Χλωμό το κόβω... Δεν είναι εκεί το ραγισμα! Είναι στις βίδες της δισκόπλακας - που έχουν βιδωθεί από το εργοστάσιο και ελάχιστοι έχουν πειράξει!
Λογικά παίζει να φταίει το - αδύναμο - υλικό της φλάτζας. Οι δυνάμεις που ασκούνται σε αυτά τα 5 αυτάκια είναι τρομερές. Η επιβράδυνση των φρένων μεταφέρεται εκεί ακριβώς. Αν σκεφτούμε και πόσες φορές ανοίγουμε το γκαζι χωρίς να έχει απελευθερωθεί το φρένο.....
Μάλλον γιαυτο και η αλλαγή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Προσοχή λοιπόν στις μεταχειρισμένες ή αγνώστου πηγής "φλάτζες" μιας και μπορεί να είναι παλιάς φουρνιάς!
Ας ελπίσουμε πως τα "φρέσκα κουλούρια" θα είναι πιο ...σκληρά!!