ελευθερία να σχεδιάσει ένα κράνος ο τρόπος σκέφτονται οφείλει να είναι για τη βέλτιστη γενική προστασία. Η ερώτηση είναι, πόσο καλά εκείνοι οι σχεδιαστές κάνουν την εργασία τους με όλη αυτήν την ελευθερία;
Το ΣΗΜΕΙΟ, οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη BSI, SMF —καλέστε ολόκληρο το πράγμα μακριά

Σε έναν χαρακτηριστικό μεγάλο αντιπρόσωπο μοτοσικλετών είναι πιθανό να βρείτε τα κράνη που προσαρμόζονται σε όλα αυτά τα πρότυπα. Τα περισσότερα κράνη πλήρης-προσώπου ΗΠΑ-Αγοράς που γίνονται στην Ασία—Arai, HJC, εικόνα, KBC, ScorpionExo, Shoei, και τα περισσότερα πρότυπα Fulmer —είναι Snell M2000 ή M2005 επικυρωμένο. (Τα πρότυπα Snell δεν άλλαξαν ουσιαστικά από M2000 σε M2005.) Τα περισσότερα κράνη από τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεισ—Vemar, τον καρχαρία, Schuberth, κ.λπ. —προσαρμόζονται στα πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη 22-05.

Τα κράνη Suomy που πωλούνται με το όνομά του προσαρμόζονται είτε στην οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη είτε τα πρότυπα BSI, αλλά τις ιδιωτικός-ετικέτες Suomy μερικά κράνη στα εμπορικά σήματα όπως Ducati που χτίζονται και πιστοποιούνται σε Snell. Μερικά agv πρότυπα που πωλούνται εδώ γίνονται Snell στα πρότυπα, μερικά σε BSI. Και μερικά ασιατικός-γίνοντα κράνη είναι σημείο-μόνο. Μεταξύ σημαντικών κατασκευαστών, Z1R (ένα subbrand των μερών απεριόριστων) και των κρανών Fulmer πωλήστε σημείο-μόνο τα καπάκια στο χαμηλότερο όριο των κλιμάκων τιμολόγησής τους. Μπορείτε επίσης να πάρετε "em στα αγόρια Pep με το εμπορικό σήμα επιδρομέων.
Βλάπτει τόσο καλό

Για να μιλήσουμε για το σχέδιο και την απόδοση κρανών με οποιοδήποτε μέτρο της αρχής, πρέπει πρώτα να εξετάσουμε τα είδη ατυχημάτων που εμφανίζονται πραγματικά. Η βλαμμένη έκθεση, που παρουσιάστηκε '81, ήταν η πρώτη, στο τέλος και μόνο σοβαρή η μελέτη για τα πραγματικά ατυχήματα μοτοσικλετών στις ΗΠΑ Η μελέτη έγινε από μερικούς πολύ έξυπνους, πολύ αξιόπιστους επιστήμονες και ερευνητές στο πανεπιστήμιο νότιας Καλιφόρνιας. Οι βλαμμένοι ερευνητές κατέληξαν σε μερικά εκπληκτικά και φωτίζοντας συμπεράσματα —συμπερασμάτων που δεν έχουν προκληθεί σοβαρά από τότε.

Κατ' αρχάς, περίπου τα μισά από όλα τα σοβαρά ατυχήματα μοτοσικλετών συμβαίνουν πότε ένα αυτοκίνητο τραβά μπροστά από ένα ποδήλατο στην κυκλοφορία. Αυτά τα ατυχήματα συμβαίνουν χαρακτηριστικά με τις πολύ χαμηλές ταχύτητες, με μια χαρακτηριστική ταχύτητα αντίκτυπου, μετά από όλο το φρενάρισμα και την ολίσθηση, κάτω από 25 mph. Αυτό αποκαλύφθηκε αρχικά στη βλαμμένη έκθεση αλλά έχει υποστηριχτεί πρόσφατα από δύο άλλες μελέτες, μια παρόμοια στην Ταϊλάνδη και ειδικά τη μελέτη δαπανών 327 που έγινε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου οι άνθρωποι έχουν τα γρήγορα ποδήλατα και όπως για να οδηγήσουν πολύ γρήγορα σε μερικούς δρόμους χωρίς τα όρια ταχύτητας καθόλου.

Οι πραγματικές ταχύτητες συντριβής είναι αργές, αλλά η ζημία δεν είναι. Αυτές είναι σοβαρές, συχνά μοιραίες συντριβές. Οι περισσότερες από αυτές τις συντριβές συμβαίνουν πολύ κοντά στο σπίτι. Επειδή οπουδήποτε και να πηγαίνετε, αφήνετε πάντα τη γειτονιά σας και επιστρέφετε σε την.Και κάνοντας το μέσω των κυκλοφορία-γεμισμένων διατομών —αυτές κοντά στο σπίτι σας —είναι το πιό επικίνδυνο πράγμα που κάνετε σε μια μοτοσικλέτα οδών.

Η επόμενος-μεγαλύτερη ομάδα χαρακτηριστικών ατυχημάτων συμβαίνει τη νύχτα, συχνά σε ένα Σαββατοκύριακο, με τις υψηλότερες ταχύτητες. Είναι πιθανότερο να περιλάβουν το οινόπνευμα, και να πραγματοποιηθούν συχνά όταν πηγαίνει ένας αναβάτης από το δρόμο μόνο. Αυτές οι δύο ομάδες ατυχημάτων αποτελούν σχεδόν 75 τοις εκατό όλων των σοβαρών συντριβών. Έτσι το ατύχημα είμαστε οι πιό φοβισμένοσι, και αυτό τείνουμε να αγοράσουμε τα κράνη μας για —τη συντριβή με τις υψηλές ταχύτητες, έξω η αθλητική οδήγηση —είναι σχετικά σπάνια.
Ακόμα κι αν πολλές μοτοσικλέτες ήταν σε θέση το τέταρτος-μίλι σε 11 δευτερόλεπτα (ή λιγότεροι) και 140 mph πίσω '81, όχι ένα από τα 900-περίεργα ατυχήματα που ερευνήθηκαν στη βλαμμένη μελέτη περιέλαβε μια ταχύτητα πάνω από 100 mph. "Ένα χιλίων" στην ταχύτητα που φάνηκε στη βλαμμένη έκθεση ήταν 86 mph, η σημασία μόνο ενός από τα ατυχήματα που φάνηκαν στη μελέτη 900-συντριβής εμφανίστηκε με ή επάνω από εκείνη την ταχύτητα. Και η μελέτη δαπανών 327, που έγινε πρόσφατα στο έδαφος του autobahn, περιείχε πολύ λίγες συντριβές πάνω από 120 kph, ή 75 mph. Το μεγάλο μάθημα είναι εδώ αυτό: Είναι ένα λάθος να υποτεθεί ότι πηγαίνοντας πραγματικά γρήγορες αιτίες ένας σημαντικός αριθμός ατυχημάτων ακριβώς επειδή μια μοτοσικλέτα μπορεί να πάει πραγματικά γρήγορα.

Ένα άλλο μάτι-ανοιχτήρι: Παρά αυτό που κάποιος να υποθέσει, η ταχύτητα με την οποία ένα ατύχημα αρχίζει δεν συσχετίζει απαραιτήτως στον αντίκτυπο το κεφάλι —ή το κράνος —θα πρέπει να απορροφήσει σε μια συντριβή. Δηλαδή σύμφωνα με τη βλαμμένη έκθεση και την παρόμοια μελέτη της Ταϊλάνδης, που πηγαίνουν γρηγορότερα όταν πέφτετε μακριά δεν οδηγεί χαρακτηριστικά στο κράνος σας που παίρνει ένα σκληρότερο χτύπημα.

Πώς μπορεί αυτό να είναι; Επειδή η μεγάλη πλειοψηφία των επικεφαλής επιδράσεων εμφανίζεται όταν πέφτει ο αναβάτης από το ποδήλατό του και χτυπά απλά το κεφάλι του στην επίπεδη οδική επιφάνεια. Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος σε μια δεδομένη συντριβή θα συμβεί χαρακτηριστικά σε εκείνη την πρώτη επαφή, και η ενέργεια είναι ανάλογη προς το ύψος από το οποίο ο αναβάτης πέφτει —όχι η μπροστινή ταχύτητά του στο χρόνο. Ένα μεγάλο highside μπορεί να δώσει σε έναν αναβάτη κάποιο πρόσθετο ύψος, αλλά σπάνια υψηλότερος από 8 πόδια. Μια μεγάλη συντριβή μπορεί να περιλάβει πολλή ολίσθηση κατά μήκος του εδάφους, αλλά αυτό δεν είναι ιδιαίτερα προκλητικό σε ένα κρανοφόρο κεφάλι επειδή όλα τα σύγχρονα κράνη πλήρης-προσώπου κάνουν μια άριστη εργασία προστατεύω σας από το γδάρσιμο.

Στην πραγματικότητα, η μεγάλη πλειοψηφία των συντριφθέντων κρανών που εξετάστηκε στη βλαμμένη έκθεση έδειξε ότι είχαν απορροφήσει το σχεδόν ίδιο αντίκτυπο you'd λαμβάνουν εάν ανατρέψατε απλά στεμένος, όπως μια καρφίτσα μπόουλινγκ, και χτυπήσατε το κεφάλι σας στο πεζοδρόμιο. Τα ενενήντα-πρόσθετα τοις εκατό των επικεφαλής επιδράσεων που ερευνήθηκαν, στην πραγματικότητα, ήταν ίσα με ή λιγότερο από τη δύναμη που περιλαμβάνεται σε μια πτώση 7-ποδιών. Και 99 τοις εκατό των επιδράσεων ήταν or below the energy of a 10-foot drop.
Reply With Quote