View Single Post
  #2  
Παλιό 07-04-2009, 09:34
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Έτσι εάν είστε ενδιαφερόμενοι μετά από να διαβάσετε όλο αυτό για το ότι ένα κράνος Snell να είναι πάρα πολύ δύσκαμπτο για σας, ο κ. XXL, εσείς πρέπει να ανησυχήσει ακόμα για την τοποθέτηση της συζύγου XS ή του παιδιού σας σε ένα Snell ή ένα κράνος BSI. Η θέση του ιδρύματος Snell σε αυτό είναι ότι δεν έχουν κανένα μεγάλο κεφάλι απόδειξης να ζυγίσει περισσότερο από τα μικρά κεφάλια. Hmmm. δεν είναι ένα κεφάλι βασικά ένα κοχύλι του λεπτού κόκκαλου που γεμίζουν με το ύδωρ; Το περισσότερα κόκκαλο και ύδωρ δεν ζυγίζουν περισσότερο από το λιγότερα κόκκαλο και το ύδωρ;

Και είναι όχι μόνο εμείς. Μια μελέτη από τον κ. Thom κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το επικεφαλής βάρος αυξάνεται με την επικεφαλής περιφέρεια. Βρήκε ότι υπάρχουν καλά στοιχεία ότι τα μικρότερα κεφάλια ζυγίζουν λιγότεροι και ότι τα μικρότερα κράνη πρέπει έτσι να είναι μαλακότερα.

Όπως Thom λέει σχετικά με τη θέση του ιδρύματος Snell σε αυτό: "Δεν είναι στην αφή με την πραγματικότητα."
Όλα τα κράνη είναι μεγάλα. Ερευνάμε.

Οι καλές ειδήσεις σε όλο αυτό είναι ότι κράνη που —όλα τα κράνη —παίρνουν καλύτερα. Η τελευταία φορά που κάναμε μια δοκιμή αντίκτυπου στα κράνη ήταν πίσω '91, στο ζήτημα Νοεμβρίου εάν μέσω εκείνου του σωρού στο γκαράζ δίπλα στον πετώντας σκίουρο Scott του 1929 σας.

Κάναμε μερικές από τις ίδιες επιδράσεις αυτή τη φορά, μια επίπεδη πτώση 7-ποδιών και μια επίπεδη πτώση 10-ποδιών, όπως εμείς (και Thom) κάναμε '91. Έτσι τα αποτελέσματα, τουλάχιστον για εκείνες τις δοκιμές, είναι ιδιαίτερα συγκρίσιμα.

Πίσω '91, και τα κράνη ΣΗΜΕΙΩΝ και Snell/SIMEJWN υπερέβησαν συνήθως 250 Gs στην πτώση 7-ποδιών, και κάρφωσαν συχνά μετά από 300 Gs στην πτώση 10-ποδιών. Ouch.

Στα νέα αποτελέσματά μας, κανένα κράνος δεν υπερέβη 250 Gs στην πτώση 10-ποδιών, και η μεγάλη πλειοψηφία των πτώσεων 7-ποδιών έμεινε αρκετά κάτω από 200 Gs. Έτσι να πέσει σε ενεργειακό επίπεδο 10-ποδιών σήμερα που —μια συντριβή 99ος-εκατοστημορίου —είναι όπως την πτώση σε ενεργειακό επίπεδο 7-ποδιών ήταν πίσω '91.Αυτός σημαίνει ότι οι όλο και περισσότεροι άνθρωποι είναι προστατευμένοι καλύτεροι και καλύτεροι. Επίσης σημαίνει ότι σε καλά πάνω από 90 τοις εκατό των επιδράσεων, ο αναβάτης πιθανώς θα είχε βγεί χωρίς ένα περισσότερο από AIS 3 —ή το σοβαρό —τραυματισμό εγκεφάλου.

Τα κράνη παίρνουν καλύτερα, και μερικά από τα ελάχιστα-ακριβά κράνη παρέχουν την αληθινά καταπληκτική προστασία. Αλλά ακριβώς πώς αγαθό μπορούν τα κράνη να πάρουν; Η παραμονή συντόνισε —εμείς θα ερευνήσει εκείνο το θέμα πολύ σύντομα.
Το Snell αποκρίνεται:

Μια ανοικτή επιστολή
12 Μαϊ'ου ..2005
Από: Το αναμνηστικό ίδρυμα
Snell
Σε: Το
motorcycling κοινό

Αρκετοί μήνες έχω περιμένει γιατί η σύγκριση κρανών ετοιμάζει που έχει βγεί τελικά ως "φύσηγμα το καπάκι από" το άρθρο στο τεύχος Ιουνίου του μοτοσυκλετιστή. Αυτή η ίδια σύγκριση έχει γίνει πριν. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους μου με το ίδρυμα, το 1991, μερικοί από τους ίδιους ανθρώπους που συμμετέχουν στο τρέχον άρθρο συμμετείχαν σε μια προσπάθεια με τον τίτλο "σπάζοντας μερικά αυγά." Αυτό το προηγούμενο άρθρο δημιούργησε επίσης ανακατώνει. Είπαν σε οποιοδήποτε αριθμό ανθρώπων ότι τα καλά κράνη τους ήταν κακά.Ευτυχώς, μετά βίας οποιοιδήποτε από τους και μια νηφάλια αξιολόγηση των γεγονότων έδειξε ότι οι διακόπτες αυγών ήταν μπερδεμένοι. Τώρα,
they've καμένος το πάλι. Όταν ακούω κάποιο φωνάξτε "την πυρκαγιά!" σε ένα συσσωρευμένο θέατρο, όπως τους περισσότερους λογικούς ανθρώπους, δεν θα τραπώ σε φυγή για τις εξόδους αλλά είμαι ικανός να ρουθουνίσω τον αέρα προτού να αρχίσω να αναρωτιέμαι για ποιος έκανε να φωνάξει. Αυτή τη φορά, μετά από λίγο να ρουθουνίσω, πρέπει να σας πω, δεν μυρίζω τον καπνό. Είμαι ευτυχής να πω ότι ο χειρότερος είναι αυτοί μπορεί να έχει σπάσει το λανθασμένο αυγό πάλι ή να είχε ανυψώσει το λανθασμένο καπάκι. Εν πάση περιπτώσει, η μυρωδιά θα διαλύσει γρήγορα έτσι όλοι μπορούμε να επιστρέψουμε στο χαρακτηριστικό γνώρισμα.

Το σημαντικότερο στοιχείο στο άρθρο είναι η ίδια η σύγκριση κρανών. Βάσισαν τη σύγκρισή τους στην επίπεδη απόδοση αντίκτυπου και έψαξαν τη χαμηλότερη μέγιστη επιτάχυνση. Οι συντάκτες υποστηρίζουν ότι οι επίπεδες επιδράσεις επιφάνειας είναι οι πιό κοινές και "λιγότερο
Gs = λιγότερη πιθανότητα του τραυματισμού εγκεφάλου." Η επίπεδη απόδοση αντίκτυπου είναι σημαντική, εκεί καμία αμφιβολία για το αλλά η εξέταση την επίπεδη απόδοση αντίκτυπου είναι μόνο όπως την κρίση ενός θεάματος ομορφιάς κοιτάζοντας μέσω μιας κλειδαρότρυπας. Το άρθρο υποστηρίζει ότι περισσότερο από 75% των επιδράσεων θα είναι ενάντια σε μια επίπεδη επιφάνεια αλλά αυτό υπονοεί ότι ένας ουσιαστικός αριθμός επιδράσεων μπορεί ακόμα να είναι ενάντια σε κάποια άλλη, περισσότεροι που απειλεί την επιφάνεια. Η έκθεση δαπανών 327, η ίδια ευρωπαϊκή μελέτη που αναφέρεται στο άρθρο, πηγαίνει περαιτέρω. Προτείνει ότι αυτός ο αριθμός θα είναι πολύ μεγαλύτερος από 25% και ο προκύπτων κίνδυνος πολύ μεγαλύτερος από ο μόνος επίπεδος αντίκτυπος επιβάλλει. Η μελέτη συντριβής τους έδειξε τις επιφάνειες αντίκτυπου ως εξής:

"Ένα στρογγυλό αντικείμενο ήταν πολύ συχνά χτυπημένο, 79%, και η δριμύτητα του τραυματισμού αρκετά ομοιόμορφα διανεμήθηκε. Ένα αντικείμενο ακρών, παραδείγματος χάριν μια πέτρα κρασπέδου ήταν πιό ελάχιστα το πιθανό να χτυπηθεί, 4%, αλλά ο πλέον πιθανός να προκαλέσει έναν αυστηρό,
AIS 5, ζημία. Ένα επίπεδο αντικείμενο χτυπήθηκε σε 9% των περιπτώσεων αλλά ήταν πιό ελάχιστα το πιθανό να προκαλέσει έναν τραυματισμό."

Το άμεσο συμπέρασμα είναι: η δοκιμή πλακών ασφάλτου είναι, στην καλύτερη περίπτωση, ελλιπής. Οι επιδράσεις ενάντια στις επίπεδες επιφάνειες δεν θα πουν σε καθεμία ό,τι πρέπει να ξέρουν για την προστατευτική απόδοση. Οι επίπεδες επιδράσεις δεν είναι ολόκληρη η ιστορία και, εάν το ευρωπαϊκό στοιχείο είναι καλό, και δεν έχω κανέναν λόγο να την αμφιβάλω, οι επίπεδες επιδράσεις μπορούν να είναι η λιγότερη σημαντική εκτίμηση συντριβής.

Reply With Quote