View Single Post
  #10  
Παλιό 24-10-2010, 21:32
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Φωτογραφίες από το ελληνικό σχολείο παλιότερων χρόνων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis Εμφάνιση μηνυμάτων

Η πραγματικότητα αυτή είναι και η εξέλιξη ευτυχώς δεν "σκοντάφτει" σε παλαιοντολογίες!!!!!!
Το αυτό, κατά την γνώμη μου ισχύει και για τις ποδιές, τα πηλήκια, τα κατηχητικά και τις άλλες αηδίες που μας υποχρέωναν να υφιστάμεθα προκειμένου να έχουν ιδεώδεις υποτακτικούς.!!!!
Νομιζω δεν ειναι ''υποτακτικοι'' ολοι αυτοι οι μαθητες στα αμερικανικα και εγγλεζικα κολλεγια -που βγαζουν Μπιλ Γκειτς - που φορουν τις στολες και τα πηλικια τους υποδυλωνοντας, μεσα στο σχολειο και οχι εκτος αυτου οπου φορανε οτι θελουν, την ιδιοτητα τους!!! Εγω φιλε Γιαννη φορουσα ποδια μεχρι και την πρωτη γυμνασιου, οπως και ολοι οι συμμαθητες μου, απαλασσοντας την οικογενεια μου απο τον ενδυματολογικο ενδοσχολικο ανταγωνισμο μεταξυ των μαθητων!! Φορεσα δε στολη ακομα και στην Αγγλια, πολυ μετα την καταργηση της ποδιας στην Ελλαδα και οπου φορουσαμε οτι θελαμε απο εκει και υστερα, οταν μετεκπαιδευομενος με υποχρεωσαν - και για 6 μηνες που θα διαρκουσε η εκπαιδευση μου - να φοραω εντος σχολειου την στολη αυτού!
Χαρηκα δε κατα πολυ οταν το σχολειο της κορης μου εν ετη 2010 επελεξε και αποφασισε το αυτό προτεινοντας ομοιομορφη στολη για ολους τους μαθητες!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis Εμφάνιση μηνυμάτων
Άλλωστε την ηλιθιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλες τις βαθμίδες πληρώνουμε και στην καθημερινή μας ζωή. Δυστυχώς δεν προωθούμε την έρευνα και την συμμετοχή, αλλά επιμένουμε στο χρεοκοπημένο μοντέλο, όπου η αυθεντία του καθηγητή είναι αναμφισβήτητη και περιμένουμε από την "παράδοσή" του να παπαγαλίσουμε την γνώση.
Η αυθεντια του καθε καθηγητη ειναι αδιαμφισβητητη οσο ο μαθητης δεν εχει τις γνωσεις και την εμπειρια ζωης αυτου!!!!
Η ''παραδοση'' του δεν παπαγαλιζεται αλλα μαθαινεται μεσα απο ερωτησεις και σημειωσεις του καθε μαθητη που ενδιαφερεται να μαθει γραμματα προσθετωντας βηματα και γνωσεις στην μετεπειτα ζωη του! Αντιθετα δεν προσφερει τιποτα στον καθε ''πολιτικοποιημενο'' 16χρονο που αποτερος του σκοπος ειναι η τεμπελια μεσα απο την προσδοκουμενη μελλοντικη του εξελιξη σε εργατοπατερα!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis Εμφάνιση μηνυμάτων
Γι αυτό και δεν πρόκειται να βγάλουμε ποτέ κανένα Μπιλ Γέιτς, αλλά τα καλά Ελληνικά μυαλά θα πρέπει να βρεθούνε σε άλλες εκπαιδευτικές κοινότητες για να λάμψουν. κοροϊδεύουμε τα αμερικανάκια, όμως αυτοί έχουν εκπαίδευση και έρευνα και εξέλιξη. Εμείς αναμασάμε τα αρχαία κλέη, λες και αν ρωτήσεις κανένα τριγύρω, ξέρει τι έλεγαν οι αρχαίοι φιλόσοφοι. Το πολύ πολύ να σου πει για τον Λιακόπουλο, τον Άδωνη Γεωργιάδη και φυσικά την Μανωλίδου!!!!
Χαιρομαι που δεν θα βγαλουμε κανενα Μπιλ Γκειτς που το μυαλο του θα ειναι παντα στα ντολλαρς αλλα συνεχιζουμε να βγαζουμε επιστημονες τυπου ''Παπανικολαου'' (παπ τεστ) οι οποιοι σωζουν ζωες!!
Συνεχιζουμε να βγαζουμε επιστημονες και στην πληροφορικη οπως ο κατω των 35 ετων Κος Παραγιος ( http://vision.mas.ecp.fr ) ο οποιος καταφερε να μετατρεψει την νοηματικη γλωσσα σε κειμενο!
Οπως ο επισης κατων των 35 ετων Κος Κελλης ( http://mit.edu/manoli/www )ο οποιος με την ερευνα ''καλύτερης κατανόησης του ανθρώπινου γονιδιώματος'' βοηθαει στην καταπολεμηση του καρκινου!
Οπως ο επισης κατων των 35 ετων Κος Απόστολος Αργύρης ((http://www.apostolosargyris.tk/ ), ο οποιος κατάφερε να «μεταμφιέσει» ένα μήνυμα σε θόρυβο, να το στείλει σε απόσταση 120 χιλιομέτρων μέσω υπόγειων οπτικών ινών και να το επανακτήσει στο άλλο άκρο, δημιουργώντας κατ αυτό τον τρόπο ένα σύστημα χαοτικής κρυπτογράφησης, ικανό να προσφέρει ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας στη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων.
Οπως ο επισης κατων των 35 ετων Κος Πάρης Σμαραγδής (http://web.media.mit.edu/paris/ ), ο οποιος δουλεύει την ανάπτυξη μηχανικών συστημάτων ικανών να «ακούν» και σε έναν βαθμό να «κατανοούν» ήχους. Για παράδειγμα, μπορούν να εντοπίσουν έναν άνθρωπο που κινείται μεταξύ δωματίων ή να παρακολουθούν τον ήχο μηχανημάτων ώστε να εντοπίσουν τυχόν λειτουργικά προβλήματα.
Ολοι αυτοι οι παραπανω τέσσερις Ελληνες επιστήμονες συμπεριλήφθησαν στη λίστα των 35 πιο καινοτόμων νέων επιστημόνων του έτους 2006 στον κοσμο -όπως τους επέλεξε το περιοδικό Technology Review του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) και βραβευτηκαν γιαυτα τα επιτευγματα τους!!
Κοινο στοιχειο αυτων των τεσσαρων........ολοι σπουδασαν στην ελλαδα και αυτοι, οπως και οι άλλοι, ''επεμέναν στο χρεοκοπημένο μοντέλο, όπου η αυθεντία του καθηγητή είναι αναμφισβήτητη και περιμέναν από την "παράδοσή" του να παπαγαλίσουνε την γνώση''. Μονον που αυτοι οι τεσσερεις - και ποσοι άλλοι που δεν ξερουμε - κρατουσαν σημειωσεις και δεν ''παπαγαλιζαν'' την παραδοση, απλα......την εμπεδωναν βαθεια!!! Και οταν τα σχολεια και τα Πανεπιστημια απεργουσαν αυτοι εβαζαν το κεφαλι κατω και διαβαζαν περαιτερω του κανονικου και της ''παπαγαλιστης παραδοσης''!!! Ενω οι άλλοι σπαταλουσαν τον πολυτιμο αυτον χρονο σε καφεδες με τις γκομενιτσες και σε καποιο παρακειμενο ξενοδοχειο.....με τις γκομενιτσες!
Κοινο στοιχειο αυτων των 4ρων με τον Ιατρο Παπανικολαου? Κανενα!!! οι μεν 4ρεις ειχαν ολα τα εχεγγυα απο γονεις και το συστημα να πανε μπροστα αν το ηθελαν,ενω ο Ιατρος Παπανικολαου ηταν απο εκεινα τα ξυπολυτα παιδια των φωτογρασφιων του frits!!
παρόλες τις δυσκολιες και των μεν και του δε πηγαν ολοι τους μπροστα προσφεροντας οχι στην τσεπη τους ¨η στο στενο ελλαδικο περιβαλλον αλλα στην ανθρωποτητα! Γιατι? διοτι το ηθελαν οι ιδιοι και δεν περιμεναν να γινουν Δ.Υπαλληλοι με το πτυχιο του Πανεπιστημιου αθηνων!!!

Αρα φιλε Γιαννη και Μπιλ γκειτς βγαζει η ελλαδα και, το κυριοτερο, επιστημονες που σωζουν ζωες ανειδιοτελως!! Αρκει να το θελουν οι ιδιοι!!!!

Last edited by GeorgeP; 24-10-2010 at 21:53.
Reply With Quote