Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...
Τα σκληρότερα χτυπήματα
Έτσι τα μαλακότερα κράνη ΣΗΜΕΙΩΝ ήρθαν μέσω των δοκιμών μας με την προστασία στις εφεδρείες. Αλλά αμφιβολία που καθυστερήθηκε, παρά όλα είχαμε δει: Πώς θα έκαναν σε ένα τέρας, κακός-μεγάλος αντίκτυπος;
Έτσι αποφασίσαμε να τους σκοτώσουμε. Τρέξαμε το Z1Rs επάνω η εγκατάσταση γεώτρησης δοκιμής ένα την τελευταία φορά. Όχι μόνο στο 10-πόδι, ύψος δοκιμής Snell 150-τζάουλ, αλλά όλος ο τρόπος στην κορυφή της εγκατάστασης γεώτρησης: 3,9 μέτρα, ή 13 πόδια. Αυτό το χτύπημα θα ήταν σε 8,5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο, μια ενέργεια 185 τζάουλ. Αυτός υψηλότερος και σκληρότερος από οποιοδήποτε υπάρχοντα τυποποιημένο αντίκτυπο κρανών. Και, όχι συμπτωματικά, το ίδιες ύψος και η ενέργεια που απαιτήθηκαν στο COST 327 πρότειναν τα πρότυπα, αυτό που μπορεί να αντικαταστήσει την τρέχουσα προδιαγραφή οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη 22-05. Κάναμε το ένα που χτυπήθηκαν στο πεζοδρόμιο και ένα στο αμόνι συγκρατήσεων —τα ίδια χτυπήματα που απαιτήθηκαν στην πρόταση δαπανών. Τους κάναμε στο πίσω μέρος των κρανών, στο κέντρο, επειδή αυτή ήταν η μόνη θέση που δεν τους είχαμε χτυπήσει πριν.
Έτσι αυτή η τελευταία δοκιμή δεν είναι άμεσα συγκρίσιμη με άλλους. Αλλά παρουσίασε, σε κανέναν αβέβαιο όρο, ακριβώς πώς η αντίσταση —και πόσο προστατευτική —ένα ανέξοδο κράνος μπορεί να είναι
Το μέγιστο Gs για τα χτυπήματα τεράτων ήταν 208 για τον αντίκτυπο συγκρατήσεων και 209 για τον αντίκτυπο επίπεδος-πεζοδρομίων. Ακριβώς μερικό Gs περισσότερο, δηλαδή από πολλά από τα σνελλ-εκτιμημένα κράνη που διαβιβάζονται στο επτά-πόδι τους χτυπά στο επίπεδο αμόνι. Και ακόμα και μετά από αυτά τα μέγα χτυπήματα, τα eps σκάφη της γραμμής δεν ήταν ακόμα πουθενά κοντά καταναλωμένος
Το ζρπ- ί είναι επίσης καλά τελειωμένο, ήρεμο και πολύ άνετο, αν και ίσως λίγο απότομα στον εξαερισμό. Είναι επίσης ελαφριοί: Ζρπ- ί μας ζύγισε μόνο για μια ουγγιά περισσότερο από τα ελαφρύτερα κράνη στη δοκιμή, ο Arai ιχνηλάτης GTs. Τι το κόστος για όλη αυτά την άριστη απορρόφηση αντίκτυπου, η άνεση, ελαφρύς και ιδιαίτερα ανθεκτικός τελειώνουν; Σε ένα στερεό χρώμα, ένα ζρπ-1 πουλά λιανικώς για $79.95.
Τα ελάχιστα-ακριβά κράνη στη δοκιμή, οι $69.95 επιδρομείς αγοριών Pep, έκαναν επίσης καλά σε όλες τις τυποποιημένες επιδράσεις. Αλλά δεν μπορούμε να τους συστήσουμε επειδή οι φραγμοί πηγουνιών τους έχουν το μαλακό, ελαστικό αφρό, όχι eps που πρέπει να απορροφήσετε έναν αυστηρό μετωπικό αντίκτυπο. Οι συμβουλές μας πρόκειται να αναπηδήσουν για τα πρόσθετα $10 και να θεραπευθούν Z1R ζρπ-1.
Ένα άλλο κράνος που μας δίδαξαν ένα πράγμα ή δύο ήταν το Schuberth s-1. Το Schuberth πιστοποιείται στα πρότυπα οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη 22-05, τα οποία υπαγορεύουν τις ενέργειες αντίκτυπου περιθωριακά υψηλότερες από τα πρότυπα ΣΗΜΕΊΩΝ. Όπως Z1R ζρπ-1 και το Fulmer AFD4, έχει τις σχετικά μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις, αφήνοντας το δωμάτιο στο κοχύλι για παχύτερο, και πιθανώς μαλακότερο, eps. Και όπως τα σημείο-μόνα καπάκια, ενυδάτωσε επάνω την ενέργεια όπως έναν ναυτικό ενυδατώνει επάνω Schlitz. Εάν δεν μπορείτε να παρουσιαστείτε για να φορέσετε ένα $79.95 κράνος για να πάρετε ακριβώς την άριστη διαχείριση της ενέργειας, θα αισθανθείτε πολύ άνετοι με το Schuberth, το οποίο πωλεί για $640 έως $700,
Τα άλλα κράνη τραβήξαμε χώρια χρησιμοποιημένος είτε ένα one-piece είτε two-piece eps σκάφος της γραμμής. S-1, αφ' ετέρου, χρησιμοποιεί ένα σύνθετο, σκάφος της γραμμής πέντε-κομματιού, με τα χωριστά μπροστινά, οπίσθια και overear μαξιλάρια που κολλιούνται σε ένα κεντρικό καπέλο αφρού. ¶δεια αυτό στους Γερμανούς στη χρήση πέντε μέρη για να κάνει τι Z1R κάνει με ένα.
Μερικά από τα ευρωπαϊκά κράνη —το Vemars, οι καρχαρίες και η χρήση—Suomys ένα διαφορετικό είδος eps σκάφους της γραμμής από χρησιμοποιούμαστε στη θέα στα ασιατικός-χτισμένα κράνη. Αντί ενός στερεού σκάφους της γραμμής αφρού μιας συγκεκριμένης πυκνότητας, αυτά τα ευρω-καπάκια χρησιμοποιούν τον πιό δύσκαμπτο, πιό άκαμπτο αφρό με τα βαθιά κανάλια σε το για να μαλακώσουν επάνω τον αέρα συνελεύσεων και διεξόδων μέσω του κοχυλιού. Η επίδραση είναι αυτή ενός ιδιαίτερα αερισμένου κράνους ποδηλάτων που γεμίζεται στο απαραίτητο σκληρό εξωτερικό κοχύλι. Το επιτροπή για την Ευρώπη-εκτιμημένοι Vemars και οι καρχαρίες και η οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη και το ψση-εκτιμημένο Suomys αποδοθείς καλά στο ράφι βασανιστηρίων αντίκτυπου, που παρουσιάζει γενικά χαμηλότερη γ-μετάδοση από είδαμε στα χαρακτηριστικά σνελλ-εκτιμημένα κράνη.
Η ανθρώπινη φυλή
"Αλλά είμαι δρομέας," σας ακούμε. "Πηγαίνω πραγματικά γρήγορα. Πηγαίνω τόσο γρήγορα, στην πραγματικότητα, εκείνη η ανάγκη ι ένα πολύ ειδικό, υψηλής ενέργειας κράνος να προστατεύσω θαυμάσιες manliness και τη σταθερότητά μου." Όχι έτσι, ροσση-αναπνοή.
Εάν πρόκειται να προσγειωθείτε στο επίπεδο πεζοδρόμιο όταν συντρίβετε —και σχεδόν πάντα —μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να φορέσετε ένα μαλακότερο κράνος οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη ή ΣΗΜΕΊΩΝ, επειδή τα μαλακότερα κράνη κάνουν μια πολύ καλή εργασία να απορροφήσουν τις μεγάλες μεγάλες —επιδράσεις επιδράσεων ακόμη και πραγματικά, πραγματικά —στις επίπεδες επιφάνειες. Θυμηθείτε, το σκληρό μέρος για να πάρει ένα κράνος μετά από τα πρότυπα Snell περιλαμβάνει την επιβίωση που μυθικός πορτοκαλής πολύ σκληρός χάλυβα δύο φορές στο ίδιο σημείο στο κράνος, που μιμείται ένα τέρας χτυπά —ή δύο—, για παράδειγμα, σε έναν προφυλακτήρα αυτοκινήτων. Όντας laguna Seca πρόσφατα; Κανένα προφυλακτήρας αυτοκινήτων ή πορτοκάλι χάλυβα οπουδήποτε.
Οι δρομείς δεν χτυπούν χαρακτηριστικά τα μέρη φορτηγών, τους αγωγούς θύελλας, τις θέσεις σημαδιών, τους καταστροφείς εγγράφων δέντρων ή τους πύργους Watt. Πέφτουν μακριά, πέστε μερικές φορές, και σχεδόν πάντα χτυπήστε racetrack. Ή ίσως ένας φράκτης αέρα, μια παγίδα άμμου ή ένα δέμα σανού. Με άλλα λόγια, racetrack είναι το καλύτερος-ελεγχόμενο, καλύτερος-κατασκευασμένο, μαλακότερο, πιό επίπεδο περιβάλλον που πρόκειται να βρείτε. Οι δρομείς είναι ακόμα πιθανότερο να χτυπήσουν το επίπεδο πεζοδρόμιο από τους αναβάτες οδών —και οι αναβάτες οδών χτυπούν το επίπεδο πεζοδρόμιο περίπου 90 τοις εκατό του χρόνου.
Το AMA δέχεται το ΣΗΜΕΊΟ, την οικονομική επιτροπή για την Ευρώπη 22-05, BSI 6658 τύπος Α ή μ2000-εκτιμημένα τα Snell κράνη. Αυτός για πηγαίνοντας 200 mph σε ένα superbike σε Daytona. Το FIM, που εγκρίνει MotoGP συναγωνίζεται σε όλο τον κόσμο, δέχεται οποιων δήποτε από τα ανωτέρω πρότυπα αλλά το ΣΗΜΕΊΟ. Γιατί όχι ΣΗΜΕΙΟ εάν τα κράνη ΣΗΜΕΙΩΝ είναι συγκρίσιμα με τα κράνη οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη; Επειδή το ΣΗΜΕΙΟ είναι αμερικανικό ίδρυμα, και το FIM δεν κάνει πραγματικά Αμερικανό. Και επειδή τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ δεν απαιτούν οποιοδήποτε εξωτερικό που εξετάζει —ακριβώς τη λέξη των κατασκευαστών που τα κράνη τους περνούν.
Ναι, το μέγεθος πειράζει
Εκεί ένα περισσότερο ζήτημα με το Snell και τα πρότυπα BSI πρέπει να αναφέρουμε, ακόμα κι αν δεν το εξετάσαμε συγκεκριμένα στη δοκιμή μας.
Το Snell και BSI υπαγορεύουν ότι κάθε κράνος αντίκτυπος-εξετάζεται με headform ίδιος-βάρους μέσα, κανένα θέμα το μέγεθος του κράνους. Δηλαδή ένα κράνος XS απαιτείται για να αντισταθεί ακριβώς την ίδια συνολική ενέργεια αντίκτυπου με XXL.
Τα πρότυπα ΣΗΜΕΙΩΝ και οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη ποικίλλουν την ενέργεια των επιδράσεων με την ποικιλία του βάρους headform, κάτω από τη λογική λογική που ένα πολύ μικρό κεφάλι ζυγίζει λιγότερο από πολύ μια μεγάλη. Στα μάτια των κυβερνήσεων και των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, με άλλα λόγια, οι κατασκευαστές κρανών πρέπει να προσαρμόσουν την ακαμψία των κρανών τους για να ταιριάξουν τα επικεφαλής μεγέθη των κομιστών για να προστατεύσουν καθένας τον εγκέφαλο εξίσου.
Τι αυτός ο μέσος όρος σε σας; Εάν έχετε ένα σχετικά βαρύ κεφάλι, η διαφορά στην ακαμψία μεταξύ ενός κράνους Snell και ενός ΣΗΜΕΙΟΥ ή του κράνους οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη θα είναι σχετικά μικρή. Εάν είστε άνδρας, γυναίκα ή παιδί με ένα ελαφρύτερο κεφάλι, αφ' ετέρου, η διαφορά στην ακαμψία μεταξύ ενός κράνους Snell και ενός ΣΗΜΕΙΟΥ ή του κράνους οικονομικής επιτροπής για την Ευρώπη θα είναι σχετικά τεράστια.
|