View Single Post
  #1  
Παλιό 10-04-2009, 11:17
droggitiszak Ο/Η droggitiszak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: zakynthos
Μoto: Africa Twin '93 + R1200 GS '08
Μηνύματα: 1,524
Angry ...Απατεώνας εκ Πατρών

τα νεύρα μου ! μου τα παίζει η μπαταρία στο africa και την αλλάζω αλλά μετρώντας τον ανορθωτή μου βγάζει 18v , γεγονός που σημαίνει ότι υπερφορτίζει και γι αυτό τα έπαιξε κ η μπαταρία. ρωτάω στο νησί για ανορθωτή και μου λένε ...120 γιούρα ... πολύ . βρίσκω λοιπόν μέσω internet ένα κατάστημα στα περίχωρα της Πάτρας όπου το συγκεκριμένο κομμάτι πωλείται 60 (!) γίουρα , όσο και στην Αθήνα όπου ρώτησα επίσης. Λογική τιμή οκ. Μιλάμε πάντα για την ίδια μάρκα κ τύπο ανορθωτή !

όταν λοιπόν έρχεται με το καλό ο ανορθωτής , τον συνδέω στο μηχανάκι (το οποίο στο τριφασικό εναλλασόμενο έδινε σταθερά 14volt σε όλες τις εξόδους του ) μετράω από την άλλη μεριά την έξοδο του ανορθωτή και ... μάπα το καρπούζι ! 0.8volt. συνδέω πάλι τον παλιό και μου δίνει 18-19 volt. ωραία λέω ,ελατωματικό κομμάτι , το πάμε για αλλαγή .

...έλα μου όμως που λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο ! τηλεφωνώ στο κατάστημα της Πάτρας όπου ο υπάλληλος μου λέει να μιλήσω με τον υπεύθυνο , ο οποίος πρέπει να είναι κατά την γνώμη μου χείριστης μορφής επαγγελματίας. " Εμείς κύριε αναγράφουμε στους όρους μας στο site ότι δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές ηλεκτρικών , και κακώς που συζητάω μαζί σας. Δεν σας έστειλα κανέναν κινέζικο , ο ανορθωτής που σας έστειλα είναι μάρκας τάδε και αν δεν λειτουργεί η ευθύνη βαρύνει εσάς ! "

προσπαθώντας να επικοινωνήσω μαζί του ( γιατί το είχε πάρει στον μονόλογο) του λέω ότι κ εγώ έχω το δίκιο μου γιατί πλήρωσα 60 γιούρα για ένα ανταλλακτικό που εξαρχής δεν λειτουργούσε και ακόμα κι αν δεν τον καλύπτει η εταιρεία του με εγγύηση ώστε να της επιστρέψει κ αυτός με την σειρά του το ανταλλακτικό , να μου κάνει τουλάχιστον μια σοβαρή έκπτωση ώστε να πάρω έναν καινούριο. η απάντησή του " αν δεν μείνατε ευχαριστήμένος κύριε , να μην ξαναψωνίσετε από το μαγαζί μας " !!!

Στο μεταξύ , ξεστραβώνομαι και ξαναμπαίνω στο site για να διαβάσω τους όρους του , μεταξύ των οποίων αναφέρονται τα εξής :

επιστροφές γίνονται δεκτές όταν το προϊόν είναι ελατωματικό και μόνο εαν το βεβαιώνει εξειδικευμένο προσωπικό του, ... εκτός και αν το έχει εγκατασταθεί , χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί με υπαιτιότητα του χρήστη, καθώς επίσης αν πρόκειται για ηλεκτρικά είδη οποιασδήποτε μορφής ... με άλλα λόγια λέω εγώ , ψωνίζεις γουρούνι στο σακί κι αν σου αρέσει.

Τηλεφωνώ στην γραμμή καταναλωτή και τους κάνω τα παράπονά μου , για να λάβω την απάντηση : " από την στιγμή που αναγράφει στους όρους του ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές , είναι καλυμένος νομικά".

Εγώ , σαν καταναλωτής που πλήρωσα το αντίτιμο για ένα προϊόν ελατωματικό , το δίκιο μου ? που θα το βρώ ?

σίγουρα πάντως όχι σε τέτοιους ασυνείδητους , τρόπον τινά επαγγελματίες, της αρπαχτής .
Reply With Quote