Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Η μόνη πατεντα ειναι να κοψεις το σωληνακι παροχης καυσιμου απο το ρεζερβουαρ στο σημειο λιγο πριν τον ψεκασμο (εκει που απο διπλο γινεται μονο μετά το ''Τ'') και να βαλεις ενα χαρτινο του εμποριου αλλα τοτε ενδεχεται να συναντησεις προβλημα στην τροφοδοσια αφου το διυθητικο χαρτι προβάλει μια καποια αντισταση στην ροη του καυσιμου και δεν φτανει η σωστη πιεση στα μπεκ ψεκασμου!!!!
Αν ηταν με καρμπυρατερ θα ηταν αλλιως τα πραγματα αλαλ με τον ψεκασμο.....?
Το βαραντερο το πρωτο (ΜΚ1) ειχε φιλτρο βενζινης χαρτινο μετα (¨η πριν δεν θυμαμαι) την τρομπα βενζινης αλλα ηταν καρμπυρατερατο, το ιδιο και τα Αφρικα και ολα τα με καρμπυρατερ μοντέλα! απο την ωρα που μπηκε ο ψεκασμος το χαρτινο φιλτρο επαψε να υφισταται!!! Κατι λεει αυτο!!!
|
αυτο ειχα κανει σε ενα varadero125 και να δεις τι μαζευε σε 10000χλμ!!επιτηδες τα κανουνε για να την πατανε οι αντλιες!!