View Single Post
  #7  
Παλιό 05-11-2010, 13:42
pepax66 Ο/Η pepax66 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Νίκαια
Μoto: ΘΥΜΑ ΚΡΙΣΗΣ
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Φοβερό εργαλείο ρε παιδιά μου αρέσει πολύ ένα μεγάλο μπράβο στην Honda επιτέλους έβγαλε διάδοχο στο πολύ επιτυχημένο Varadero που εάν δεν ήταν η κρίση θα είχε πάρει σύνταξη.
Πιο πολύ μου αρέσουν τα κάγκελα τι τρελή έμπνευση να έχουν επάνω και προβολάκια, φοβερό! Ηλεκτρονικά συστήματα τρελά traction control c-abs, πολλαπλή χαρτογράφηση από εκεί που είχε μια λάμπα για βενζίνημας έστειλε,αλλά και η σχεδίαση στις βαλίτσες τετράγωνες ασύλληπτο εκστασιάστηκα,και ΑΞΟΝΑ που το σκεφτήκανε αυτό ρε παιδιά και τα κυβικά του1200 πωωωωωωωω ρεμεγάλεαυτά είναι αλλά και τα χρωματάκια του εκεί είναι που με τελείωσε η Honda. Πολύ μου άρεσε και η παρουσίαση του στην έκθεση επάνω σε καθρέφτες για σφαιρική άποψη τρελή υπερπαραγωγή σαν κινέζικο matchbox wannabe Adve (μη πω και καμιά χοντράδα). Η σύλληψη είναι να φτιάξουμε κάτι μεγάλο με πολλά τζιμπλιμπλίκια τουλάχιστον πάνω από 110 HP λιγότερο από 270 κιλά και να μοιάζει με adve? Τελικά τι έφτιαξαν μια πανάκριβη κινέζικη κουρ@δ@!

Βέβαια και φυσικά πλάκα κάνω η μηχανή δεν έχει πατήσει Ελλάδα να την δούμε και να την εκτιμήσουμε αλλά η νέα προσέγγιση της Honda στο κομμάτι μεγάλα ON/OFF ή όπως αλλιώς τα λέει, ήταν χονδροειδέστατη και ανυπόστατη για ένα και μόνο λόγο:
Αποκλείει από το συγκεκριμένο μηχάνημα την εκτός δρόμου δραστηριότητα που οποιοδήποτε ταξιδευτής και αγοραστής μιας τέτοιας μηχανής, έστω και εάν δεν πατήσει ποτέ του χαλίκι, την έχει στο μυαλό του και γι’αυτό και αγοράζει ένα τέτοιο μηχάνημα και όχι για το traction esa mesa xesa που του έχει καρφώσει επάνω η μαμά. Εκτός εάν δεν είναι ON/OFF οπότε δεν υπάρχει κουβέντα το μηχανάκι είναι μια κατηγορία μόνο του (χωρίς το multistrata) και δεν είναι ούτε καν Varadero.

Last edited by pepax66; 05-11-2010 at 13:51.
Reply With Quote