View Single Post
  #9  
Παλιό 07-04-2009, 09:31
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Στο τέλος, κουρδίσαμε με 16 πρότυπα, 32 κράνη σε όλα. Ένα βλέμμα στο συνοδευτικό διάγραμμα θα σας δώσει μια ανασκόπηση των εμπορικών σημάτων κρανών που εξέλεξαν να συμμετέχουν και των προτύπων που έστειλαν. Διάφοροι κατασκευαστές επέλεξαν να μην συμμετέχουν: Το κουδούνι, KBC, OGK, Shoei και Simpson ήρθαν σε επαφή με επανειλημμένα, αλλά επέλεξαν να μην στείλουν τα κράνη. Εξετάσαμε επίσης μερικά κράνη επιδρομέων πλήρης-προσώπου που αγοράστηκαν από τα αγόρια Pep για $69.95 έναν πληθ.

Αντίθετα από άλλα πρότυπα που εξετάζουν, όπου οι παράμετροι δοκιμής δημοσιεύονται έτη μπροστά από το χρόνο, δεν αποκαλύψαμε τις πραγματικές δοκιμές που επρόκειτο να εκτελέσουμε προτού να κάνουμε τη δοκιμή. Έτσι δεν υπήρξε, ουσιαστικά, καμία πιθανότητα για τους που στέλνουν, κράνη κωδωνοκρουστών.

Χρειαστήκαμε κάποιο για να μας βοηθήσουμε να σχεδιάσουμε τις δοκιμές και να κάνουμε την πραγματική δοκιμή. Έτσι μισθώσαμε το Δαβίδ Thom. Θυμηθείτε τη βλαμμένη έκθεση; Το Thom ήταν ένας από τους ερευνητές USC που βγήκαν για να ερευνήσουν όλα εκείνα τα ατυχήματα μοτοσικλετών και βοήθησαν έπειτα να το τραβήξουν όλα από κοινού. Το Thom που εργάζονται σε USC με τον καθηγητή Harry Hurt για πολλά έτη, που ερευνούν όλους τους διάφορους μοτοσυκλετιστές τρόπων και άλλος λαός βλάπτονται, και προσπαθώντας ισχυρά να βρούν τους καλύτερους τρόπους να προστατευθούν.

Το Thom διαμόρφωσε στη συνέχεια τη δυναμική του επιχείρησης, σύγκρουσης και τραυματισμών. Έχει το εργαστήριο αντίκτυπου κρανών κατάστασης προόδου του όπου κάνει την αμερόληπτη, αντικειμενική δοκιμή πιστοποίησης για πολλές επιχειρήσεις κρανών. Τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ, παραδείγματος χάριν, στηρίζονται στις επιχειρήσεις που πιστοποιούν τα κράνη τους, και Thom είναι ένας από τους ανθρώπους που συμβάλλονται με να κάνουν την πραγματική δοκιμή. Με άλλα λόγια, ξέρει τι του που κάνει.

Δεν είχαμε κανένα ενδιαφέρον για τον έλεγχο για να δούμε εάν τα κράνη μας προσαρμόζονται σε οποιαδήποτε συγκεκριμένα πρότυπα. Επειδή η εργασία ενός κράνους προστατεύει το κεφάλι σας, μην περνώντας πρότυπα. Βρήκαμε τη σειρά εξετάσεών μας που σχεδιάστηκαν στο αντίγραφο, όπως καλύτερος θα μπορούσαμε, οι επιδράσεις που συμβαίνουν πραγματικά σε στατιστικά σημαντική βάση.

Τα πραγματικά ατυχήματα μοτοσικλετών δεν τελειώνουν με ένα κράνος που χτυπά ένα επεξεργασμένο στη μηχανή stainless-steel αμόνι που —καταλήγουν με ένα κράνος poy κάτω από στην καλή παλαιά άμορφη, αμμοχάλικο-στερεωμένη άσφαλτο. Έτσι το εργατικό Thom άρπαξε ένα κομμάτι τετραγωνικός-ποδιών της οδού Sheldon στην EL Segundo, Καλιφόρνια, η οδός έξω μπροστά από το εργαστήριό του, όταν την έσχισε το στρώνοντας πλήρωμα επάνω για να ξαναέρθει στην επιφάνεια. Το σύνολο στο σκυρόδεμα, που θα ήταν "το αμόνι μας," όπως λένε στο biz, για την επίπεδος-επιφάνεια προσκρούει.

Τρεις από τις τέσσερις επιδράσεις προγραμματίσαμε γιατί κάθε κράνος θα ήταν σε εκείνη την επίπεδη επιφάνεια ασφάλτου —απλά επειδή ότι ποιοι πραγματικοί μοτοσυκλετιστές προσγειώνονται όταν πέφτουν, περισσότερα από 75 τοις εκατό του χρόνου. Η βλαμμένη έκθεση καθιέρωσε αυτό, και στην πρόσφατη μελέτη κρανών της Ταϊλάνδης 87,4 τοις εκατό των χτυπημάτων κρανών ήταν από την οδική επιφάνεια ή τον ώμο. Τα κράνη χτυπούν τις συγκρατήσεις ένα μικρό ποσοστό του χρόνου, αλλά συνήθως μετά από να γλιστρήσουν εμπρός στο δρόμο πρώτα, το οποίο σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις χτυπούν πραγματικά μια επίπεδη επιφάνεια —το κάθετο επίπεδο της συγκράτησης.

Για την ενέργεια κάθε πτώσης, επιλέξαμε μια σειρά των χτυπημάτων χαρακτηριστικών και του ΣΗΜΕΙΟΥ και των εξεταστικών θεραπευτικών αγωγών Snell. Χτυπάμε το αριστερό μπροστινό και αριστερό οπίσθιο τμήμα των κρανών με μια ενέργεια 100 τζάουλ, η οποία μεταφράζει σε πτώση περίπου 2 μέτρων, ή 6,6 πόδια. Σύμφωνα με τη βλαμμένη έκθεση, αυτή η πτώση αντιπροσωπεύει την ενέργεια 90ος-εκατοστημορίου των συντριβών που ερεύνησαν. Κάναμε επίσης μια υψηλής ενέργειας πτώση με μια ενέργεια 150 τζάουλ, η ίδια ενέργεια —για μια πτώση 10-ποδιών —με το σκληρότερο χτύπημα που διευκρινίστηκε στα πρότυπα Snell, στο σωστό μέτωπο κάθε κράνους. Αυτός 66 τοις εκατό βιαιότερα από την πτώση που διευκρινίζεται από τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ για ένα μέσου μεγέθους κράνος, και αντιπροσωπεύουν τον αντίκτυπο 99ος-εκατοστημορίου που φαίνεται στη βλαμμένη έκθεση. Ποια μέσα 1 τοις εκατό ή λιγότερες επιδράσεις που φάνηκε στην οδό υπερέβη αυτό το ενεργειακό επίπεδο. Έτσι δεν τον παίρναμε ακριβώς εύκολο.
Για να δούμε τι συμβαίνει πότε είστε αρκετά άτυχοι στην των μετόπισθεν πύλη ανελκυστήρων ενός φορτηγού, φωτογραφική διαφάνεια σε έναν αγωγό θύελλας ή πετιέστε στον πύργο του ¶ιφελ, κάναμε επίσης μια άκρη που χτυπήθηκε επάνω σε ένα κομμάτι σθαρυ-κοιτάγματος του όρθιου φραγμού χάλυβα. Συζητήσαμε είτε για να κάνουμε αυτό το χτύπημα σε έναν 2-μετρητή, ενεργειακό επίπεδο 100-τζάουλ είτε έναν βιαιότερο 3-μετρητή, επίπεδο αντίκτυπου 150-τζάουλ. Επιλέξαμε το μικρότερο χτύπημα, περισσότεροι για να προστατεύσουμε την εγκατάσταση γεώτρησης δοκιμής κρανών από για να παίξουμε συμπαθητικό με τα κράνη. Εάν κατώτατα σημεία τα ενιαία κρανών έξω και squisheseps του το σκάφος της γραμμής επίπεδο, ο συνολικός αντίκτυπος πηγαίνουν δεξιά headform και την εγκατάσταση γεώτρησης δοκιμής —όπως στο κεφάλι σας. Και ακριβώς όπως το κεφάλι σας, η εγκατάσταση γεώτρησης δοκιμής είναι σπάσιμο gonna. Δεν ήμαστε βέβαιοι ότι όλα τα κράνη θα επιζούσαν της πτώσης ακρών 150-τζάουλ, έτσι τραβήξαμε πίσω στο επίπεδο 100-τζάουλ. Το σπάσιμο της εγκατάστασης γεώτρησης θα μας έβαζε από την επιτροπή για τις ημέρες, και δεν είχαμε το χρόνο —ή τα χρήματα —να διακινδυνεύσουμε αυτό.

Στο τέλος ήμαστε πάρα πολύ συντηρητικοί. Όταν επιθεωρήσαμε τα κράνη μετά από την πλήρη πορεία της δοκιμής, το χτύπημα ακρών 100-τζάουλ δεν είχε έρθει κοντά να φτάσει οποιων δήποτε από τα κράνη —ούτε υποθετικά
wimpy σημείο-μόνο. Είμαστε βέβαιοι θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει τη δοκιμή ακρών στο 99ος-εκατοστημόριο 150 τζάουλ —η δοκιμή άκρη-αμονιών Snell —και τα αποτελέσματα ισόμετρες με εκείνους είδαμε από τις άλλες επιδράσεις.

Τα αποτελέσματα όλης της επίμοχθης δοκιμής αντίκτυπού μας ήταν ακριβώς όπως αναμένονται —αλλά ακόμα εκπληκτικός ως κόλαση.

Τα κράνη κυμάνθηκαν από τη μαλακότερη θεραπευτική αγωγή, τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ, ως τα πρότυπα
Snell, ο πιό δύσκαμπτος. Αλλά τα πραγματικά, κράνη παραγωγή-προδιαγραφών θα έδειχναν πραγματικά εκείνη την πρόοδο από μαλακό σε δύσκαμπτο; Με άλλα λόγια, μπορεί εσείς να προβλέψει πόσο δύσκαμπτο ένα κράνος θα είναι απλά με την εξέταση την τυποποιημένη ετικέτα; Απολύτως.

Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι τα σύγχρονα κράνη όλα γίνονται με έναν καταπληκτικό βαθμό ακρίβειας, με την κατασκευή κοχυλιών τους, το όλο πυκνότητας σκαφών της γραμμής και πάχους σκαφών της γραμμής που ελέγχεται πολύ καλά στη διαδικασία παραγωγής. Με άλλα λόγια, σχεδόν καθένας που σχεδιάζει τα σοβαρά κράνη φαίνεται να ξέρει ακριβώς πώς να πάρει τι θέλουν —τη μόνη μεταβλητή αποφασίζουν τι θέλουν. Και ως επί το πλείστον, τα πρότυπα λαμβάνουν εκείνη την απόφαση για τους, όχι λάμψεις της μεγαλοφυίας στα μέρη των σχεδιαστών κρανών οι ίδιοι.


Reply With Quote