Δεν με νοιάζει και πολύ η εμφάνιση, εξαλλου μία μηχανή αυτής της κατηγορίας σήμερα δεν μπορεί να διαφέρει πολύ από τις άλλες παρά μόνο στις λεπτομέρειες.
Για μένα το κλειδί θα είναι ο κινητήρας, ένας V4 1200 κυβικών μπορεί να έχει απίστευτες επιδόσεις και πιστεύω ότι εκεί θα είναι το δυνατό του σημείο, εκτός αν η ΗΟΝDA το "πνίξει" χάρη της ευκολίας της οδήγησης, της φιλικότητας και άλλα τέτοια όμορφα που πολλές φορές αποτελούν προτεραιότητα για να επιτευχθούν περισσότερες πωλήσεις.
Είχα κάποτε κάνει βόλτα με ένα VFR 800 και είχα πάθει πλάκα με τον τρόπο που "άνοιγε".