View Single Post
  #2  
Παλιό 20-10-2010, 13:20
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσο πολύ θα μας κλέβουν οι εταιρίες

Οταν αγόρασα τη μηχανή μου, φερμένη από Γερμανία κι από έμπορο, υποτίθεται ότι είχε γίνει σέρβις. Καλού κακού άλλαξα λάδια. Οταν μετά από κάποιο καιρό έβγαλα τη φιλτροχοάνη ( πάλι πατέντα ήθελα να κάνω )

με έκπληξη, δυσάρεστη, διαπίστωα ότι το φίλτρο αέρα δεν είχαν μπει στον κόπο να το βάλουν σωστά με αποτέλεσμα το μισό να είναι μέσα στο φιλτροκούτι.

Το βασικό σέρβις, λάδια,φίλτρα, μπουζί, υγρά φρένων, αλλάγή στα τακάκια τα κάνω με ένα φίλο.
Παρόλα αυτά κάθε δεύτερη αλλαγή μου την κάνει ένας μηχανικός της γειτονιάς, εξυπηρετικότατος πάντα, γιατί κάποια στιγμή θα τον χρειαστώ σε κάτι που μόνος δε μπορώ να κάνω, έστω και λόγω έλλειψης ειδικών εργαλείων.

Τους εξουσιοδοτημένους ήδη από την πρώτη μου μηχανή και μετά τη λήξη της εγγύησης δεν τους πλησιάζω.

Εδώ βέβαια δημιουργείται ένα θέμα, ιδίως με τους κατόχους κι υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων BMW.
Πάντα σε αγγελία πώλησης αναφέρεται " service book πάντα σε αντιπρόσωπο ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο ".
Υποτίθεται δηλαδή ότι είναι καλύτερα κι αυξάνει την πιθανότητα πώλησης της μηχανής. Κι όσο υπάρχει εγγύηση πάει στο καλό, είναι θέμα κόστους, αλλά μετά δεν έχει και κανένα νόημα.

Η προσωπική μου εμπειρία από εξουσιοδοτημένους είτε για τη μηχανή είτε για το αυτοκίνητο δεν είναι θετική.

Ακόμη και του αυτοκινήτου το σέρβις φέτος με το γνωστό φιλαράκι την κάναμε.
Κι επειδή είναι ούτως ή άλλως μηχανικός αυτοκινήτων παίρνουμε και τα ανταλλακτικά φθηνότερα!
Reply With Quote