View Single Post
  #86  
Παλιό 03-11-2010, 14:35
GregoryA Ο/Η GregoryA βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Mytilene,Lesvos
Μoto: Honda ST1300 Pan European
Μηνύματα: 369
Προεπιλογή Απάντηση: Σπασμένο διαφορικό

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαβασε το φορουμ αυτο και θα βρεις 1-2!!!!!!!!! Ο ενας με σπασμενο, ο αλλος με στεγνα ρουλεμαν (λογω ηλιθιας τσιμουχας στεγανοποιησης) που αν δεν το εβλεπε σε σπασμενο αξονα θα πηγαινε, ο άλλος με σκουριασμενο αξονα κ.λ.π.
Διαβασε το advider και θα βρεις αλλα τοσα, να μην σου πω και πιο πολλα! Στο παραθετομενο νημα λεει στο πρωτο ποστ ''We all know that there can be "issues" with the final drive on the GS shafties......''
Στο Νο. 3 μυνημα λεει
''There was also speculation about the longer suspension travel of the GS bikes and therefore more stress on the FD on those bikes.''

Another reason why we hear mostly from GS owners about it is, that there are way more GS bikes sold than any of the other types. And it still seems that the rate of actual failure is very low.

το μυνημα 31 ειναι ολα τα λεφτα μιλαει, για 4% βλαβες του αξονα!!!

I'm trying to let this go, but I just can't. If anyone thinks the FD failure rate on late model BMWs is less than 1%, you are kidding yourselves. Even on the BMW forums, they talk about it being 4%, and that is being optimistic. Most of the BMW owners (Myself included) that have had failures, don't report it. So, whatever statistics you guys are getting, are only from people that have reported a failure. Believe me, many, many more failures go unreported, than are reported. Most of us that have had failures, just quietly go about our business and buy another bike.

Again, I'm not saying to not buy a BMW. And I'm not saying that you will definitely experience a FD failure on a particular BMW. But, people are naive if they think the failure rate is 1% or less. I think the BMW owners call that, "Drinking the koolaid".
δες το και ψαξε το http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=573835


Διαβασε το Moto.gr, εχει κι εκει καποια!!!

Ψεμματα λενε ολοι αυτοι Κωστα???

Φωτογραφιες πολλες και βιντεο πολλα και παντου, αλλα ολες ειχανε αιτια μια λακουβα, ενα αλμα, κακη συντηρηση κι αλλες δικαιολογιες!!!!!!

Μιλαμε για κατι το οποιο θα επρεπε να ηταν αθραυστο....Α Θ Ρ Α Υ Σ Τ Ο!!!!!!! Οπως ηταν καποτε δηλαδη!!!

Μετα πηγαινε στα φορουμς των FJR, Paneuropean, Goldwing και βρες έναν......μονον εναν σπασμενο αξονα ¨η αξονα με προβληματα!!!!

Κωστα μου καλη η ενδοφουρμικη αντιπαραθεση κανοντας την πλακα μας περι Ιαπωνιας vs Ευρωπης και GS vs Varadero αλλα δεν μπορουμε να αγνοουμε τα γεγονοτα! Ενας μονον σπασμενος αξονας δεν ειναι αστειο πραγμα σε ενα οχημα των 15000-20000ε! και δυστυχως δεν ειναι μονον ενας!
Το να βλογαμε τα γενια μας ειναι θεμιτο, αλλα αλλο αυτο κι αλλο να κλεινουμε τα ματια μας και τα αυτια μας στο τι συμβαινει γυρω μας πιστευοντας οτι επειδη εχουμε κανει εμεις 100,000κμ απροβληματιστα το ιδιο συμβαινει και στους άλλους! Παραδειγμα ο φιλος μας εδω και τοσοι άλλοι εδω κι εκει!! και μιλαμε για τον αξονα της BMW και οχι τον αξονα του Yamaha T50 που αν κι ευτελους αξιας μηχανακι ο αξονας του δεν εσπασε ποτε και σε κανεναν!
Aν ειναι 4% το λιγότερο είναι μεγάλο ποσοστό, δυστυχώς!!!!
Reply With Quote