Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...
Σε Snell; Ή όχι σε Snell;
Στην ανάλυση των ατύχημα-περιλήφθείων κρανών, οι βλαμμένοι ερευνητές που απευθύνονται επίσης εάν κράνη επικυρωμένα στα διαφορετικά πρότυπα αποδοθείς πραγματικά διαφορετικά στις πραγματικές συντριβές δηλαδή μια σνελλ-επικυρωμένη εργασία κρανών βελτίωσε στην προστασία ενός προσώπου στον πραγματικό κόσμο από ένα σαφές παλαιό σημείο-επικυρωμένο ή ισοδύναμο κράνος; Η απάντηση ήταν αριθ.. Στους πραγματικούς όρους οδών, το ΣΗΜΕΙΟ ή τα ισοδύναμα κράνη ελειτούργησε εξ ίσου καλά ως σνελλ-επικυρωμένα κράνη.
Στην περίπτωση των μοιραίων ατυχημάτων, υπήρξε μια σημαντικότερη ανακάλυψη στη βλαμμένη έκθεση: Δεν υπήρξε ουσιαστικά κανένας θάνατος στους κρανοφόρους αναβάτες από τους τραυματισμούς στο κεφάλι μόνο.
Μερικοί άνθρωποι στη μελέτη, εκείνοι που περιλαμβάνονται αληθινά σε φοβερό, κόκκαλο-συντριβή, συντριβές αορτή-σκασίματος, τραυματίστηκαν ενδεχομένως μοιραίοι επικεφαλής ακόμα κι αν φορούσαν τα κράνη. Το πρόβλημα ήταν ότι είχαν επίσης, κατά μέσον όρο, τρεις άλλους τραυματισμούς που θα τους είχαν σκοτώσει εάν η επικεφαλής ζημία δεν είχε.
Με άλλα λόγια, μια συντριβή αρκετά βίαια να συντρίψει οποιοδήποτε κόσμιο κράνος θα καταστρέψει συνήθως το υπόλοιπο του σώματος επίσης. Το Newman έβαλε αυτό στην προοπτική. "Στις περισσότερες περιπτώσεις, να φτάσει [ eps ενός κράνους συμπίεσης εντελώς ] δεν πρόκειται να εμφανιστεί εκτός από στα πραγματικά βίαια ατυχήματα. Και σε αυτό το είδος περιπτώσεων, κάποια νόμιμα να αναρωτηθεί εάν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσατε να κάνετε."
Πόσους ανθρώπους σώθηκε επειδή το κράνος τους πρέπει να ακολουθεί πρότυπα σχεδιασμένης "υψηλότερησ" ή "υψηλότερης ενέργειασ" από τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ; Όσο οι βλαμμένοι ερευνητές μπόρεσαν να εξακριβώσουν, κανένας.
Αλλά η βλαμμένη έκθεση έγινε σχεδόν 25 έτη πριν. Έχουν υπάρξει μερικές σημαντικές μελέτες ατυχήματος που γίνονται από τότε. Και οι δύο των οποίων, από την ανάγνωσή μας, τείνετε να υποστηρίξετε τα βλαμμένα συμπεράσματα της έκθεσης.
Η μελέτη δαπανών 327 ερεύνησε 253 ατυχήματα μοτοσικλετών στη Φινλανδία, τη Γερμανία και Βασίλειο, από "95-'98. Από αυτούς, οι ανακριτές επέλεξαν 20 καλά τεκμηριωμένες συντριβές και ξαναδίπλωσαν τον αντίκτυπο από εκείνες τις συντριβές με να κάνουν τις δοκιμές πτώσης στα ίδια κράνη στο εργαστήριο έως ότου πήραν την ίδια ζημία κρανών. Αυτό επέτρεψε σε τους για να ανακαλύψει πόσο σκληρά το κράνος στο ατύχημα ήταν χτυπημένο, και για να συσχετίσει τον αντίκτυπο με τους τραυματισμούς που υπέστη πραγματικά τον αναβάτη ή ο επιβάτης. Τα αποτελέσματα δαπανών 327 έδειξαν ότι μερικοί πολύ σοβαροί και ενδεχομένως μοιραίοι τραυματισμοί στο κεφάλι μπορούν να εμφανιστούν σε επίπεδα αντίκτυπου ότι τα πιό δύσκαμπτα τρέχοντα πρότυπα κρανών —όπως Snell M2000 και M2005 —επιτρέπουν στα κράνη για να υπερβούν.
Και θυμηθείτε, αυτοί οι τύποι ερευνούν τις συντριβές στην Ευρώπη, όπου τα σνελλ-εκτιμημένα κράνη είναι σπάνια επειδή δεν μπορούν να περάσουν γενικά τα μαλακότερα πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη απαίτησαν εκεί.
Με άλλα λόγια, η πιό πρόσφατη σχετική μελέτη, που χρησιμοποίησε τις μεθόδους κατάστασης προόδου και κάλυψε τα ατυχήματα στις χώρες όπου υπάρχει αφθονία του 10-δεύτερου, 160-μπχ superbikes που τρέχει γύρω, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τρέχοντα πρότυπα —ακόμη και που τα σχετικά μαλακά πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη —κεφάλια επιτρέπουν των αναβατών "για να υποβληθούν συνήθως στις δυνάμεις που μπορούν σοβαρά να τα τραυματίσουν ή να σκοτώσουν. Η μελέτη δαπανών υπολόγισε αυτήν καλύτερα, τα ενέργεια-απορροφητικότερα κράνη θα μπορούσαν να μειώσουν τα μοιραία περιστατικά μοτοσικλετών μέχρι 20 τοις εκατό. Εάν εκείνη η εκτίμηση είναι νόμιμη και εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ, θα σήμαινε περίπου τις ζωές 700 αμερικανικών αναβατών ετησίως.
Εκεί κανένας καλός λόγος να θεωρηθούν τα πράγματα δεν είναι διαφορετικός εδώ στα κράτη απ'ό,τι στη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Φινλανδία, όλες οι σύγχρονες, καλά ανεπτυγμένες, σuπερψηκε-πλούσιες χώρες. Τα κεφάλια είναι κεφάλια, η άσφαλτος είναι άσφαλτος, και οι μειωμένοι οργανισμοί λειτουργούν βάσει των ίδιων νόμων της φυσικής όπως εκεί κάνουν εδώ στην Αμερική.
Εάν ρωτήσετε τους περισσότερους επιστήμονες επικεφαλής-αντίκτυπου ή τους αντιπροσώπους των ευρωπαϊκών κατασκευαστών κρανών πώς συμπαθούν τα πρότυπα Snell M2000/M2005, θα σας πουν γενικά αυτό είναι μη ρεαλιστικοί, βάσισαν περισσότερους στην υπόθεση απ'ό,τι στην επιστήμη, και αναγκάζουν τους κατασκευαστές για να κάνουν τα κράνη που είναι πιό δύσκαμπτα από πρέπει να είναι
Εάν ρωτήσετε τους αντιπροσώπους πολλές από τις κορυφαίες σνελλ-εγκεκριμένες επιχειρήσεις κρανών, θα πουν ότι τα πρότυπα Snell είναι ένα θαυμάσιο πράγμα, και θα υπονοήσουν τα κράνη που πιστοποιούνται στα χαμηλός-ενεργειακά πρότυπα —που θα ήταν οποιαδήποτε άλλαδήποτε πρότυπα στον κόσμο —είναι ύποπτα αντικείμενα, όπως τα καπνισμένα ####κια από το κατάστημα 99 σεντ μόνο. Και όχι τόσο καλός στην προστασία σας σε μια εξαιρετικά υψηλής ενέργειας μέγα-συντριβή όπως ένα σνελλ-εγκεκριμένο κράνος είναι
Τι οι συνήγοροι Snell δεν θα πουν εσείς είναι ότι όταν πωλούν αυτοί οι ίδιοι κατασκευαστές τα κράνη τους στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και το UK, δεν είναι τα ίδια κράνη που πωλούν εδώ, και δεν είναι Snell που εκτιμάται. Είναι χτισμένοι μαλακότεροι, προσαρμοσμένος για να προσαρμοστούν ακριβώς στα ίδια πρότυπα οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη ή BSI με τους ευρωπαϊκούς κατασκευαστές.
Εάν παίρνετε αυτές τις δύο ομάδες λαών σε ένα δωμάτιο μαζί και υποβάλλετε αυτές τις ερωτήσεις, θα προτείναμε ένα κράνος οι ίδιοι.
|