View Single Post
  #4  
Παλιό 07-04-2009, 09:34
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Η αλήθεια για τα κράνη...

Αλλά το άρθρο μοτοσυκλετιστών πήγε περαιτέρω. Όχι το περιεχόμενο με την αμφισβήτηση των προτύπων Snell, το άρθρο πρότεινε slyly την απάτη. Ανέφεραν ένα από το ρητό πηγών τους, "η αυτοκόλλητη ετικέττα Snell έχει γίνει ένα τέχνασμα μάρκετινγκ." και υπονοώντας ότι οι αναβάτες επισπεύδονταν για τουλάχιστον $100 ένα καπέλο. Αηδίες, ζούμε στην περισσότερη savvy χώρα αγοράς στην ιστορία. Έχω μεγαλώσει τη θέα και τη θέα μέσω των πιό λείων εκστρατειών και των κηλίδων αγγελιών από οι μεγάλοι παππούδες και γιαγιάδες μου πάντα θα είχαν ονειρευτεί πιθανό. Η ημιζωή για ένα τέχνασμα μάρκετινγκ είναι αυτές τις μέρες σίγουρα λιγότερος από μερικοί μήνες ενώ Snell εμφανίζεται για την πεντηκοστή επέτειό του. Βεβαίως Abe Λίνκολν ήταν σωστό, κανένα δεν θα μπορούσε να έχει όλοι οι άνθρωποι για αυτό πολύ. Εάν δεν προσβλήθηκα ήδη ως τύπος Snell, θα προσβαλλόμουν ως Αμερικανός. Δεν είμαστε κανένα τέχνασμα και είμαστε ούτε οποιαδήποτε από τα κράνη που πιστοποιούμε.

Το Snell πιστοποίησε ότι τα κράνη έρχονται σε μια σειρά των τιμών, το λιγότερο ακριβό κόστος όχι πολύ περισσότερο από τα στοιχεία υπογείων συμφωνίας Harry Hurt's. Φυσικά, οι δαπάνες παραγωγής είναι υψηλότερες, οι αμοιβές και οι αυτοκόλλητες ετικέττες δοκιμής Snell μπορούν να προσθέσουν ένα δολάριο ή έτσι αλλά ο όγκος των δαπανών είναι πιθανό να είναι τα εσωτερικά μέτρα ποιοτικού ελέγχου απαραίτητα να πετύχουν στα προγράμματα Snell. Αλλά, εάν πρόκειται να φορέσω τα κράνη τους, δεν θέλω τους κατασκευαστές που πηγαίνουν ελαφριούς σε αυτό το τμήμα εν πάση περιπτώσει.

Και όχι ο καθένας θέλει να ψωνίσει το υπόγειο συμφωνίας και δεν είμαι βέβαιος ότι το καθένα πρέπει. Εκεί περισσότεροι στα καλά κράνη από την προστατευτική απόδοση. Οι αναβάτες που απαιτούν τα ασφάλιστρα της άνεσης, της κατάλληλης ποιότητας και των υψηλών βλεμμάτων μπορεί να πρέπει να κινηθούν μέχρι τα υψηλότερα ράφια. Αλλά εδώ πάλι, μπορούν να πάρουν την πραγματική αξία για τα χρήματά τους. Κανένας θα μείνει με ένα κράνος του οποίου άσχημος ή ανήσυχος, τουλάχιστον, όχι για πάρα πολύ και ένα κράνος που δεν φοριέται δεν είναι καμία συμφωνία ανεξάρτητα από το πόσο είναι ανέξοδο.

Το Snell δεν μπορεί να βοηθήσει πραγματικά με την άνεση, την κατάλληλα ποιότητα ή τα ζητήματα ύφους. Είναι όλα τα θέματα στα οποία οι αναβάτες μπορούν να μας πουν πολύ καλύτερα από θα μπορούσαμε πάντα να τους πούμε. Αλλά θα προσπαθήσω να προσφέρω λίγες συμβουλές στο θέμα τακτοποίησης. Η λιγότερο ακριβή χρήση γραμμών κρανών λιγότερος από δύο διαμορφώσεις κρανών για να καλύψει την πλήρη σειρά των επικεφαλής μεγεθών και μερικά προσφέρει ακριβώς ενός. Ένας μέσος αναβάτης μεγέθους είναι ικανός να κουρδίσει τη φθορά ενός Χ-μεγάλου κράνους μεγέθους που γεμίζεται με παχύς να γεμίσει άνεσης για να το φέρει κάτω στις επικεφαλής διαστάσεις του. Αλλά στα υψηλότερα ράφια, μια γραμμή κρανών να περιλάβει τουλάχιστον τέσσερις ή πέντε ευδιάκριτες διαμορφώσεις και τουλάχιστον ένας κατασκευαστής διαμορφώνει τις διαφορετικές γραμμές για τις διαφορετικές επικεφαλής μορφές. Το αποτέλεσμα είναι ότι σχεδόν το καθένα μπορεί να βρεί μια καλή τακτοποίηση. Η σύλληψη είναι ότι περισσότερες διαμορφώσεις υπονοούν τα πιό σύντομα τρεξίματα παραγωγής και, στη συνέχεια, τις ακριβότερες μεθόδους παραγωγής. Η επιείκεια αποταμίευσης είναι ότι η αξία είναι εκεί, στο κράνος. Η τιμή απεικονίζει τις δαπάνες παραγωγής. Κανένας σχεδιάζει πρόσθετα $30, $40, $60 ή $100 δολάρια για ακριβώς μια αυτοκόλλητη ετικέττα Snell. Ο ανταγωνισμός μεταξύ επικυρωμένων των Snell κατασκευαστών είναι πάρα πολύ άγριος για αυτόν. Οι αναβάτες παίρνουν την προστατευτική απόδοση απαιτημένη στα πρότυπα Snell και παίρνουν την άνεση, την τακτοποίηση και το ύφος απαιτούν στην καλύτερη τιμή το οικονομικό σύστημά που μας μπορεί να παραδώσει.

Έχω προσπαθήσει, όπως ο συγγραφέας στο μοτοσυκλετιστή, να εγχύσω κάποιο χιούμορ σε αυτό. Αλλά ακόμη και δεδομένου ότι έχω εργαστεί σε το, έχω πάρει τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία από τους ενδιαφερόμενους αναβάτες που θέλουν να ξέρουν εάν τα έχουμε παραπλανήσει και εάν τα κράνη τους ήταν πάντα καθόλου καλά. Ελπίζω όλοι σας θα κοιτάξουν μετά από τίποτα να βρείτε επιπόλαιος ή ακατάλληλος εδώ και να καταλάβετε ότι τα πρότυπα Snell και επικυρωμένα τα Snell κράνη αντιπροσωπεύουν την καλύτερη λύση στην επικεφαλής προστασία αντίκτυπου που εδώ στο αναμνηστικό ίδρυμα Snell μπορούμε να προτείνουμε.

Το Snell και τα κράνη έχουν έρθει ένας μακροχρόνιος τρόπος σε πενήντα έτη. Πίσω προς το τέλος της δεκαετίας του '50 όταν σύντασσε ο Δρ Snively τα πρώτα πρότυπα Snell, εργαζόταν με μια καθαρή πλάκα. Σχεδόν τίποτα που να κάνει θα ήταν μια βελτίωση. Αλλά στην πραγματικότητα, ήταν startlingly επιδέξιος σε όλες τις επιλογές και τις πολιτικές του. Καλύτερα από να βελτιώσει τα κράνη, απασχολήθηκε σε μια επανάσταση. Χάρι στην προσπάθεια και τη μεγαλοφυία του, και στην υποστήριξη των κατασκευαστών κρανών Snell και όλων των αναβατών και των οδηγών που φορούν επικυρωμένα τα Snell κράνη, Snively έχει ταλαντούχος εμείς όλων με μια τεράστια κληρονομιά. Και με εκείνη την κληρονομιά έρχεται ένα τεράστιο φορτίο. Μια κακώς επιλεγμένη πολιτική ή μια μπερδεμένη τεχνική κρίση θα μπορούσε σε αυτό το σημείο καλά να καταστρέψει ότι κληρονομιά και διακινδυνεύει όλους εκείνους τους αναβάτες που εξαρτώνται από επικυρωμένα τα Snell κράνη. Είμαστε τρόπος μερών επάνω ένα βουνό σε ένα στενό ίχνος και ένα λανθασμένο βήμα θα σημάνει μια μακροχρόνια, μακροχρόνια πτώση. Οι καλές ειδήσεις, εν τούτοις, είναι εμείς είναι στο σωστό ίχνος και κινούμαστε πρός τα πάνω. Εάν το απορροφήσουμε επάνω, προσέξτε τα σημάδια και αγνοήστε τα κουνούπια που θα συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο.

Ειλικρινά,
Snell
Reply With Quote