View Single Post
  #8  
Παλιό 01-11-2010, 15:52
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Με ένα σκληρό ελατήριο, η μοτο θα έχει μικρότερες κλίσεις (φρενάρισμα, επιτάχυνση), αμεσότερη συμπεριφορά στα πλαγιασματα, καλλυτερη πληροφορηση σχεδον παντου στον δρομο και σε ολες τις συνθηκες (στροφες, ευθειες κ.λ.π) και γενικά μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά αν αναλογιστούμε το έξτρα βάρος λόγω κατασκευής και του επιπλεον φορτωματος που εμεις τους κανουμε!! Επιτρέποντας δε ταυτόχρονα και μεγαλύτερες ταχύτητες.
Ένα μαλακό ελατήριο από την άλλη, προσφέρει μεγαλύτερες διαδρομές, κάτι το οποίο είναι πολλές φορές το ζητούμενο για τις μοτοσυκλετες μας, διοτι επιτρέπει στο όχημα να κινείται σε περισσότερο δύσβατα εδάφη με μεγαλύτερη ασφάλεια αφου ειναι ενδοτικοτερο στο να ακολουθει τις ανωμαλιες του εδαφους, είναι πιο άνετο για οδηγό και επιβάτες ειδικά σε ανώμαλο έδαφος όπου μια GS ισως περάσει μεγάλο σχετικα μέρος της ζωής της, αλλά επιτρέπει στο όχημα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ειδικα στο φρεναρισμα οπότε και φτάνει πιο εύκολα στο όριο με κινδυνο πτωσης σε βιαια φρεναρισματα και γενικά μειώνει την αίσθηση ασφάλειας, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι ταχύτητες.

...μηπως εχεις και τις διαφορες μεταξυ ενος ΦΘΗΝΟΥ (μαμα) ελατηριου και ενος ΑΚΡΙΒΟΥ ??

Γιατι προφανως οσο αφορα τη σκληροτητα, το μαμα ελατηριο ειναι καπου στη μεση και εμεις μαλλον κατι τετοιο χρειαζομαστε αφου κυριως κανουμε μικτη χρηση με εμφαση στην ασφαλτο ...
Reply With Quote