
16-10-2010, 14:01
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
|
|
Απάντηση: Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ, ΟΤΑΝ ΤΟ TIGER 800 ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ TRIUMPH.
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως σήμερα, το μικρό Tiger θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο, αρχές Νοεμβρίου, σε δύο εκδόσεις: την ασφάλτινη με την ονομασία Tiger 800 και τροχό εμπρός 19in και την "χωμάτινη" Tiger XC με μπροστινό τροχό 21".
Τα 2 ονόματα έγιναν γνωστά από τα επίσημα έγγραφα της Triumph για το Tiger 800 προς την υπηρεσία California Air Research Board, η οποία πρέπει να πιστοιποιήσει τις εκπομπές ρύπων πριν οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα πουληθεί στην πολιτεία της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, το βάρος του μικρού Tiger θα είναι περίπου 200kg, ή παρόμοιο με του CBR1000RR (πλήρες).
Τα ίδια έγγραφα αποκαλύπτουν τον κυβισμό του κινητήρα (800cc ακριβώς) αλλά και κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν την απόδοση του κινητήρα. Σύμφωνα λοιπόν με όσα δηλώνονται, οι επομπές HC (υδρογονανθράκων) είναι υψηλότερες του Daytona 675 (0,37gr / km έναντι 0,29gr/km για το 675), όμως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι μικρότερες (3,1 gr/kg για το Tiger 800, έναντι 3,5gr/kg για το 675).
Οι εκπομπές υδρογονανθράκων είναι ψηλότερες διότι απουσιάζει το σύστημα παροχέτευσης καθαρού αέρα στην εξαγωγή. Από την άλλη το λιγότερο CO2 υποδηλώνει σημαντικά χαμηλότερη ιπποδύναμη απο τους 125hp του 675. Επειδή όμως το Tiger 800 θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό προς το BMWF800GS που αποδίδει 85 ίππους, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι θα έχει πραγματική ιπποδύναμη 95-100hp.
Κατά τα άλλα, οι δύο εκδόσεις θα έχουν το ίδιο βάρος, το πλαίσιο είναι ατσάλινο όπως και το κολλητό υποπλαίσιο, αλλά το ψαλίδι από αλουμίνιο. Από το πλαίσιο κρέμεται ο κινητήρας που προστατεύεται στο κάτω μέρος του από αλουμινένια ποδιά. Υπάρχουν σχάρα και μεγάλες χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ η σέλα είναι χωρισμένη σε 2 μέρη --αλά BMW R1200 GS και Aprilia Caponord. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: ότι υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης ύψους της σέλας αναβάτη και ότι το πίσω μέρος μπορεί να αφαιρεθεί ώστε να αποκαλυφθεί ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης.
Το ανεστραμμένο πιρούνι μοιάζει ίδιο και στις δύο εκδόσεις, αλλά προφανώς θα είναι ρυθμισμένο διαφορετικά, ενώ η χωρητικότητα ρεζερβουάρ θα είναι κατά 2lt μεγαλύτερη του F800GS.
Τα φρένα είναι της Nissin, με δαγκάνες 2 εμβόλων μπροστά και μονού εμβόλου πίσω.
|