Απάντηση: BMW: Τροποποιημένα διαστήματα service
Παιδιά μόνο τυχαία δεν είναι τα οικονομικά αποτελέσματα των βιομηχανιών αλλά και των τοπικών αντιπροσώπων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Παγκόσμια και πολλά χρόνια οι εταιρείες με τους μεγαλύτερους τζίρους – κέρδη είναι αυτές των αυτοκινήτων και καυσίμων.
Και για να πάμε και στο θέμα, δεν είναι μόνο το να πουλήσουν το όχημα. Εισπράττουν και από τα service και ανταλλακτικά. ΛΗΣΤΡΙΚΑ ΠΟΛΛΑ. Όταν χρεώνουν την εργατοώρα €80 (όπως Porsche!!!), τα ανταλλακτικά στις τιμές που τα χρεώνουν… Κάπου έγραψα χθες στο forum για την ΛΗΣΤΕΙΑ στην τσέπη μας. Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε και αλλιώς. Το ρισκάρουμε να μην αλλάξουμε λάδια σε ένα χρόνο? Με μεγάλες πιθανότητες δεν θα πάθουν τίποτα, αλλά το ρισκάρουμε? Εμένα ας πούμε για τα 50,000 χλμ μου είπαν ότι θα με χρεώσουν κοντά στα €200.
Και γιατί να αλλάζουμε τα λάδια ανά 5,000 χλμ, ενώ οι προδιαγραφές τους είναι για τουλάχιστον 15,000 χλμ? Τι… ξίνισμα θα πάθουν? Μηχανολόγος είμαι και οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να μου φέρονται έτσι οι αντιπροσωπείες. Αφήνω τα λάδια στην βάρκα μου ένα χρόνο και δεν παθαίνουν τίποτα. Άρα σηκώνουν και λίγο παραπάνω, λόγω tech specs tolerance. Και όχι δίπλα στην θάλασσα, ΜΕΣΑ στην θάλασσα. Το σκέφτομαι σοβαρά να το καθυστερήσω ως τα 60,000 χλμ χωρίς…
Θά δείξει.
|