View Single Post
  #10  
Παλιό 08-11-2010, 17:32
Michael Chatzilias Ο/Η Michael Chatzilias βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα, Μετς
Μoto: Έμεινα χωρίς μηχανή...
Μηνύματα: 1,603
Προεπιλογή Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 540cc Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποιες είναι οι εντυπώσεις απο τους κατόχους της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας?

Εντάξει, φαντάζομαι οτι σε ταξίδι δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός...Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο), τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ

Σόρι αν σας τα πρήζω, αλλά κουβέντα να γίνεται...
Εάν σε εξυπηρετεί η μοτοσυκλέτα, και εάν σου είναι η κατάλληλη, εξαρτάται πολύ από την χρήση που θέλεις να κάνεις, και τί αναζητάς...

Εντάξει, φαντάζομαι οτι σε ταξίδι δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός
Έχεις δίκιο, ότι είναι άνετη, ξεκούραστη, έχεις επιλογές ηλεκτρονικής ρύθμισης στο παμπρίζ, έχεις cruise που σε βοηθά να κρατάς τον καρπό σου ξεκούραστο. Και βέβαια υπάρχει ανταγωνισμός (LT, GT, και άλλες, και μάλιστα τώρα τα νέα μοντέλα GT και GLT), αλλά η ίδια αποτελεί μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μακρινών ασφάλτινων αποστάσεων.

Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως),
Εάν βγάζει προβλήματα εξαρτάται από την συντήρηση που έχει και θα της κάνεις, αλλά και από την κατασκευή της (υπάρχουν μοτοσυκλέτες, καινούριες, που δυστυχώς κατασκευάστηκαν με αδυναμίες). Εάν έχει γίνει σωστή συντήρηση, το κόστος για service θα σου κυμαίνεται από 120 σε 250 ευρώ, ανάλογα με το τί κάνεις. Είναι βαριά και έχει κατανάλωση, αλλά σε ταξίδι με 100 και cruise η κατανάλωση πέφτει κάτω από 4.8l/100 km.

ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο)
Η RT είναι μία.
Διαθέσιμη με radio / CD ή χωρίς.
Δεν υπάρχουν διάφορα μοντέλα όπως το 1-2 και 1-3 της GS.

Ίσως αξίζει όμως, ανάλογα με τα οικονομικά σου, να κοιτάξεις τα νέα μοντέλα GT και GTL που λανσάρονται σύντομα.

τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ
Εκτός πόλης και σε ταξίδι, θα εκπλαγής από την άνεση, τη σταθερότητα και αξιοπιστία. Εάν όμως σου αρέσουν οι ρεπρίζ και γκάζια, πήγαινε για την GT, αν κι εγώ είμαι ευχαριστημένος με τα γκάζια και ροπές της RT.

Μέσα στην πόλη είνα δύσκολη καθώς έχει μεγάλα αυτιά (οι καθρέφτες προεξέχουν). Θα χτυπάς καθρέφτες αυτοκινήτων εάν μπαίνεις ανάμεσα. Δεν είναι όπως τα GS και GSA. Εάν η καθημερίνή σου μετακίνηση είναι μέσα στην πόλη, στο κέντρο, θα δυσκολευτείς στην κίνηση και θα την ταλαιπωρήσεις. Σ'αυτή την περίπτωση, δες για GS ή πάρε και ένα μικρό για την πόλη αντί να τριγυρνάς παντού με την RT.

Δεν λέω ότι δεν μπορείς, μπορείς να πας παντού, αλλά με μεγαλύτερη δυσκολία και προσππαθεια, και ίσως να ανεβάζεις την θερμοκρασία της.

Άλλωστε, η GS δεν είναι για να πας παντού.
Βγαίνει σε ξεχωριστές στιγμές.
Reply With Quote