Βρε παιδιά μην τσακώνεστε, δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι το GS είναι κάτι σαν το F16, θέλει πριν από κάθε πτήση....sorry, βόλτα μία τακτική επιθεώρηση.
Δεν είναι τίποτα 3-4 λεπτά θέλει κάθε πρωί...

Ξεκινάμε :
1. Από μπροστά ελέγχουμε την γέφυρα,(είναι κούφια) για τυχόν διαρροές υγρών φρένων.
2. Συνεχίζουμε με το πιό εύκολο - το λαδάκι -, ξέρετε από το ματάκι.
3. Έλεγχος στο κεντρικό σταντ. (για ρωτήστε το Vasorfa)
4. Γυρίζουμε τον πίσω τροχό μήπως και ανακαλύψουμε τζόγους στο διαφορικό.
5. Ελεγχουμε το διαφορικό, στις τσιμούχες για τυχόν διαρροή Βαλβολίνης.
6. Ελέγχουμε τις χούφτες μήπως δεν αφήνουν την μανέτα να ανοίξει και δεν δουλέψει το κύκλωμα των φρένων και γίνει πραγματικά UNSTOPPABLE

.
7. Βγάζουμε τον φορτιστή της μπαταρίας -απαραίτητος τον χειμώνα-
8. Κάνουμε τον σταυρό μας και ξεκινάμε.
Βοηθάει επίσης,
α) Αν μας κάνει κόλπα της λέμε "θα σε πάω στον Αντώνη" για κάποιο εξωφυσικό λόγο όταν οι BMW ακούν το όνομα "Αντώνης" λειτουργούν χωρίς προβλήματα.
β) να έχουμε στο κινητό μας τηλέφωνα ΕΛΠΑ, ADAC, ΕΧPRESS SERVICE και άλλων εταιρειών οδικής βοήθειας, όχι ότι θα τις χρειαστείτε αλλά θα αισθάνεστε πιό ασφαλής...
Αν κάποιος φίλος θέλει να συμπληρώσει κάτι ελεύθερα.....