Δείτε λίγο και το θέμα με τις υπερβολικές χρεώσεις των εταιριών...
Δεν μπορώ να πιστέψω πως ξαφνικά, αντί να βελτιώνεται η ποιότητα των υλικών στις μοτοσυκλέτες, αυτές για απροσδιόριστο λόγω έχουν γίνει χάρτινες, ή ότι τα λάδια αν δεν τα αλλάξεις εντός του έτους, ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα, είναι για πέταμα. Αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μόνο λόγω ολικής ακινησίας, για παράδειγμα τον χειμώνα, οπότε όχι μόνο λάδια πρέπει να αλλαχτούν, αλλά και μπαταρία και ίσως και ένα γενικό τσεκάρισμα, αν δεν έχει κανείς λάβει τα κατάλληλα μέτρα.
Αυτό όμως το σενάριο στην Ελλάδα, όπου ο χειμώνας είναι σχετικά ήπιος και οι περισσότεροι κυκλοφορούμε τις μηχανές μας δεν ισχύει. Μήπως πρέπει να μπούμε σε σκέψεις?